Jerez motogp

Wat is 1000 eur nou voor dat team, daarintegen een plek terug zou helemaal ernstig zijn. Gvd word je onderuit gereden sta je de race erna nog een plek verder naar achteren ook.

Voor het team is het bedrag natuurlijk niks. Maar de 1000 is wel een serieus genoeg bedrag om een signaal af te geven. Zou namelijk ook niet weten welk bedrag wel hoog genoeg zou zijn. In het moment kan zoiets gebeuren, maar het hoort niet. Achteraf heeft hij sorry gezegd, dat is belangrijker alleen maakt dat de actie niet goed. Dus de boete is terecht naar mijn mening, ze laten zien het niet onbestraft te laten en bij een volgende soort overtreding van agressief gedrag zal er een andere straf volgen.

Goeie kans dat Ducati 1000 eu extra schade heeft toen hij tegen de motor trapte :+
 
Het schoppen tegen de motor van een ander had van mij ook wel gestraft mogen worden. Zeer onrespectvol naar het andere team
En je eigen motor op de grond smijten net voordat de marshalls er aan komen lopen dan...?
 
Voor het team is het bedrag natuurlijk niks. Maar de 1000 is wel een serieus genoeg bedrag om een signaal af te geven. Zou namelijk ook niet weten welk bedrag wel hoog genoeg zou zijn. In het moment kan zoiets gebeuren, maar het hoort niet. Achteraf heeft hij sorry gezegd, dat is belangrijker alleen maakt dat de actie niet goed. Dus de boete is terecht naar mijn mening, ze laten zien het niet onbestraft te laten en bij een volgende soort overtreding van agressief gedrag zal er een andere straf volgen.

Goeie kans dat Ducati 1000 eu extra schade heeft toen hij tegen de motor trapte :+

Op een jaarsalaris van...zeg €300.000,-- geeft een boete van €1000,-- niet echt een signaal denk ik.

Hell, voor €1000,-- per keer zou ik standaard zo'n beetje iedereen op de grid omver duwen en dan kan ik nog steeds comfortabel leven...
 
En wss komen er hier en daar nog behoorlijk wat sponsorinkomsten bij
En dan nog al dat geel wat over de toonbank gaat met iets van 46.

Opvallend de KTMrijders die niet veel onderdoen voor Vinalés rijder bij een fabrieksteam van zeer hoog niveau.
 
Op een jaarsalaris van...zeg €300.000,-- geeft een boete van €1000,-- niet echt een signaal denk ik.

Hell, voor €1000,-- per keer zou ik standaard zo'n beetje iedereen op de grid omver duwen en dan kan ik nog steeds comfortabel leven...

Snap ik. Maar wat zou dan een goed bedrag zijn? 5000? 10000? 20000?

Denk dat Miller snapt dat hij nu op scherp staat en daar gaat het om
 
Ik ook niet. Net als dit:

"Not-so-Safety-Car

The first sign of trouble came when the safety car crashed in the break between the Moto2 and MotoGP races. FIM Safety Officer Franco Uncini and his passenger were taken to hospital with broken ribs for the pair of them, and a broken arm for the passenger after Uncini lost control of the BMW Safety Car on the exit of Turn 5, the car slamming into the tire wall at high speed. Though Uncini was traveling fast, spectators observed that the crash had been a strange one, the vehicle making an unexpected movement before it left the track. Grip was clearly an issue, even for a fast BMW with four fat tires to keep it stuck to the ground."

Vreemd verhaal idd
 
Dat is niet tegen een ander team gericht.

Maar willen we graag extra regels. :?
 
Liefdesbriefje van Miller. :+

Hi everyone,

Well, that was a crap way to end what had been a great weekend here at Jerez. Top three in Friday practice, straight into Q2 on Saturday, 10th on the grid in the dry, fourth in Sunday morning warm-up – and then out of the race six laps in when I should have scored good points.

full



You've all seen the incident with Alvaro Bautista and what happened afterwards when I pushed him after we'd crashed. I went and saw Alvaro afterwards in the box and talked to him. I also got fined 1000 Euros for what I did and yes, I know it wasn't the right thing to do. But there was no way he was going to stop the bike. No way. He came in too hot, I was halfway into the corner and he hadn't even turned yet, and he just cleaned me out. He's been riding in the world championship longer than I've been riding a road bike, so he should know better than that.

full


I was just so frustrated because the first few laps were crazy with people lunging from miles back. The problem with Jerez is that there's heaps of asphalt run-off so guys can miss the corner, run off without much penalty and then have another go later. I reckon there were three times when I got completely pushed off track by someone else when I'd hit my braking marker and they'd missed theirs.

I'd come into the weekend with six points finishes in a row looking back to last year and three top-10s in a row this year, and I was really confident of keeping that going in the race after the pace we'd shown. I did my best-ever lap of Jerez on Friday, beat that on Saturday in qualifying, and we'd done a lot of long runs on race tyres to get ready for the 27 laps. It's hard to take the long-term view at the moment, but we did have good pace and the weekend was going great until what happened happened.

There's not a whole lot else to say other than Le Mans can't come soon enough. I'm staying at Jerez to test on Monday, and hopefully we get some new bits from Honda to try as well as doing some tyre testing. I then head Valencia for a wet-weather test on Wednesday, so it's going to be a busy week. Maybe not a bad thing all things considered. We'll keep pushing, try to have some more luck in France and get back into the points again and try to start a consistent run. I'll next write to you from there.

Cheers, Jack
 
Laatst bewerkt:
Ben al diverse keren jerez geweest en zaten in hotel altijd in Cadiz....bomvol met motorgekken en veel kroegen en restaurantjes....is 30 minuten vanaf circuit ongeveer 25 km.


He die Gerrit

Wat een fantastisch gp weekend hebben we gehad in Jerez.
Ook de plaatsen x1 tribune waren top wat een zicht op de baan.
Het herriefeest in cadiz hebben we niet bezocht we hadden een hotel geboekt met zicht op zee in Conil de la frontera met zicht op zee 35 min van het circuit. Dat was een mini vakantie. Biertjes en maaltijden voor goede prijzen. Deze gaan we zeker nog eens doen.

Moto3: Helemaal goed daar ga je voor als motorsport fan *O* *O*

Moto2: Jammer dat Morbidelli eraf ging -O- wat de angel uit de wedstrijd haalde wel mooie gevechten achter in het veld.

MotoGP: De Honda's op rails. Een mooie winnaar Pedrosa gun ik het zeker wel. Wat mooi voor Ducati met Lorenzo op het podium. Jammer voor Yamaha dat ze banden niet goed konden laten samenwerken met de fiets. Stel je voor dat Dovi Cruchlow Vinaliz en Rossi verder vooraan hadden gezeten dan hadden we vuurwerk gezien. Zarco wordt een grote in de toekomst. Wat hij nu al laat zien geweldig.

Toen we daar zaten dacht ik aan eerdere opmerking van jou "als je naar een spaanse race bent geweest hoef je niet meer zo naar Assen" klopt helemaal wat een sfeer.

Assen gaan we toch weer heen. Je bent toch MotoGP fan dus laat je die kans niet langs je neus gaan. Wordt al de 25x voor mij zoiets. Met 5 man naar camping Asser boys. Daar gaat het er nog enigzins normaal aan toe. En in Augustus naar Oostenrijk kijken hoe het daar aan toe gaat. In Jerez hebben mensen gesproken die daar geweest zijn. Naar verluidt is het daar goed voor mekaar. De GP Oostenrijk is natuurlijk visitekaartje voor KTM WP en Red Bull.
 
Vond het commentaar van Miller wel redelijk legit..

Rijders die de hero willen uithangen en 10 man er proberen uit te remmen , hij remde op dat punt al heel erg laat en Bautista wilde hem perse inhalen en dus nog maar later remmen..

Ondanks dat ik echt kan genieten van Zarco, gaat een keer fout hoor..

18301121_10154411872780811_8098471158038106495_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
He die Gerrit

Wat een fantastisch gp weekend hebben we gehad in Jerez.
Ook de plaatsen x1 tribune waren top wat een zicht op de baan.
Het herriefeest in cadiz hebben we niet bezocht we hadden een hotel geboekt met zicht op zee in Conil de la frontera met zicht op zee 35 min van het circuit. Dat was een mini vakantie. Biertjes en maaltijden voor goede prijzen. Deze gaan we zeker nog eens doen.

Moto3: Helemaal goed daar ga je voor als motorsport fan *O* *O*

Moto2: Jammer dat Morbidelli eraf ging -O- wat de angel uit de wedstrijd haalde wel mooie gevechten achter in het veld.

MotoGP: De Honda's op rails. Een mooie winnaar Pedrosa gun ik het zeker wel. Wat mooi voor Ducati met Lorenzo op het podium. Jammer voor Yamaha dat ze banden niet goed konden laten samenwerken met de fiets. Stel je voor dat Dovi Cruchlow Vinaliz en Rossi verder vooraan hadden gezeten dan hadden we vuurwerk gezien. Zarco wordt een grote in de toekomst. Wat hij nu al laat zien geweldig.

Toen we daar zaten dacht ik aan eerdere opmerking van jou "als je naar een spaanse race bent geweest hoef je niet meer zo naar Assen" klopt helemaal wat een sfeer.

Assen gaan we toch weer heen. Je bent toch MotoGP fan dus laat je die kans niet langs je neus gaan. Wordt al de 25x voor mij zoiets. Met 5 man naar camping Asser boys. Daar gaat het er nog enigzins normaal aan toe. En in Augustus naar Oostenrijk kijken hoe het daar aan toe gaat. In Jerez hebben mensen gesproken die daar geweest zijn. Naar verluidt is het daar goed voor mekaar. De GP Oostenrijk is natuurlijk visitekaartje voor KTM WP en Red Bull.

Top toch.....sfeer is bij spaanse gp's altijd geweldig....ja oostenrijk is perfect ....wilco zei van , die toilets etc. Zijn nog luxer dan bij mij thuis ...op paddock dan he ....wij gaan er hoogstwaarschijnlijk ook heen maar ligt eraan of ik optijd klaar ben met klus in Hongarije.
 
Terug
Bovenaan Onderaan