''ohja, die was er ook nog'' - vergeten motorfietsen

Zie hier veel fietsen uit de 70-er en 80-er jaren voorbij komen...logisch dat zij die net beginnen (en dus ergens medio de 90-er jaren de wereld pas zagen) die niet (meer) kennen..

Dit topic is volgens mij opgezet om recente fietsen (dus >2000) die nooit 'doorgebroken' zijn bij het grote publiek nogmaals kenbaar te maken.
Zoals deze:

XV1900.jpg


of

Suzuki_C1500BT_Intruder_8010.JPG


Heb ik nog nooit "in the flesh" gezien, ondanks dat ze vrij recent zijn..
ligt dat aan het feit dat sjoppers/ customs "uit" zijn, of ligt dat aan mij?
 
Laatst bewerkt:
Deze heb ik ook alleen nog maar bij de dealer zien staan:

[afbeelding]
Eén van mijn absolute droomfietsen :Y


mijn toevoeging aan het topic: deze G650 XCountry heeft bij mijn vader het motorbloed weer aan het stromen gebracht. Zodra ie van deze motor af wist, moest en zou hij er komen :P
Inmiddels rijdt ie met een V-strom en kijkt ie met een schuin oog naar de nieuwe Africa Twin, maar deze kleine BMW Scrambler/Enduro/Whatever heeft bij hem de hobby weer aangewakkerd *O* Stiekem ook gewoon een onwijs leuke motor!
maxresdefault.jpg
 
Zie hier veel fietsen uit de 70-er en 80-er jaren voorbij komen...logisch dat zij die net beginnen (en dus ergens medio de 90-er jaren de wereld pas zagen) die niet (meer) kennen..

Dit topic is volgens mij opgezet om recente fietsen (dus >2000) die nooit 'doorgebroken' zijn bij het grote publiek nogmaals kenbaar te maken.
Zoals deze:

[afbeelding]

of

[afbeelding]

Heb ik nog nooit "in the flesh" gezien, ondanks dat ze vrij recent zijn..
ligt dat aan het feit dat sjoppers/ customs "uit" zijn, of ligt dat aan mij?

Ligt aan jou hoor ;).

Ik zie de bovenste regelmatig, maar ik rij er ook een. Wordt momenteel verbouwd :).
En afgelopen jaar zag ik er regelmatig twee naast elkaar geparkeerd staan, terwijl ik er zelf langs reed. Er zijn er waarschijnlijk niet heel veel van in NL. Geweldige motor overigens.

De Suus zie ik niet vaak.

Groetjes, Wim
 
Ik stond toch op het punt om een hatelijke reactie te plaatsen over de plaag van yamaha R6sjes maar blijkbaar geen R6?

De opvolger van de yzf750 OW01 ook wel de OW02 genoemd.
Bedoeld voor het wsbk kwam ook met een exclusieve race kit. :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan