Kevson, even voorstellen

Kevson

MF'er
2 mei 2017
233
0
Hilversum
Dag allemaal,

Inmiddels ben ik een paar jaar bekend met Motorforum, maar ik heb me nooit laten verleiden tot het aanmaken van een profiel. Mijn naam is Kevin, ik ben 26 jaar, woon in Hilversum en ben sinds eind juni 2016 in het bezit van rijbewijs A. B heb ik al even. Ik overwoog serieus om, voor aanvang van lessen voor rijbewijs B, voor het motorrijbewijs te gaan, maar dat leek mijn ouders toch niet zo'n sterk plan :) Had al wel een aantal keer bij m'n vader achterop gezeten, maar nooit scooter gereden.

Nu, bijna vijf jaar later, had ik zelf de middelen en tijd om aan het motorrijbewijs te beginnen - na de proefrit was ik meteen verkocht. Iedere les werd spannender en leuker om te volgen. In de zomer nam ik de Suzuki GSX600F uit '97 over van mijn vader, die er zelf toch nooit op reed. Door vakanties en andere omstandigheden zag ik pas tegen het eind van het seizoen van 2016 de kans om wat vaker te gaan rijden en zocht tevergeefs naar een meeting, onder andere via MF. Het kon toch niet zo zijn dat alle motorrijders per abuis hun fiets in de stalling gezet hadden? Ik heb de hele winter doorgereden, maar kwam tot de ontdekking dat de meeste mensen zich laten afschrikken door koud weer. Ik heb nooit helemaal begrepen waarom.

Bij het aanschaffen van mijn motorkleding heb ik me voorgenomen om 'niet zo'n zondagsrijder te worden'. Een rit van een half uurtje op en neer naar Utrecht kon ik met -4 best hebben, dacht ik. Mijn handschoenen hadden immers een fleecelaagje aan de binnenkant.
Dat heb ik geweten! :') Bij aankomst had ik echt wel even nodig om mijn handen op te warmen.

Kortom: slecht weer kun je je op instellen, is mijn filosofie. Ik rijd graag als het even kan, en waar de situatie het toelaat, eigenlijk (net) iets te snel. Ik houd van weggebruikers die elkaar de ruimte gunnen. Ik heb een hekel aan compensatiedrang (ja, ook motorscooters met open Akra's, doe ff normaal - leer schakelen). Met de MF Megameeting in het vooruitzicht voelde ik me toch geroepen om een profiel aan te maken, wel zo netjes. Ik ben erbij!

Groeten, Kevin
 
Laatst bewerkt:
:W Kevin
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan