remrevisieset voor xs400 seca

timberleek

Rookie
3 mei 2010
10
0
Hallo

Ik ben op zoek naar een revisieset voor de voorremklauw van een xs400 seca, maar dat ding blijkt een redelijk mysterie te worden.

Gaat om zo'n versie:
Yamaha%20XS400_1983.jpg


In eerste instantie vind je al nergens revisiesets, en als je verder gaat zoeken hoor je dat alle xs400 klauwen hetzelfde zijn. Dan kom je uit op de BCF-205 revisieset, maar die blijkt te groot te zijn.

Schijnbaar is er een serie seca's geweest met 38mm remzuigers (dat heeft deze inderdaad), maar kan er alleen niks voor vinden. Iemand ervaring met deze dingen?
Is er misschien een ander model die dezelfde klauw gebruikt waar de sets wel van te vinden zijn?

Alvast bedankt,
Timberleek
full
 
Hallo

Ik ben op zoek naar een revisieset voor de voorremklauw van een xs400 seca, maar dat ding blijkt een redelijk mysterie te worden.

Gaat om zo'n versie:
[afbeelding]

In eerste instantie vind je al nergens revisiesets, en als je verder gaat zoeken hoor je dat alle xs400 klauwen hetzelfde zijn. Dan kom je uit op de BCF-205 revisieset, maar die blijkt te groot te zijn.

Schijnbaar is er een serie seca's geweest met 38mm remzuigers (dat heeft deze inderdaad), maar kan er alleen niks voor vinden. Iemand ervaring met deze dingen?
Is er misschien een ander model die dezelfde klauw gebruikt waar de sets wel van te vinden zijn?

Alvast bedankt,
Timberleek[afbeelding]
Je kunt het even navragen bij een leverancier. Je weet t model motor, en zelfs de maten van de ringen. Misschien kunnen ze het juiste setje er bij zoeken.

Probeer het eens bij japparts.nl
 
Andere mogelijkheid, ga eens langs bij een Yamahadealer. Het is verbazingwekkend wat ze nog kunnen leveren.

Voor mijn XS750/850 zijn er gewoon remrevisiesets leverbaar (en dan heb ik over over brommerts uit 1977/1980). En de prijs viel daarbij ook nog eens mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan