Onderhoud motor Belgisch Limburg - regio Hoeselt/Bilzen

Stevenstunt

MF'er
26 feb 2013
249
3
Brecht (België)
Hey motards,

Ik heb een Honda Black Widow 750 (soort Shadow) die al een hele tijd stil staat en die ik terug wil gaan gebruiken. Laatste keren dat ik er mee reed, bleef hij soms haperen bij het open trekken van de gas.

Ik denk dat hij dringend aan een onderhoudsbeurt toe is en daar waag ik mezelf (nog) niet aan.
Kent iemand een goede mechanicien die degelijk werk levert voor een degelijke prijs? Motor staat in Hoeselt(B) tussen Bilzen en Tongeren. Iemand in die regio zou wel handig zijn.

En wat betalen jullie zoal aan onderhoud als er geen grote slijtagekosten zijn? (en jullie het niet zelf doen natuurlijk :D )

Alvast bedankt voor de reacties.
 
met een goed adres kan ik je niet helpen en met de kosten ook niet maar wel met je vraagstelling naar de monteur toe. inhouden duid op een probleem en niet op achterstallig onderhoud. niet dat een grote beurt een slecht idee is na lange stilstand want dingen als remvloeistof en alle rubber onderdelen gaan achteruit bij stilstand (en gebruik) dus dat je daar naar laat kijken / vervangen is alleen maar slim. maar ga er niet van uit dat een onderhoudsbeurt ook het inhouden oplost. daarvoor zal de monteur eerst de oorzaak moeten opzoeken en die dan verhelpen. en om voor storing zoeken en verhelpen vooraf een prijs te noemen is niet realistisch je weet nooit wat je gaat vinden en hoeveel tijd het gaat kosten.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan