Einde samenwerking Motorsportschool Holland en Motorsportsch

Ontving dit vandaag

Hallo
Gezien de onprofessionele nieuwsbrief die is verstuurd door Hans van de Ven naar alle leden van de Motorsportschool het volgende. Als eerste mijn excuses hiervoor, als ik een geschil zou hebben met iemand dan los ik dat met deze persoon persoonlijk op, ik zou nooit dit in het openbaar doen en zeker niet alle deelnemers erbij betrekken. Het spijt me dan ook dat na 15 jaar prettige samenwerking er voor 2018 geen toekomst meer in zit. Motorsportschool Holland gaat dit uiteraard professioneel en bekwaam afronden De TT-Assen circuitdagen staan op contract van Motorsportschool Holland BV dus daar zijn zeker geen problemen mee. We komen hier sterker uit en in de toekomst is er …. “more FUN with Motorsportschool Holland BV”
Voor wat betreft de nieuwsbrief, iedereen die betaald heeft voor een evenement is verzekerd van zijn deelname, ongeacht het aantal events en zelfs als dit evenement in oktober is.
Jij kan dus gewoon de papieren die doorgemaild zijn meenemen en ter plaatse inleveren voor een circuitdagje FUN.

Sportieve Groeten,
Peter den Heijer.
www.motorsportschool.nl
www.motorsportshop.nl
 
Laatst bewerkt:
Was in maart in Zolder bij deze club. Niet lekker gereden, 2 keer zwarte vlag. voor mij hoeft Zolder niet.
Terwijl mijn motor (Yamaha R1 big bang)vergeleken met anderen redelijk stil was. Er was alles aangedaan om hem zo stil mogelijk te krijgen.
 
Was in maart in Zolder bij deze club. Niet lekker gereden, 2 keer zwarte vlag. voor mij hoeft Zolder niet.
Terwijl mijn motor (Yamaha R1 big bang)vergeleken met anderen redelijk stil was. Er was alles aangedaan om hem zo stil mogelijk te krijgen.

Totaal geen relevantie met onderwerp buiten het feit dat ze vaak op zolder organiseren.

Geluidlimiet wordt bepaald door t circuit zelf en de meting en rijverbod worden uitgevoerd door t ministerie. Die soms wat grommende meneer waar je je handtekening zet is in dienst van de provincie. MSZ geeft zelfs vooraf in de briefing tips om zwarte vlaggen te voorkomen.
 
Totaal geen relevantie met onderwerp buiten het feit dat ze vaak op zolder organiseren.

Geluidlimiet wordt bepaald door t circuit zelf en de meting en rijverbod worden uitgevoerd door t ministerie. Die soms wat grommende meneer waar je je handtekening zet is in dienst van de provincie. MSZ geeft zelfs vooraf in de briefing tips om zwarte vlaggen te voorkomen.


:^
 
Gisteren gereden op Mettet, geboekt en betaald via Motorsportschool Holland (Peter)
Ik stond niet op de lijst :-(

Gelukkig heeft Motorsportschool dit netjes opgelost door mij en mijn maat ertussen te proppen. Geld gingen ze zelf regelen.

Was dus even schrikken 's ochtends, maar ze hebben het netjes opgelost.

Overigens zie ik nu ook dat alle boekingen die ik had gedaan op motorsportschool.NL nu ook zichtbaar zijn op Motorsportschool.BE. Inloggegevens zijn ook hetzelfde.
 
Net een mail vanuit motorschool Holland ontvangen dat mijn circuitdag op 26 toch niet doorgaat. Terwijn ik van de voren van zowel van NL al BE de toezegging had dat ik me niet druk hoefde te maken.
Echt balen dit zeker omdat je al van alles hebt geregeld met verlof e.d.

Niet echt professioneel....
 
Is het nu wel "veilig" op bij de motosportschool zolder direct te boeken ? Want ik heb de laatste tijd net even teveel motordingen gehad die op t laatste moment niet doorgingen buiten mijn schuld om en ben dat aardig zat. Ik wil.gewoon boeken-betalen-rijden-klaar.
 
Is het nu wel "veilig" op bij de motosportschool zolder direct te boeken ? Want ik heb de laatste tijd net even teveel motordingen gehad die op t laatste moment niet doorgingen buiten mijn schuld om en ben dat aardig zat. Ik wil.gewoon boeken-betalen-rijden-klaar.

Ik heb dondedag volgende week donderdag geboekt en betaalt.
Bevestiging gisteren binnen gekregen,niks mis mee :)
 
Voor zover ik het heb begrepen is alles op Assen was sowieso geen probleem en kun je dus gewoon boeken. Zolder/Mettet ging volgens mij via belgie en dan heb je wel kans op ellende.
 
Voor zover ik het heb begrepen is alles op Assen was sowieso geen probleem en kun je dus gewoon boeken. Zolder/Mettet ging volgens mij via belgie en dan heb je wel kans op ellende.

Het zou om een dagje Zolder gaan. Toch maar eens goed uitzoeken. Ik heb de tijd moet eerst ff wat andere kosten maken.
 
Ben gisteren op zolder geweest en letterlijk de lijsten in handen gehad die motosportschoolholland doorgezet heeft naar zolder.. met alle namen die betaald hebben en recht hebben op inschrijving. Heb je via de nl site ingeschreven voor de assen dagen is ook alles geregeld.

Dus links of rechtsom hebben ze het iig voor de klanten geregeld.
 
Ben gisteren op zolder geweest en letterlijk de lijsten in handen gehad die motosportschoolholland doorgezet heeft naar zolder.. met alle namen die betaald hebben en recht hebben op inschrijving. Heb je via de nl site ingeschreven voor de assen dagen is ook alles geregeld.

Dus links of rechtsom hebben ze het iig voor de klanten geregeld.

Das top. Ik ga het zien de 26e.
 
Ben gisteren op zolder geweest en letterlijk de lijsten in handen gehad die motosportschoolholland doorgezet heeft naar zolder.. met alle namen die betaald hebben en recht hebben op inschrijving. Heb je via de nl site ingeschreven voor de assen dagen is ook alles geregeld.

Dus links of rechtsom hebben ze het iig voor de klanten geregeld.

Wat hadden we mazzel met het weer :]
 
Ik vond het geweldig! Kreeg woensdag telefoon dat een maat t niet zocht om regen te rijden maar ik vind t geweldig..

Helaas zowel in minder snel als snel veel mensen die in de regen soms gevaarlijk langzaam rijden dus niet echt om tijden kunnen rijden.. toen t droogde toch n 1:47 eruit kunnen persen :D
 
Iemand nog op zoek naar een plek om vandaag en/of morgen te rijden op Zolder?

Inschrijving betaald, zelf aanwezig en akkoord van de organisatie om mijn plek weg te geven aan iemand anders. Roept u maar!

Nul zes 29 11 98 02
 
Laatst bewerkt:
Ik moet toch zeggen dat het weer prima "loopt" bij de organisatie. Ik heb een paar sessies overgenomen en die waren last minute gewoon op mijn naam over te schrijven. Super service en ik rij voor nog geen 50% van de normale prijs :+
 
Aanstaande zondag mijn eerste ervaring met Motorsportschool in zolder.
Geboekt bij msh hopelijk is alles idd goed geregeld 👌🏻
 
Geen kwaad woord over te zeggen.. ze kennen volgens mij niet bepaald meer door 1 deur maar voor de rijders is het prima afgewikkeld
 
Ik stond vrijdag keurig op de lijst,daarover geen kwaad woord. Ik vond het alleen niet zo strak geregiseerd.
Geen rondetijden gezien, ik heb niet gezien dat er werd geschoven met langzame/snelle rijders in de groepen. 70 man tegelijk op de baan met veel snelheidsverschil waardoor er veel bijna momenten waren maar ook rode vlaggen in heel veel sessies.
Was voorheen beter in de hand naar mijn mening.
 
Ik stond vrijdag keurig op de lijst,daarover geen kwaad woord. Ik vond het alleen niet zo strak geregiseerd.
Geen rondetijden gezien, ik heb niet gezien dat er werd geschoven met langzame/snelle rijders in de groepen. 70 man tegelijk op de baan met veel snelheidsverschil waardoor er veel bijna momenten waren maar ook rode vlaggen in heel veel sessies.
Was voorheen beter in de hand naar mijn mening.

Daarom rij ik er al jaren niet meer O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan