Ergernis veroorzaken

Ik had een zwarte. Werd gestolen. Weer een zwarte. Total loss. Weer een zwarte. Weer gestolen. Allemaal binnen tien maanden. Nu heb ik deze. Ik heb ook een blauw witte, dat is een 600.
Pffff zou het bij de 2 keer gejat worden denk ik helemaal klaar mee zijn :X


Hopen dat je met deze meer geluk hebt :)
 
Je kunt je er ook gewoon buiten houden en erover heen lezen. Dan stoor je je er niet aan.

Of, als je dan toch wilt, doe dat dan inhoudelijk en niet op de persoon. Maar dat zal ongetwijfeld teveel gevraagd zijn.

Het is je wel vaker gezegd, wat eigenlijk al zinloos is, meestal gaat alles gemoedelijk totdat jij weer op komt doemen met je vervelende betweterigheid.
 
Het is je wel vaker gezegd, wat eigenlijk al zinloos is, meestal gaat alles gemoedelijk totdat jij weer op komt doemen met je vervelende betweterigheid.

Misschien moet je gewoon overheen lesen en niet reageren als het he niet zint. En als je dan toch wilt teageren doe dat dan met inhoudelijke argumenten die betrekking hebben op het onderwerp in plaats van op de persoon gaan.
 
Je aan elkaar ergeren in een ergernistopic op vrijdagavond is best grappig :Y
 
Het doet je wel wat he? _O-

Nee hoor zit met mijn mobiel en heb noet altijd zin om alles te controleren en te corrigeren.

ik vind het eigenlijk wel vermakelijk om te zien hoe gefixeerd je blijkbaar bent op mijn persoon, want het enige wat je blijft doen is op de persoon spelen zonder ok maar een inhoudelijke bijdrage
 
Nee hoor zit met mijn mobiel en heb noet altijd zin om alles te controleren en te corrigeren.

ik vind het eigenlijk wel vermakelijk om te zien hoe gefixeerd je blijkbaar bent op mijn persoon, want het enige wat je blijft doen is op de persoon spelen zonder ok maar een inhoudelijke bijdrage


Het topic gaat toch over ergernis veroorzaken?
 
Laatst bewerkt:
Het topic gaat toch over ergernis veroorzaken?

Echter reageerde je daar helemaal niet op in het begin. Dus wat dat betreft wel leuk geprobeerd.

Als je het niet erg vindt laat ik je nu ook verder links liggen. Dan doe ik jou een plezier en kan ik me weer bezig houden met andere dingen :W
 
Echter reageerde je daar helemaal niet op in het begin. Dus wat dat betreft wel leuk geprobeerd.

Als je het niet erg vindt laat ik je nu ook verder links liggen. Dan doe ik jou een plezier en kan ik me weer bezig houden met andere dingen :W

Ik ergerde me aan het feit dat je weer een welles/nietes discussie begon met Max.
Maar idd ik heb mijn zegje gedaan, weer verder met de dingen van de dag en eens kijken waar ik me vandaag weer aan ga ergeren. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan