Het grote GSX-F topic deel 12

  • Onderwerp starter Anoniempje177
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb weer een nieuw record gevestigd! *O*

21,35L getankt na 521,4km! :]

Dus:
4,095L/100km
1:24,42
57,37 mpg

Ik wilde eigenlijk 525 km halen ... maar dat lukte niet :P
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Olie oliefilter oliefiltersleutel luchtfilter 4xidriumbougies zijn binnen.
Nu heb ik nog een opvangbak voor olie nodig. Weten jullie een goed adresje?
Even het afwasteiltje lenen van je vrouw/vriendin en vergeten terug te geven. :+

full


(Of zoals mijn vriendin zei.. ik mis dat roze ding.
Ik: :? Weken later .. oh ja.. in de schuur / mannendomein. :$ )
 
Laatst bewerkt:
nette KM stand...
Ja, maar daar merk je niets van. _O-
Van het weekend nog met 'sanger' gereden, die zal het wel onderschrijven. O-)

Ik was een GSX-R1000 K3/K4, het eerste model met zwart frame, van plan, maar zag nu een BMW K1200R Sport staan. En dat is wel echt een motor van een nieuwe generatie. :9
Heb nog een gat van meer dan 2.500 euro. Een deel kan ik wel even lenen thuis, maar ik vind zelf dat het niet te gek moet zijn.
Mijn vriendin stond precies een jaar geleden al twee maandjes borg voor de Appie.
Jongens en hun speelgoed. :N :+

Mail van de BMW dealer:

"Bedankt voor uw reactie op de BMW, voordat wij een bod doen eerst even een vraag. Heeft de motor 125000 km gereden of 12500?
Wij horen graag van u."

:')
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij blijft WorldBeater bij ons! *O* Of hij heeft hem verkocht! ;(

[afbeelding]
_O-

De laatste rit nog wel genoten en dikke twijfels, maar shoppen (later die dag) is ook wel weer leuk.
Tegenstrijdige gevoelens..

Voor thuis hoefde ik niet te veranderen, de vierde kon er nog wel bij. :t
Het ideale aantal motoren = X+1.

Het is dat ik het zelf te gek vindt worden.
F blijft raptor weg?
Op is opruiming?
De Raptor is een motor met ballen, dikke aanrader.
Die levert het meeste plezier ooit voor spelen op de openbare weg.
Maar keuzes.... O-) (BMW is soort van zelfkastijding :+ )
 
Laatst bewerkt:
Ja, maar daar merk je niets van. _O-
Van het weekend nog met 'sanger' gereden, die zal het wel onderschrijven. O-)

Ik was een GSX-R1000 K3/K4, het eerste model met zwart frame, van plan, maar zag nu een BMW K1200R Sport staan. En dat is wel echt een motor van een nieuwe generatie. :9
Heb nog een gat van meer dan 2.500 euro. Een deel kan ik wel even lenen thuis, maar ik vind zelf dat het niet te gek moet zijn.
Mijn vriendin stond precies een jaar geleden al twee maandjes borg voor de Appie.
Jongens en hun speelgoed. :N :+

Mail van de BMW dealer:

"Bedankt voor uw reactie op de BMW, voordat wij een bod doen eerst even een vraag. Heeft de motor 125000 km gereden of 12500?
Wij horen graag van u."


:')

_O- _O-

U heeft inmiddels de BMW gerechtigde leeftijd bereikt? :+
 
_O-
Ik was bijna van plan mijn eerdere uitspraak te gaan onderbouwen, maar ik denk dat ik gewoon stop zolang ik nog kan :P
Zal ik nog wat voer geven aan de (anti)BMW discussie? })

Ik heb een K1200S gehad.
Ik vind de hele oude boxers gewoon echte pareltjes.
De vorige reeksen R1200RT vind ik zeer mooi en aangenaam rijden. De huidige semi-watergekoelde versie vind ik ook super maar lijkt me net iets te veel op de K1600GT(L).
Ik vind beide motoren knap, maar er moet een zichtbaar onderscheid zijn.
Dat probleem doet zich al jaren voor onder auto's zoals Golf/Jetta/Passat als grootste voorbeeld en ook BMW 3/4/5 reeksen en Mercedes C en E klasse en nog zoveel meer. Het probleem sijpelt nu ook motorland in ...

O ja ... die K1600GT(L), heb er eens mee proefgereden ... geld ontbreekt ... anders had ik er ene ...
 
Staat je nog steeds vrij om te doen hoor! Ben er stiekum wel benieuwd naar!
:^ :P
Ja, die zijn wel heel errug bruut. Dat geluidje alleen al! #rillingen
Die dingen rijden wel niet, die "zweven" over de weg :]

Maar het is niet alleen het gebrek aan geld dat mij weerhoudt er eentje aan te schaffen ... ik wil nog steeds dat mijn motor compact is met het oog op woon werk.

Nou ja, als ik echt heel veel geld* teveel had zou ik misschien gewoon een GSX F houden als woon werk motor en er een K100GTL bij nemen als vrije tijds motor** :P

* maar als ik echt zooooo veel geld teveel had ... zou ik misschien gewoon niet meer werken en heb ik enkel die K1600GTL nodig :+
... hmmm ... nee, dan zou ik er nog steeds een GSX F bij behouden, maar dan opgeknapt tot aan het kleinste onderdeeltje aan toe, want de "liefde" voor een GSX F, die zou er nog steeds in zitten ...


** dan zou je kunnen denken "goede keuze om met je vrouwtje te gaan toeren" ... maar, achterop de motor heeft zij de neiging in slaap te vallen, en gek genoeg eens te meer in bochtige wegen ... dat wiegt haar in slaap zegt ze -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan