Jerez motogp

T-Mobile thuis (voorheen Vodafone thuis) gewoon eurosport 2 in het standaard pakket

We zitten hier 3km van de ASDL-centrale, dus als we overgaan hebben we maximaal 3Mbps, dus dat is een behoorlijke stap terug en nauwelijks voldoende om te streamen.
 
KTM lijkt weer een stap gemaakt te hebben met de big bang. Speelt Rossi verstoppertje?
Morbidelli begrijpt na zijn crash ook dat er niks te winnen valt op deze vrijdag.
Morgen een heel andere dag, we gaan het allemaal zien.
Maareh...ik wil daar ook rijden!!!
 
Lijkt idd een sneller blok te zijn bij KTM

Rossi was gewoon fucked in het nat , 2 de sessie was nog niet zo verkeerd toch ?! Het is een gat van 1,2 seconde maar daarbij had Pedrosa toch ook een gat van 0,8 ?

Lijkt me ook een hele gave baan om te rijden :)
 
Zo dat was een mooie kwalificatie. Zeker voor de Honda's. Crutchlow prachtig. Alleen wel erg agressief, terugkomend in de pits :) En mooi om te zien dat Dani de snelheid weer heeft :Y
Ben bang dat de Yamaha's er niet aan te pas komen dit weekend.
 
Mooie pole voor Pedrosa, gun hem de winst morgen ook wel. Yamaha is dit weekend toch wel een stuk minder.
 
23e in de WUP voor Bendsneijder, Antonelli als 30e evengoed onzichtbaar.

Mogguh joris....daarom zei ik gisteren al , ik denk dat er zich iets afspeelt achter de schermen wat misschien niet een zo heel boeiend is maar moeilijk voor een jongen van nog maar 18 om daar mee om te gaan....ja en misschien wel het aantrekken van Kent ...zeg het maar.
Hoop op zo snel mogelijk resultaat zodat het wat meer zelfvertrouwen geeft .
 
Honda heeft in de moto3 gewoon een dikke inhaalslag gemaakt. Mocht het dan ook nog zo zijn dat men meer aandacht schenkt aan het Motogp team en daardoor minder aan het moto3 team, dan ben ik bang dat de goede resultaten waar we zo op hopen, dit seizoen uit zullen blijven. Maar hoop voor Bo dat het wel een stuk beter wordt, dan nu het geval is. Want dat hij beter kan dan dit, dat weten we allemaal. Go Bo, laat je niet gek maken!
 
Mogguh joris....daarom zei ik gisteren al , ik denk dat er zich iets afspeelt achter de schermen wat misschien niet een zo heel boeiend is maar moeilijk voor een jongen van nog maar 18 om daar mee om te gaan....ja en misschien wel het aantrekken van Kent ...zeg het maar.
Hoop op zo snel mogelijk resultaat zodat het wat meer zelfvertrouwen geeft .
Mogguh! :W

Honda heeft wel de overhand op het moment, maar zo slecht als dat het hele KTM fabrrieksteam presteert is niet normaal. Ben ook erg benieuwd naar de dynamiek tussen Antonelli en Bendsneijder. Gaan die veel met elkaar om? Met Brad Binder had ik het idee dat die Bo vaak mee op sleeptouw nam en dat Bendsneijder zich ook goed voelde als 'wingman', wetende dat volgend jaar zijn jaar zou zijn.

Nu met Antonelli in het team en moeilijkheden met de KTM lijkt dat toch anders te zijn.
 
Heeft Loi op momenteel p20 niet dezelfde fiets als Joan Mir op p3? 't Is niet echt te vergelijken hoe hun seizoenen gaan in deze eerste vier races... :-/
 
Benieuwd naar Bagnaia nu. Talentvol mannetje, met begeleiding van de Doctor moet ie dit seizoen al podiums kunnen rijden.
 
Heeft Loi op momenteel p20 niet dezelfde fiets als Joan Mir op p3? 't Is niet echt te vergelijken hoe hun seizoenen gaan in deze eerste vier races... :-/
Die kan wel inpakken na dit jaar denk ik. Misschien beter voor Loi om naar het WSBK circus te verkassen.
 
Laatst bewerkt:
:( :( Publiek klapt en juicht tijdens crash van Morbidelli -O- -O-

Tja niet netjes. Maar ik betrapte mezelf daar vorige week in Assen ook op. Iemand voor vdM ging onderuit, wat ik hem echt niet gunde. Maar was toch tegelijk blij omdat vdM een plekje opschoof.

Edit: Denk dus meer dat ze juichen voor Marquez in plaats van juichen voor de crash van Morbidelli.
 
Laatst bewerkt:
Geen Marquez fan, maar erg leuk dat je je eerste Moto2 overwinning pakt op een thuiscircuit :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan