Regio Haarlem Deel 254 - MFH Het laatste deel?

vandaag nog de isle of man parkour in 2x gereden, die weg leidt tot gas open.

wat een mooie bochten hier zeg
 
Britse motor, kan wel wat water hebben :+

Hoe was het in Duitsland? Goed weer gehad? Lekker gereden?
Gelukkig gingen we meer langs de Moezel, hihi. En langs de Rijn. En heen en weer ertussen.
Het was prima weer, zaterdagochtend nog enorme regen maar toen we op pad gingen niks nieuws meer gevallen. Heb wel redelijk lekker gereden. De allerkrapste haarspelden naar rechts gingen ruk maar ik heb nu op film gezien waarom :+

Grappig dat jij in hetzelfde weekend naar de Harz was. Ga je elk jaar naar hetzelfde hotel?
 
Gelukkig gingen we meer langs de Moezel, hihi. En langs de Rijn. En heen en weer ertussen.
Het was prima weer, zaterdagochtend nog enorme regen maar toen we op pad gingen niks nieuws meer gevallen. Heb wel redelijk lekker gereden. De allerkrapste haarspelden naar rechts gingen ruk maar ik heb nu op film gezien waarom :+

Grappig dat jij in hetzelfde weekend naar de Harz was. Ga je elk jaar naar hetzelfde hotel?

Meestal wel, vorig jaar toevallig op een andere plek, maar nu weer op een vertrouwd adres (voor de 5e keer).

Wij hadden qua weer een beetje hetzelfde op zaterdag. Zondagochtend was ruk, toe hebben we een rit met de stoomtrein gemaakt. Zondagmiddag was prachtig, droog en een zonnetje en maandag was ook prima, met een leuke route de Harz uit. Lekker gereden in ieder geval en blij met mijn regenpak :)
 
Ik begon prima wijd, en toen ging ik vierkant naar rechts, zodat ik in het midden van de bocht al aan de binnenkant zat, waardoor ik nooit meer aan de goede kant van de weg kon uitkomen. Te houterig dus.
Ah okay, houterig rijdt indd niet zo soepel ;) Maar je kan er wel mee aan de gang :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan