Rijles motor total loss

leren doe je soms door vallen en opstaan. het hoort erbij helaas. gewoon voorzichtig de draad weer oppakken en proberen erachter te komen wat er fout ging zodat je dat kun meenemen.

in den goeie oude tijd toen ik voor het eerst op de trapfiets zonder wieltjes fietste donderde ik ook om en heb toen weken lang niet willen fietsen. :X ondanks die traumatische ervaring ben ik tegenwoordig in het bezit van een GS :+
 
Laatst bewerkt:
Er zijn 2 soorten motorrijders(sters).
Die nog nooit zijn gevallen of die het ooit eens gaan doen.
Nou jij hebt het al ondervonden dus ;) wel lekker snel ben je hier vanaf *O* .

Ik zeg mits je fysiek het aan kan lekker weer gaan lessen en dat belangrijkste pasje uit je leven naar binnen rijden :Y

Succes :]
 
Er zijn 2 soorten motorrijders(sters).
Die nog nooit zijn gevallen of die het ooit eens gaan doen.
Nou jij hebt het al ondervonden dus ;) wel lekker snel ben je hier vanaf *O*

Dat zeggen we alleen maar om potentiële nieuwe motorrijders af te schrikken zodat het een beetje exclusief blijft. Ken meerdere inmiddels oudere niet meer rijdende personen die nooit zijn gevallen met de motor. :t
 
Er zijn 2 soorten motorrijders(sters).
Die nog nooit zijn gevallen of die het ooit eens gaan doen.
Nou jij hebt het al ondervonden dus ;) wel lekker snel ben je hier vanaf *O* .

Ik zeg mits je fysiek het aan kan lekker weer gaan lessen en dat belangrijkste pasje uit je leven naar binnen rijden :Y

Succes :]

Ik ben vroeger weleens gevallen met brommers (onderuit geremd, aanrijding, gladheid). Telt dat ook? ;)
 
Ik ben vroeger weleens gevallen met brommers (onderuit geremd, aanrijding, gladheid). Telt dat ook? ;)
Die uitspraak heb ik niet verzonnen maar komt van een racegoeroe ;) maar heeft wel iets voor een racer.
Hiermee wil ik niet zeggen dat elke motorrijder ooit eens ten aarde moet gaan.

Nee brommers tellen niet mee, helaas :W
 
Dat zeggen we alleen maar om potentiële nieuwe motorrijders af te schrikken zodat het een beetje exclusief blijft. Ken meerdere inmiddels oudere niet meer rijdende personen die nooit zijn gevallen met de motor. :t

Als je nooit eens over de grens gaat, weet je ook niet waar die ligt.
 
leren doe je soms door vallen en opstaan. het hoort erbij helaas. gewoon voorzichtig de draad weer oppakken en proberen erachter te komen wat er fout ging zodat je dat kun meenemen.

in den goeie oude tijd toen ik voor het eerst op de trapfiets zonder wieltjes fietste donderde ik ook om en heb toen weken lang niet willen fietsen. :X ondanks die traumatische ervaring ben ik tegenwoordig in het bezit van een GS :+
Leren fietSen ja pff drama was dat_O-
 
Hoi, wat een rotervaring heb je gehad zeg! Dat kan inderdaad ff tussen je oren gaan zitten. Hopelijk heeft je instructeur je goed opgevangen (niet letterlijk dus :-P) want zo'n valpartij kan je zelfvertrouwen een flinke knauw geven. Vergeet niet dat jij de betalende klant bent en jij moet je veilig voelen om verder te gaan. En als je enige twijfel hebt bij deze instructeur, dan zou je het óf moeten bespreken met hem óf op zoek naar een andere rijschool. Zoals eerder geschreven hier, maak je geen zorgen over die motor die je total loss hebt gereden, die kosten zijn al lang doorberekend in de leskosten. Tip: als je denkt dat je wil stoppen, ga dan gewoon eerst bij een andere rijschool een proefles volgen, gewoon zonder verplichtingen. Dan kan je het positief en zonder angstgevoelens afsluiten en wie weet voel je je daar zo fijn bij, dat je bij die rijschool gewoon verder gaat met lessen. Ik wens je veel wijsheid en succes!!
 
Graaf een gat: gooi er denkbeeldig de shit in die jou is overkomen. Ga naar een andere rijschool ( want welke klungel geeft een leerling op een oneven wegdek les, zegt meer over de instructeur dan jou) praat nergens over (je hebt immers de narigheid begraven, en wat jou is overkomen voegt niets toe, brengt hooguit vooroordelen waar je niks voor koopt) rug recht, diep ademhalen en gewoon doorgaan!!
Ik ben in al die jaren dat ik rij ook wel een paar keer onderuit gegaan....en ja ook al eens een Suzuki gs750 totall loss gereden in 1983.....kan gebeuren...En IK rijd nog steeds!
En die lesmotor was misschien al een paar jaartjes oud, dan istie al snel total loss hoor..... Vooral doorgaan!!!
 
Graaf een gat: gooi er denkbeeldig de shit in die jou is overkomen. Ga naar een andere rijschool ( want welke klungel geeft een leerling op een oneven wegdek les, zegt meer over de instructeur dan jou) praat nergens over (je hebt immers de narigheid begraven, en wat jou is overkomen voegt niets toe, brengt hooguit vooroordelen waar je niks voor koopt) rug recht, diep ademhalen en gewoon doorgaan!!
Ik ben in al die jaren dat ik rij ook wel een paar keer onderuit gegaan....en ja ook al eens een Suzuki gs750 totall loss gereden in 1983.....kan gebeuren...En IK rijd nog steeds!
En die lesmotor was misschien al een paar jaartjes oud, dan istie al snel total loss hoor..... Vooral doorgaan!!!
Mag hopen dat je die tip over het algemeen voor je zelfhoud dit is namelijk de beroerdste die ik ooit ben tegen gekomen.
Er in blijven hangen heeft geen zin het bod weg verdringen is met niks een oplossing.

Vroeg of laat krijg je het allemaal op je bord.
 
Mag hopen dat je die tip over het algemeen voor je zelfhoud dit is namelijk de beroerdste die ik ooit ben tegen gekomen.
Er in blijven hangen heeft geen zin het bod weg verdringen is met niks een oplossing.

Vroeg of laat krijg je het allemaal op je bord.
Zeker veel bij een zieleknijper gelopen.... In een slachtofferrol blijven hangen, jaa dat is goed! Oh oh oh wat ben ik zielig wat mij nu is overkomen...... Jij zou misschien gillend wakker worden na een paar jaar haha... :W
 
Zeker veel bij een zieleknijper gelopen.... In een slachtofferrol blijven hangen, jaa dat is goed! Oh oh oh wat ben ik zielig wat mij nu is overkomen...... Jij zou misschien gillend wakker worden na een paar jaar haha... :W


Het "op de man spelen" zie je vaak aangewend worden bij gebrek aan kennis of het ontberen van steekhoudende argumenten.
 
Zeker veel bij een zieleknijper gelopen.... In een slachtofferrol blijven hangen, jaa dat is goed! Oh oh oh wat ben ik zielig wat mij nu is overkomen...... Jij zou misschien gillend wakker worden na een paar jaar haha... :W
_O- _O- _O- _O-


Mijn probleem je put was naar 15 jaar vol.
En als de stront put vol is moet er een gier tank langs komen om hem telegen.

Maar Ja achter een schermpje blairen kun je wel nu nog in de echte wereld :j


Je problemen weg vreten zal wel makkelijker voor je zijn ;)
 
Laatst bewerkt:
Er zijn 2 soorten motorrijders(sters).
Die nog nooit zijn gevallen of die het ooit eens gaan doen.
Nou jij hebt het al ondervonden dus ;) wel lekker snel ben je hier vanaf *O* .

Ik zeg mits je fysiek het aan kan lekker weer gaan lessen en dat belangrijkste pasje uit je leven naar binnen rijden :Y

Succes :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan