Cadeau idee?

23 apr 2017
3
0
Een vriend van mij gaat binnenkort op zichzelf wonen. Hij rijdt motor en heeft als hobby om oude BMW's op te knappen/te restaureren. Hij maakt zelf ook graag ritjes op de motor en gaat van de zomer met zijn vader en broers een paar dagen door Nederland toeren (op een van zijn BMW motoren).

Ik zou hem graag iets motor-gerelateerd willen geven als cadeau bij zijn house-warming, maar ik heb het juiste cadeau nog niet gevonden. Ik dacht misschien aan een foto van zijn motor(en), uitvergroot.. maar is dat niet te afgezaagd? En hoe kom ik aan een foto? Misschien hebben jullie nog leuke tips?

Bedankt alvast!

Greets,
 
Laatst bewerkt:
kettingsmeerseltjes

of hebben die motoren een cardan?
 
Laatst bewerkt:
Bij BMW dealers (auto's ook) zijn zat BMW gerelateerde dingen te koop,zoals stropdassen, pennen mokken enz enz

Anders een waardebon van een motorkleding Zaak in je buurt mss?
 
Bij BMW dealers (auto's ook) zijn zat BMW gerelateerde dingen te koop,zoals stropdassen, pennen mokken enz enz

Anders een waardebon van een motorkleding Zaak in je buurt mss?
Rollator, gehoorapparaat, kunststof knie, nieuwe heup.


Keuze zat :t
 
Thanks boys! Kratje pils gaat het zeker worden en een miniatuur van zijn bmw lijkt mij ook wel wat. Iemand nog tips waar ik die het beste kan kopen?
Zal verder nog even nadenken over wat het hoofd cadeau wordt, heb gelukkig nog ff.. Tips blijven welkom.
 
Spermatje of een bosje Gordelroos?

Heeft hij al een:

-Druppellader
-Ehbo setje voor op de motor?
-Gereedschapssetje voor op de motor?

Ga naar de plaatselijke motorboer, daar ligt genoeg. Van goed betaalbaar tot zo duur als je wil.
 
Jeetje wat is iedereen weer anti-BMW. :/

Schaalmodel van zijn (favoriete) motor is het makkelijkste/meest voor de hand liggende, of inderdaad een mooie foto. Verder zijn motor-gerelateerde cadeau's vrij lastig aangezien het meeste heel persoonlijk is. Je kan niet echt een kledingstuk of iets dergelijks kopen want 95% kans dat de pasvorm voor hem niet goed is of het gewoon niet aan zijn eisen/wensen voldoet. Accessoires voor zijn motor zijn ook lastig tenzij je goede kennis van zijn motor hebt betreft wat er op kan, en wederom nogal persoonlijk, dus of je hem daar blij mee maakt...
Aangezien het voor een huis is, wellicht een handige kapstok voor motorkleding?

Riders rack, kapstok voor motorkleding - Tenkateracingproducts.com
 
Een cadeaubon van HBM oid? Sleutelen vindt ie blijkbaar mooi en dan kan hij zelf een stukje gereedschap uitkiezen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan