The Cathedral awaits WorldSBK 28-30 april 2017

Wat gaat Michael doen dit weekend?

  • geen podium

    Stemmen: 12 27,3%
  • 1 keer podium

    Stemmen: 16 36,4%
  • 2 keer podium

    Stemmen: 8 18,2%
  • Geen flauw idee, maar ik wil wel op een antwoord klikken, du

    Stemmen: 8 18,2%

  • Totaal aantal stemmers
    44
Zijn er twee races geweest, gaan de eersten al weer naar huis. Zullen dit ook de mensen zijn die klagen dat de entree hoog is?
 
Weer Deroue. Maar de 300 lijkt meer een soort crazy race. Vrijwel niemand houdt zich aan de track limits. Ook een crashfestijn en doe Belg werd in volle vaart over de benen gereden.
 
Deed me weer een beetje denken aan Scott uit zijn RBR-CUP tijd.

Rode vlag bij de Stock 1000. Het is echt schering en inslag bij deze klasse.
 
7j5skmnpeymnk.jpg
 
Pfffff stil op de tribune. Kippenvel. Hopelijk komt hij er bovenop!
 
Zijn er twee races geweest, gaan de eersten al weer naar huis. Zullen dit ook de mensen zijn die klagen dat de entree hoog is?

Nee hoor, ik doe hier altijd het licht uit en het hek op slot.
 
Laatst bewerkt:
Weer Deroue. Maar de 300 lijkt meer een soort crazy race. Vrijwel niemand houdt zich aan de track limits. Ook een crashfestijn en doe Belg werd in volle vaart over de benen gereden.
Het is wat meer stoeien en duwen, maar vind het een prachtige toevoeging aan het evenement.

Wat nam Rea nog een rare lijn in de GT, liet zich daardoor nog bijna pakken door Sykes.
 
Lekker vrijdag en zaterdag naar Assen geweest *O* Maar wel erg apart dat je voor één van de grootste evenementen op Assen de nieuwe tribune niet af hebt ... en ... de Zuidlus dicht was -O- Dat begrijp ik dan echt niet van de organisatie van een groot circuit als Assen :?

Verder gelukkig schitterende ( maar koude ) dagen gehad en helaas .... vd Mark tijdens de eerste wedstrijd maar weinig voorbij zien komen -O-

En nu ...... aftellen tot de TT :Y *O*
 
Lekker vrijdag en zaterdag naar Assen geweest *O* Maar wel erg apart dat je voor één van de grootste evenementen op Assen de nieuwe tribune niet af hebt ... en ... de Zuidlus dicht was -O- Dat begrijp ik dan echt niet van de organisatie van een groot circuit als Assen :?

Verder gelukkig schitterende ( maar koude ) dagen gehad en helaas .... vd Mark tijdens de eerste wedstrijd maar weinig voorbij zien komen -O-

En nu ...... aftellen tot de TT :Y *O*
Ze zijn nog bezig met het talud van de Stekkenwal tot aan de bult vandaar de afsluiting.
 
Ze zijn nog bezig met het talud van de Stekkenwal tot aan de bult vandaar de afsluiting.

Ik snap dat er werkzaamheden moeten plaatsvinden en vind het ook top dat ze bijvoorbeeld nieuwe tribunes bijbouwen ... maar ik had meer een groot ? bij de planning :? Niet op zijn minst omdat de Bult en uitkomen Stekkenwal favoriete fotostekjes van mij zijn ;) ... en dit een voor Assen groot evenement is.
 
Laatst bewerkt:
en dit een voor Assen groot evenement is.

Maar zelfs met de tribunes nog niet af en de zuidlus dicht zit de GT krap aan vol en de hoofd tribune amper vol. Maar daar is dan ook alles mee gezegd. Die andere anderhalve man en een paardekop die op de stekkenwal tribune en de haarbocht tribune zitten kun je amper meerekenen.

Dus waarom mopperen? Er komen nooit genoeg mensen om die plekken te bezetten...
in het verleden was het volgens mij veel en veel drukker bij de WSBK..
 
Maar zelfs met de tribunes nog niet af en de zuidlus dicht zit de GT krap aan vol en de hoofd tribune amper vol. Maar daar is dan ook alles mee gezegd. Die andere anderhalve man en een paardekop die op de stekkenwal tribune en de haarbocht tribune zitten kun je amper meerekenen.

Dus waarom mopperen? Er komen nooit genoeg mensen om die plekken te bezetten...
in het verleden was het volgens mij veel en veel drukker bij de WSBK..

De tijd dat ik ging zaten er 50.000 man waarvan 49.999 Engelsen.Bizar druk in Fogerty tijdperk.Eerlijk gezegd kijk ik ook geen superbikes meer alleen als ik toevallig thuis mocht zijn maar het kan mij totaal niet meer boeien.Voor de MotoGP blijf ik daarentegen thuis.
 
Laatst bewerkt:
De tijd dat ik ging zaten er 50.000 man waarvan 49.997 Engelsen.Bizar druk in Fogerty tijdperk.Eerlijk gezegd kijk ik ook geen superbikes meer alleen als ik toevallig thuis mocht zijn maar het kan mij totaal niet meer boeien.Voor de MotoGP blijf ik daarentegen thuis.

Mijn broer en ikke waren er ook :)

Was wel een mooie tijd,s'avonds nog biertjes pakken in assen zelf,i.p.v. zo'n houten keet op de camping :') :] (wat konden die engelsen een herrie maken :) ),burnouts,bandjes optreden op het plein :P .
Dag erop zagen we de coureurs het 1e uur achteruit rijden :+

Flinke files op de terugweg zondag avond,hele rijen motoren door de files heen meer als een uur aan een stuk.
 
Laatst bewerkt:
Waar zijn de Engelse supporters gebleven?
Lag het dan alleen aan Carl Fogarty, nu rijden er ook Engelsen vooraan. Ik vind het een beetje een behoorlijk rustig gebeuren aan het worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan