Jerez motogp

Leuk voor Alex Marquez, en natuurlijk ook voor Bagnaia. Oliveira en KTM is mij ook een combinatie, zeg. Marini top vijf, jammer dat Pasini het podium niet pakte. Matige race qua spanning, jammer van Morbidelli.
 
Leuk voor Alex Marquez, en natuurlijk ook voor Bagnaia. Oliveira en KTM is mij ook een combinatie, zeg. Marini top vijf, jammer dat Pasini het podium niet pakte. Matige race qua spanning, jammer van Morbidelli.

:Y Sowieso mooi om KTM in dit stadium het al zo goed te zien doen. En qua beleving mis ik echt Lowes en Zarco in de Moto2 momenteel.
 
Bekend balkonnetje daar in Jerez. Blijft leuk om beelden te zien van circuits waar jezelf geweest bent :Y
 
Go Zarco, Gooooooo!

De fabrieksyamaha's die gewoon moeite hebben om te knokken voor P5, p6. Daar is opnieuw werk aan de winkel!
 
Wat een vreemde race. Yamaha 0 grip met de huidige michelins op deze baan.

Mooi voor Pedrosa en Lorenzo
 
Wat een vreemde race. Yamaha 0 grip met de huidige michelins op deze baan.

Mooi voor Pedrosa en Lorenzo

Zarco had niet zo'n problemen met die grip. Maar begreep dat die met het frame van vorig jaar rijdt? Indien ja, dan mag het fabrieksteam ook heel snel terug naar het vorige frame, mijns inziens.
 
Laatst bewerkt:
Rossi P10 en 1:45 hoog -O- Moto2 fietsen zouden m nog voorbij stuiven :N
Misschien moet Yamaha is van z'n high horse afkomen en drastische veranderingen gaan doorvoeren.

Wel mooi wat de andere merken laten zien.
 
Zarco had niet zo'n problemen met die grip. Maar begreep dat die met het frame van vorig jaar rijdt? Indien ja, dan mag het fabrieksteam ook heel snel terug naar het vorige frame, mijns inziens.
Reed ook met medium voorband en de fabrieksmannen met hard. Eerste 3 races lieten zien dat de Yamaha echt wel goed is, alleen was hier de combinatie met het circuit en banden volledig scheef blijkbaar.
 
Bijzondere race dit. Ik weet niet wat meer opvallend was, Lorenzo die op het podium staat of het Yamaha fabrieksteam wat er weinig van bakt, Rossi in het bijzonder.

Wel top om te zien dat Lorenzo er bij is, al is het op 17 seconden na Pedrosa.
 
Poncharal die op nog 9 ronden te gaan even de inhoud van zijn neus naar binnen werkt en dan plots beseft dat de camera op hem is gericht. _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan