Jerez motogp

14 apr 2003
165
5
Brunssum
As vrijdag vertrek ik naar Jerez. Iemand nog tips? Bijv op de zaterdag avond. Is daar een "nacht van" ? Ben op zoek naar plekken waar wat te beleven valt. Bedankt alvast.
 
As vrijdag vertrek ik naar Jerez. Iemand nog tips? Bijv op de zaterdag avond. Is daar een "nacht van" ? Ben op zoek naar plekken waar wat te beleven valt. Bedankt alvast.

Ben al diverse keren jerez geweest en zaten in hotel altijd in Cadiz....bomvol met motorgekken en veel kroegen en restaurantjes....is 30 minuten vanaf circuit ongeveer 25 km.
 
Bedankt Gerrit gaan we zeker heen.
Wat het petje betreft ik denk dat het een Valencia petje wordt. Niks mis met geel maar dat staat me minder ;)
 
As vrijdag vertrek ik naar Jerez. Iemand nog tips? Bijv op de zaterdag avond. Is daar een "nacht van" ? Ben op zoek naar plekken waar wat te beleven valt. Bedankt alvast.

Tot in Jerez,vertrek donderdagochtend en maandagavond weer terug, met sporttravel.
Heb wel een probleem heb vliegangst, laatste keer dat ik gevlogen heb was in 1979 met
de Wil Hartog express naar Karlskoga in Sweden.
Maar goed, ga het toch maar gewoon doen.
 
Tot in Jerez,vertrek donderdagochtend en maandagavond weer terug, met sporttravel.
Heb wel een probleem heb vliegangst, laatste keer dat ik gevlogen heb was in 1979 met
de Wil Hartog express naar Karlskoga in Sweden.
Maar goed, ga het toch maar gewoon doen.
De vliegtuigen zijn ondertussen wel iets veiliger geworden ;)
 
Tot in Jerez,vertrek donderdagochtend en maandagavond weer terug, met sporttravel.
Heb wel een probleem heb vliegangst, laatste keer dat ik gevlogen heb was in 1979 met
de Wil Hartog express naar Karlskoga in Sweden.
Maar goed, ga het toch maar gewoon doen.

Zat ik in hetzelfde vliegtuig als jou .....ben toen ook naar Silverstone geweest.
 
16....maar is een dolletje , ik denk dat hij het op de rails krijgt .
Dat is wel heel voortvarend gelijk. :+ :t

full
 
Zat ik in hetzelfde vliegtuig als jou .....ben toen ook naar Silverstone geweest.

Leuk, was een klein vliegtuig weet ik nog, volgens mij zijn we dat jaar met de auto naar Silverstone geweest, zou ik even de fotoboeken moeten nalopen.
Toen Jack won in 1981 in Silverstone was ik er sowieso, wat een feest was dat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan