TT Assen op Talud met kids?

Bronco

MF veteraan
23 feb 2002
2.793
100
Rotterdam
Ben in het verleden al meerdere malen bezoeker geweest van de TT Assen, echter was dit altijd ergens op een tribune. Dit jaar willen mijn 2 jongsten ( 7 en 10 jaar) kids graag mee, en dacht ik eens een keer plaats te nemen ergens op een talud. Dit om wat meer "bewegingsvrijheid"voor de kids te hebben en ook om het simpele feit dat kids op taludplaatsen gratis toegang krijgen.

Aangezien ik 0,0 ervaring heb met de gang van zaken op de taluds tijdens de TT wil ik graag van de fervente talud gangers weten of ik er goed aan doe om met die twee aapies daar te gaan zitten/en eventueel waar :?

Of beter toch braaf op een tribune plaats nemen?
 
Gewoon doen :Y De hele talud is vrij toegankelijk. Dus waar een plekje is, plof je neer :)
En als je wil verkassen doe je dat gewoon.
 
Laatst bewerkt:
Kan prima hoor, alleen zou ik wel zorgen dat je er een beetje op tijd bent want anders zit het best wel vol. Ik zou effe iets meenemen waar je op kan zitten, bijvoorbeeld een vuilniszak ofzo. Dan kan je een beetje je plaats afbakenen en staat er niet gelijk een ander als die kids even weglopen.
 
Ben in het verleden al meerdere malen bezoeker geweest van de TT Assen, echter was dit altijd ergens op een tribune. Dit jaar willen mijn 2 jongsten ( 7 en 10 jaar) kids graag mee, en dacht ik eens een keer plaats te nemen ergens op een talud. Dit om wat meer "bewegingsvrijheid"voor de kids te hebben en ook om het simpele feit dat kids op taludplaatsen gratis toegang krijgen.

Aangezien ik 0,0 ervaring heb met de gang van zaken op de taluds tijdens de TT wil ik graag van de fervente talud gangers weten of ik er goed aan doe om met die twee aapies daar te gaan zitten/en eventueel waar :?

Of beter toch braaf op een tribune plaats nemen?

Kies in elk geval een plekje bij een video-wall :) Dit waren de locaties vorig jaar.

Ben zelf geen fan van Talud, heb al te veel akkefietjes meegemaakt, en inderdaad weggegaan is plaats vergaan.. als je ff gaat pissen kan dat nog wel eens voor verrassingen zorgen.

full
 
Ik begrijp dat ze die taluds dus aardig vol stampen met volk waardoor je waarschijnlijk voortdurend wel iemand in je persoonlijke aura hebt zitten?
Of kan je nog wel redelijk zitten/liggen/beentjes erbij strekken?
 
Ik begrijp dat ze die taluds dus aardig vol stampen met volk waardoor je waarschijnlijk voortdurend wel iemand in je persoonlijke aura hebt zitten?
Of kan je nog wel redelijk zitten/liggen/beentjes erbij strekken?

Ik zat afgelopen jaar bij meeuwenmeer.. ramvol.. benen strekken betekende bij iemand anders in de nek... natuurlijk zijn er plekken met meer ruimte, maar dan zit je niet voor een scherm. Mijn ervaring is btw ook dat als je eenmaal zit, je niet snel verkast. En de mensen om je heen trouwens ook niet. Sommigen zitten er trouwens zeer vroeg en plakken idd een zeil of graven hun stoelen in zodat ze genoeg ruimte hebben... beetje koningsdagmarkt

aan de andere kant... op de büne heb je ook weinig beenruimte.
 
Laatst bewerkt:
Zorgen dat je zeer ruim op tijd aanwezig bent als je (bijna) bovenaan wilt zitten.

Hoe hoger je zit, hoe beter je het ziet.
Maar dat weten dus meer mensen.

Stoeltjes meenemen en een schepje, om de achterpoten van je stoel wat dieper in het talud te plaatsen (anders flikker je voorover van je stoel af)
Het voordeel van stoeltjes is ook, dat wanneer je moet pissen, hamburger halen of een stukje wil lopen, je plaats niet bezet is.

Op een zeiltje oid krijg je na een paar uur een houten reet, pijn in je rug en/of lamme benen (kan natuurlijk ook aan mij liggen..)
 
zorgen dat je heel vroeg voor de poort staat, en dan als een gek naar de ramshoek...mooie bocht, videowall, neem een stuk landbouwzeil mee, tegen het hek aan knopen met wat ducttape
en ruim afzetten
 
Ik zeg doen ik gooi me stoeltje der ook mooi optijd neer, en voor de kleintjes is het telut mooier denk ik als het een beetje vochtig is kunnnen ze mooi na beneden glijden :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan