Einde samenwerking Motorsportschool Holland en Motorsportsch

RoYku

MF veteraan
2 apr 2006
3.443
9
Heerle, Noord-Brabant.
Uurtje geleden onderstaande email ontvangen.



MEDEDELING MOTORSPORTSCHOOL ZOLDER
Beste vriend(in)



Meestal komen we met goed nieuws in verband met Motorsportschool Zolder maar nu moeten we toch ook een minder positief nieuws brengen…

We zien ons genoodzaakt de samenwerking met Peter den Heijer en Motorsportschool Holland met onmiddellijke ingang te beëindigen. Na een mooie samenwerking van meer dan 10 jaar zijn we genoodzaakt deze beslissing te nemen.

Voor de Belgische deelnemers verandert er uiteraard niets. Voor onze Nederlandse rijders betekent dit dat ze vanaf nu nog enkel kunnen inschrijven via www.motorsportschoolZOLDER.nl

We wensen hierbij duidelijk te beklemtonen dat u zich voor onze circuitdagen in Zolder, Mettet, Assen en Croix niet meer kan inschrijven via Motorsportschool Holland.

Nederlandse klanten die zich reeds voor circuitdagen hebben ingeschreven en al betaald hebben via Motorsportschool Holland nemen best contact op met Peter den Heijer. Uiteraard laten we jullie niet in de kou staan en zorgen we ervoor dat jullie inschrijvingen gewoon netjes kunnen door gaan.

De timing van dit alles is een beetje jammer maar we werken ondertussen aan een nieuwe Nederlandse structuur voor Motorsportschool Zolder. Wij doen ons uiterste best om er voor te zorgen dat onze Nederlandse rijders niet de minste hinder zullen ondervinden dan deze jammerlijke beslissing.

Ondertussen wensen we Peter den Heijer alle succes toe in zijn verdere professionele carrière.



Sportieve groeten,



Werner Daemen, Ivan Hansoul, Hans Van de Ven, Steven Stichelbout en het ganse MSZ-team


Motorsportschool Zolder | Vlinderstraat 12 | 3550 Heusden-Zolder | Tel 0475/23.04.95 | info@motorsportschool.be
Click here to unregister to this mailinglist.
Click here for the online version of this mail.
hit


Weet iemand hier wat meer over
 
Niet meer dan de mail.
Contact zoeken is moeilijk nu ,steeds het antwoord apparaat .
Wil toch wel weten hoe nu verder daar ik een dagje bij hun geboekt heb
 
Heb ik vanmorgen net twee dagen voor het komende weekend betaald. Dat wordt dus weer lastig...als hij niet bereikbaar is, hoe krijg ik dan die betaling weer op de juiste plaats??

Edit...zie net dat ik keurig twee bevestigingen heb gekregen, maar geen enkele mededeling over dit nieuwe feit.
Ben benieuwd hoe dit verder gast.
 
Laatst bewerkt:
toch vreemd, je boekt bij motorsportschool en doet ook zaken met msz?
dat betekend ook dat zij er mede verantwoordelijk voor zijn.
ik zelf heb de 22 op assen besteld en betaald.
We wachten maar even af met mail van peter.
-O-
 
Er zal wel wat onenigheid zijn.
Ik vind die laatste zin er sarcastisch.
Ik hoop gewoon dat alles netjes opgelost word. En geen "slachtoffers" zijn. :/
 
Op de respectievelijke websites ook geen nadere info. Ik heb ook 2 dagen geboekt en betaald. Ik lees in de mail dat we niet de dupe gaan worden maar wel contact op moeten nemen ??? Beetje onduidelijk is het allemaal wel. Sta je dadelijk voor niks 250 km verder op een circuit? :(
 
Op de respectievelijke websites ook geen nadere info. Ik heb ook 2 dagen geboekt en betaald. Ik lees in de mail dat we niet de dupe gaan worden maar wel contact op moeten nemen ??? Beetje onduidelijk is het allemaal wel. Sta je dadelijk voor niks 250 km verder op een circuit? :(



Er zal echt wel wat meer aan de hand zijn.

Laat het even bekoelen ?
 
Ik vind dit ook een verontrustend bericht. Hoop dat het allemaal netjes opgelost gaat worden.
 
Ik heb net Peter aan de lijn gehad, namens Peter kan ik zeggen dat de dagen die geboekt staan gewoon door gaan. Hoe dit verder invulling gaat krijgen krijgen we later te horen maar hij heeft nog geen kans gezien om hier via e-mail/site op te reageren gezien hij vandaag op Zolder is om daar de boel te begeleiden/organiseren.

Dus fingers crossed, maar volgens hem was er inderdaad wat onenigheid met dit mailtje als gevolg, maar is er geen reden om er vanuit te gaan dat je geboekte dagen afgeschreven zijn, gezien hij vandaag naar eigen zeggen op Zolder is zal daar wel een kern van waarheid in zitten.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb net Peter aan de lijn gehad, namens Peter kan ik zeggen dat de dagen die geboekt staan gewoon door gaan. Hoe dit verder invulling gaat krijgen krijgen we later te horen maar hij heeft nog geen kans gezien om hier via e-mail/site op te reageren gezien hij vandaag op Zolder is om daar de boel te begeleiden/organiseren.

Dus fingers crossed, maar volgens hem was er inderdaad wat onenigheid met dit mailtje als gevolg, maar is er geen reden om er vanuit te gaan dat je geboekte dagen afgeschreven zijn, gezien hij vandaag naar eigen zeggen op Zolder is zal daar wel een kern van waarheid in zitten.



Als ze dit niet correct oplossen gooien zich hun ruiten in .

Echter lijkt mij dat stug .

Er is veel mee gemoeid
 
Da's iig positief nieuws. Dan gaan we er maar van uit dat het komende weekend gewoon door gaat. Ook voor de Nederlanders...nooit gedacht dat we kans liepen om op onze Nederlandse nationaliteit in België uitgesloten te kunnen worden...haha.
 
Ik heb vandaag gebeld naar motorsportschool belgie omdat ik morgen mettet heb geboekt.
De dame heeft mij nieuwe bevestiging toegestuurd en ik sta op de lijst.

Zij wist ook niet wat er speelt en was ook verrast

Verder is het nu niet netjes om te gaan speculeren,ik heb bijna 10 jaar heel goede ervaringen met Peter gehad en vind dit heel jammer. '(
 
De reden gaat ons niet aan en boeit mij niet. Het komt op mij nu over alsof Peter ook niet van deze berichtgeving op de hoogte was. Dit soort zaken moet in mijn ogen altijd namens beide partijen naar buiten worden gebracht. Zeker na 10 jaar samenwerking, vooralsnog komt dit op mij niet netjes over! Direct de verwijzing naar de nieuwe manier van inschrijven voor nederlanders voelt voor mij nu toch wel als klantje-pikken....
 
De manier van handelen van beide partijen frustreert mij enorm. Je betaald netjes vooraf diverse dagen, dan mag je op zn minst verwachten dat ze met een proper voorstel komen hoe nu verder. Je denkt immers vanuit de klant?

Ik vind de actie van MSH begin dit jaar ook alles behalve klantvriendelijk en reageren op mijn mailtjes waarom mijn reservering is verlopen zonder aankondiging deed hij ook niet.

Vandaag gemaild en diverse keren gebeld, benieuwd hoe dit gaat aflopen!
 
Dit weekend en in juli boeking staan. Beide gaan gewoon door is inmiddels per mail bevestigd.

Speculeren en lichte paniek bij het publiek werken ze met zo'n mail, gevolgd door de telefoon niet opnemen inderdaad zelf in de hand, maar....vooralsnog worden wij er niet de dupe van lijkt het, en is het aan beide partijen om het onderling verder uit te vechten/praten. Ik gok dat het voor het publiek wel los gaat lopen.
 
Laatst bewerkt:
Dit weekend en in juli boeking staan. Beide gaan gewoon door is inmiddels per mail bevestigd.

Speculeren en lichte paniek bij het publiek werken ze met zo'n mail, gevolgd door de telefoon niet opnemen inderdaad zelf in de hand, maar....vooralsnog worden wij er niet de dupe van lijkt het, en is het aan beide partijen om het onderling verder uit te vechten/praten. Ik gok dat het voor het publiek wel los gaat lopen.

Heb je om die mail gevraagd? Ik heb nl geen bevestiging. Ook 2 dagen geboekt en betaald.
 
Heb gisteren ook mail gestuurd naar MSZolder, met de bevestigingsmail van MSH ingekoppeld. Netjes antwoord gekregen endagen zijn gewoon geldig en bevestigd. Ik heb het idee dat alles netjes wordt afgehandeld.
 
De reden gaat ons niet aan en boeit mij niet. Het komt op mij nu over alsof Peter ook niet van deze berichtgeving op de hoogte was. Dit soort zaken moet in mijn ogen altijd namens beide partijen naar buiten worden gebracht. Zeker na 10 jaar samenwerking, vooralsnog komt dit op mij niet netjes over! Direct de verwijzing naar de nieuwe manier van inschrijven voor nederlanders voelt voor mij nu toch wel als klantje-pikken....

Op Motorsportschool.nl is nu ook een reactie verschenen dat hij er idd niet vanaf wist, niet handig, iedereen succes met de afhandeling, komt vast goed als ik alles zo lees :t

BESTE DEELNEMERS,

Namens Motorsportschool Holland informeren wij u over het volgende.

U heeft van Motorsportschool Zolder een nieuwsbrief ontvangen waarin wordt aangekondigd dat de samenwerking met ons is beëindigd en dat u niet meer via Motorsportschool Holland kunt inschrijven en deelnemen aan evenementen op circuits in België. De nieuwsbrief is buiten ons medeweten en zonder onze instemming verstuurd.

Tussen Motorsportschool Zolder en Motorsportschool Holland is een geschil gerezen over de uitvoering van onze samenwerking. Over de achtergronden zullen wij niet uitweiden.Wij zijn van mening dat Motorsportschool Zolder u als deelnemer niet de dupe mag laten worden van het geschil.

Momenteel zijn wij nog in overleg over een oplossing, ook voor u als deelnemer van onze events.

Iedereen die ingeschreven staat voor de komende dagen kan ook gewoon deelnemen. Wij zullen ons ervoor inspannen dat Motorsportschool Zolder haar verplichtingen naar u toe zal nakomen.

Indien u vragen heeft kunt u contact met ondergetekende opnemen.

Sportieve groeten,
Peter den Heijer
 
De reden gaat ons niet aan en boeit mij niet. Het komt op mij nu over alsof Peter ook niet van deze berichtgeving op de hoogte was. Dit soort zaken moet in mijn ogen altijd namens beide partijen naar buiten worden gebracht. Zeker na 10 jaar samenwerking, vooralsnog komt dit op mij niet netjes over! Direct de verwijzing naar de nieuwe manier van inschrijven voor nederlanders voelt voor mij nu toch wel als klantje-pikken....




:^
 
Ik heb zojuist onderstaande antwoord ontvangen naar aanleiding van mijn verzoek tot bevestiging van mijn circuitdagen:

Beste John,


Alle inschrijvingen en betalingen gedaan via motorsportschool Holland worden aan ons doorgegeven. Je hoeft zelf geen verdere actie te ondernemen.


Sportieve groeten

Motorsportschool Team
 
Terug
Bovenaan Onderaan