Het grote GSX-F topic deel 12

  • Onderwerp starter Anoniempje177
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
:N
Hoe korter die wordt :+
Keertje in Duitsland, terug van De Ring, overal 200 km/u constant.
Niet meer, niet minder.

Flauwe bochtjes kregen toch een hele andere ervaring. _O-
 
Laatst bewerkt:
_O-

Soms denk je achteraf kon toch beter een beetje remmen O-)
Zo erg nou ook weer niet :+ maar wel een flauwe bocht die je voor je ziet en toch ineens iets van een hellingshoek moet maken.

Ik heb ook een fetisjisme voor niet remmen.
Bij gewenste vertragingen eerst kijken of gas los / remmen op de motor voldoende is.
Zoveel mogelijk gang erin houden. *O*

Vroeger met de auto remde ik ook vaak op de handrem.
Dat heb je geen remlicht / irritatie achter je. :+

Doe het nog wel eens als ik ergens te krap tussen kom.
Wat niet vaak is. O-)
 
Laatst bewerkt:
Toch heeft die oude 750 van mij wel ergens een laag verbruik, 200 ml olie verbruikt in 8540km, vind dat best wel weinig. Mijn vroegere Honda CB1 wist wel een halve liter op 5000 km weg te slokken
 
Toch heeft die oude 750 van mij wel ergens een laag verbruik, 200 ml olie verbruikt in 8540km, vind dat best wel weinig. Mijn vroegere Honda CB1 wist wel een halve liter op 5000 km weg te slokken
Ruw geschat eennkwart liter per 10.000km.
Idd niet slecht.
 
Toch een stuk of 10 GSXF'jes geteld op de meeting, verschillende uitvoeringen/modellen. Nooit geweten dat 'ie zo populair is :Y
 
Ja MFMM was vandaag, Motor forum mega meeting. Ben zelf toch niet gegaan aangezien het weer niet zo was en een keelontsteking heb...
10 is best wel veel, genoeg filmpjes al gezien van de meeting, zag er idd heel druk uit.
 
En zijn er daar geen van dienin dit topic zitten?
En ze er ook niet op attent gemaakt? :P
Sorry, was ik nét niet helder genoeg van geest voor :') Staan er genoeg in een van de albums samengesteld door iemand in de berm. Ook kleurstellingen die ik nog nooit gezien had.

34380260191_b700a4f81d_b.jpg

Daar is 'ie hoor! Beter had ik hem zelf niet kunnen schieten *D
 
Misschien een kleine tip vanaf hier:

Gisteren @Action biologische lampolie gekocht en een verstuiver. (€1.99 + €0.59)
Daarna de velgen gepoetst .. dat spul werkt goed, kettingvet vliegt er vanaf. :}
En je hebt er niet veel van nodig.

Ze shinen weer. *D
 
Misschien een kleine tip vanaf hier:

Gisteren @Action biologische lampolie gekocht en een verstuiver. (€1.99 + €0.59)
Daarna de velgen gepoetst .. dat spul werkt goed, kettingvet vliegt er vanaf. :}
En je hebt er niet veel van nodig.

Ze shinen weer. *D

Deze tip neem ik van harte, vorige keer kneiter veel dasty gebruikt en kreeg het er echt heel lastig van af.


DKP heb je die van jouw al proper gemaakt? :+
 
Misschien een kleine tip vanaf hier:

Gisteren @Action biologische lampolie gekocht en een verstuiver. (€1.99 + €0.59)
Daarna de velgen gepoetst .. dat spul werkt goed, kettingvet vliegt er vanaf. :}
En je hebt er niet veel van nodig.

Ze shinen weer. *D
Moet ik in gedachte houden. Als ik binnenkort mijn ketting vervang toch maar eens zien te kuisen :$
 
Deze tip neem ik van harte, vorige keer kneiter veel dasty gebruikt en kreeg het er echt heel lastig van af.

DKP heb je die van jouw al proper gemaakt? :+
Hier heb je maar heel weinig van nodig. 8-)
En het is heel vloeibaar, dus niet op de velg spuiten. :P
 
wat gebruiken jullie voor kettingvet?
Ik heb de S100 wit kettingvet. Maar heb eigenlijk nooit rotzooi ervan op de velg.
Hoevaak maken jullie de ketting schoon? door middel van een cleangel of iets dergelijks.
 
wat gebruiken jullie voor kettingvet?
Ik heb de S100 wit kettingvet. Maar heb eigenlijk nooit rotzooi ervan op de velg.
Hoevaak maken jullie de ketting schoon? door middel van een cleangel of iets dergelijks.
Ik heb van de winter de hele meuk ondergespoten tegen de pekel.
Maar ik heb altijd kettingvet.. en gebruik van alles door elkaar. :P

Ketting maak ik eigenlijk nooit schoon, vroeger wel eens gedaan met kettingreiniger (spuitbus) en best bevallen.
Nu hoogstens een doekje. kettingreiniger
 
Ik heb van de winter de hele meuk ondergespoten tegen de pekel.
Maar ik heb altijd kettingvet.. en gebruik van alles door elkaar. :P

Ketting maak ik eigenlijk nooit schoon, vroeger wel eens gedaan met kettingreiniger (spuitbus) en best bevallen.
Nu hoogstens een doekje. kettingreiniger


tussendoor maak ik de ketting inderdaad wel eens schoon met S100 cleaning gel is dat.
Maar je hoort verhalen van: "3x invetten, 1x reinigen". Maar nu doe ik 1x per jaar de ketting cleanen. Ik wil vooral geen kettingvet dat rondslingert. :P

S100 Kettingreiniger (300 ml)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan