MSL Circutidag 1 mei

benbru

MF'er
7 jul 2012
73
3
Bruinisse
Beste Racers,

Ik was benieuwd of er nog meer ZAC rijders gaan oefenen op maandag 1 mei op het circuit park zandvoort voor de race vrijdag 5 mei?

Zo ja kunnen we misschien een pitbox/Tent samen doen, hoe meer zielen hoe meer vreugd (En is toch ook wel makkelijker !)
 
Hallo,

Ik ga op 1 mei oefenen op Zandvoort en zoek ook een plekje in een pitsbox.
Ik vind het een uitstekend idee om met meerdere mensen een pitbox te huren.


Aad de Boer
 
Aanwezig, geen ZAC. Voornemens met een groepje een box te nemen, mocht er plaats vrij zijn post ik het hier even!
 
Ik ga op 1 mei oefenen op Zandvoort en zoek ook een plekje in een pitsbox.
Ik vind het een uitstekend idee om met meerdere mensen een pitbox te huren.

Top ! Het is 100 euro voor een dag dus als we er nog 1 of 2 bij vinden kunnen wat mij betreft samen.

Aanwezig, geen ZAC. Voornemens met een groepje een box te nemen, mocht er plaats vrij zijn post ik het hier even!

Super dankje, we horen het.
 
Ik ben er ook zondag avond al. Ik stuur jullie allemaal even een prive bericht met telefoonnummer dan maken we even een groepsappje aan. Top !
 
Schijnt dat er nieuw asfalt is gelegd.
En ik vermoed dat wij er als eersten op rijden.
Er ligt al een maandje vers asfalt maar meen niet over de gehele baan ?
Met name Tarzan zal lekker aanvoelen hmmmmmmm :]
Vierwielers hebben er al ruim over gereden motorfietsen weet ik niet Mac zandvoort?
 
Begin van de maand heeft het DNRT een race gehad. Via dit filmpje
kan je goed zien waar wel en waar nog niet nieuw asfalt ligt. Eigenlijk nog maar op een klein stukje van het circuit. Had gehoopt dat de bocht het rechte stuk op in zijn geheel is gedaan. Nu rij je op het einde pas het nieuwe asfalt op. Hopelijk dat het een beetje netjes aansluit want anders kan dat nog wel eens een listig punt zijn.
 
Begin van de maand heeft het DNRT een race gehad. Via dit filmpje
kan je goed zien waar wel en waar nog niet nieuw asfalt ligt. Eigenlijk nog maar op een klein stukje van het circuit. Had gehoopt dat de bocht het rechte stuk op in zijn geheel is gedaan. Nu rij je op het einde pas het nieuwe asfalt op. Hopelijk dat het een beetje netjes aansluit want anders kan dat nog wel eens een listig punt zijn.
Dus toch niet :N al dat getalk over dat het gehele circuit is gedaan :X
Het gedeelte Audi S tot voor het rechte stuk is een jaar of 5 geleden vervangen niet heel oud maar neem aan dat het afgevlakt is dus geen randje met het opgaan nieuwe gedeelte rechte eind.
Laatste nieuwe gedeelte asfalt tussen Scheivlak en Master zie ik geen problemen komen :N
GP chicane ook niet ververst we zullen het wel zien Maandag :Y
 
Begin van de maand heeft het DNRT een race gehad. Via dit filmpje
kan je goed zien waar wel en waar nog niet nieuw asfalt ligt.
Dacht op FB te zien dat ze nu nog bezig zijn met asfalteren.
Nieuw asfalt geeft geloof ik nog geen supergrip. We zien wel...
 
Dacht op FB te zien dat ze nu nog bezig zijn met asfalteren.
Nieuw asfalt geeft geloof ik nog geen supergrip. We zien wel...
Je hebt gelijk op FB staat de rest van het verse spul en dat gedeelte is echt vers 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan