Regio Haarlem Deel 254 - MFH Het laatste deel?

Kamperen is veel leuker! Als het een beetje lekker weer is.

:N

Je hebt geen ruimte voor al je motorzooi, je kan niets uithangen om te laten drogen als het nodig is, je hebt geen fatsoenlijk bed, geen eigen douche en vooral geen eigen plee.... En dan moet je al die rommel ook nog zelf meenemen.

Ik snap echt niet wat daar nou leuk aan is :?

Maar goed, ieder zijn/haar ding natuurlijk :+
 
:N

Je hebt geen ruimte voor al je motorzooi, je kan niets uithangen om te laten drogen als het nodig is, je hebt geen fatsoenlijk bed, geen eigen douche en vooral geen eigen plee.... En dan moet je al die rommel ook nog zelf meenemen.

Ik snap echt niet wat daar nou leuk aan is :?

Maar goed, ieder zijn/haar ding natuurlijk :+

Nou oké, met alleen de motor is het wel onhandiger. Toch lijkt het me wel leuk om één keer te doen.
 
Nou oké, met alleen de motor is het wel onhandiger. Toch lijkt het me wel leuk om één keer te doen.
:^ maar dat wisten jullie inmiddels al ;)

Ik moet zeggen dat het ook wel weer wat heeft. Vroeger altijd gekampeerd met m'n ouders en daar een hele tijd zat van geweest. Maar toch begon het steeds meer te kriebelen... Ja die regen was ff k*t de volgende ochtend maar dat is ook weer opgelost :)
En als je geen haast hebt (wat ik wel had) dan wacht je gewoon totdat het weer droog genoeg is...

Moet wel zeggen dat ik 'geïnvesteerd' heb ik een kwalitatief goed bed(je) en een goede slaapzak. En een goede tent natuurlijk *O*

Maar ondanks de kleine pakmaat van alles blijft het een hoop zooi :')
 
:^ maar dat wisten jullie inmiddels al ;)

Ik moet zeggen dat het ook wel weer wat heeft. Vroeger altijd gekampeerd met m'n ouders en daar een hele tijd zat van geweest. Maar toch begon het steeds meer te kriebelen... Ja die regen was ff k*t de volgende ochtend maar dat is ook weer opgelost :)
En als je geen haast hebt (wat ik wel had) dan wacht je gewoon totdat het weer droog genoeg is...

Moet wel zeggen dat ik 'geïnvesteerd' heb ik een kwalitatief goed bed(je) en een goede slaapzak. En een goede tent natuurlijk *O*

Maar ondanks de kleine pakmaat van alles blijft het een hoop zooi :')
Ja, echt stoer hoor! Heel veel plezier nog de komende dagen :t
 
ik vind het helemaal niks dat kamperen.

een Sta caravan kan ik nog wel leuk vinden ( hadden wij vroeger ) of een sleurhut, maar een tent!? :N
 
[img=500]http://tech.firstpost.com/wp-content/uploads/2017/01/2017-Triumph-Street-Triple-RS-silver-desktop.jpg[/img]

Wat. Een. Feest.

Vorige week even meegehad, dat ding stuurt echt goed en voor zo'n licht ding veel power! Wheelies op het gas en boven de 8k toeren wordt het feest nog groter })

Nu nog sponsoren vinden -O-
 
Wat moet die RS kosten? ah 13.400

De standaard (S) versie valt me nog mee.. daar koop je net een tweedehands rsv4 voor :+
Alleen die RS is wel wat je wil hebben natuurlijk O-)

Gaaf ding :) mooie spulletjes er op ook.
 
Laatst bewerkt:
Ik mag ook weer een beetje mee lullen :D We hebben die Volvo een paar weken terug verkocht en sindsdien rij ik met de CBR van Mies naar m'n werk. Niet op de SPeen want dat hou ik geen 240 km per dag vol *D Maar ik moet zeggen dat het best bevalt weer. Ik heb ook weer een beetje het 'motorgevoel' terug *O*
 
Ik mag ook weer een beetje mee lullen :D We hebben die Volvo een paar weken terug verkocht en sindsdien rij ik met de CBR van Mies naar m'n werk. Niet op de SPeen want dat hou ik geen 240 km per dag vol *D Maar ik moet zeggen dat het best bevalt weer. Ik heb ook weer een beetje het 'motorgevoel' terug *O*

*O*


Maarre, de SP-1 is er dus nog wel? binnenkort ritje! :]
 
Ik mag ook weer een beetje mee lullen :D We hebben die Volvo een paar weken terug verkocht en sindsdien rij ik met de CBR van Mies naar m'n werk. Niet op de SPeen want dat hou ik geen 240 km per dag vol *D Maar ik moet zeggen dat het best bevalt weer. Ik heb ook weer een beetje het 'motorgevoel' terug *O*

240km per dag :o

Elke dag tanken :X
 
Ik mag ook weer een beetje mee lullen :D We hebben die Volvo een paar weken terug verkocht en sindsdien rij ik met de CBR van Mies naar m'n werk. Niet op de SPeen want dat hou ik geen 240 km per dag vol *D Maar ik moet zeggen dat het best bevalt weer. Ik heb ook weer een beetje het 'motorgevoel' terug *O*
*O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan