[[[ ══ Suzuki GS500 Topic #29 ══ ]]]

-O- Hehe, opper ik dit gisteren houdt iedereen hun mond :/

Maar ik ben er zeker bij *O* :^

Kapiteinkoek, hoe wil je 90 km in 2,5 uur doen? Ik moet me al inhouden om boven een uur te blijven voor zo'n afstand.

Heb er wel veel zin in :Y

Als ik erbij kan zijn rijd ik in de achterhoede. Ik ga niet zo hard :+
 
Ik vind dit ook wel een leuk plan, moet uit Delft komen. Ik kan niet zo vaak dus ik wacht gewoon even of welke datum gepland wordt en sluit dan al dan niet aan.
 
Ik wil best aansluiten, gewoon erg vroeg thuis weg gaan, en dan in de avond eten we ergens samen ofzo.

Of we pikken voor die nacht ergens een hotelletje in Limburg :-). Lijkt mij slimmer voor de lange rijders.
 
Ik vind het wel erg knap om van zo ver te komen voor diegenen die honderden km's moeten komen rijden om dan samen te rijden. Was ik blijkbaar toch niet de enige die een gs500 rit zag zitten :P
 
Volgende week woensdag breng ik de gs weg voor een beurt (dikkere olie, afstellen, Kleppenstellen, voorvork reviseren) gewoon omdat ik er zelf geen zin (meer) in heb. Daarna kan ie er wel weer een poosje tegen aan, ook wel een retourtje semi-belgie :+
 


ik mistte alleen nog de bovenste glijbus die tussen de buiten en binnenpoot moet komen. Daar heb ik een houten knijper voor gebruikt om hem ertussen te tikken.

Verder ging het prima, met het vastdraaien van de onderste imbus had ik ook weer de zelfgemaakte 'sleutel' weer nodig, want het binnenwerk ging weer meedraaien.
 
Net de GS weer eens uitgepakt na mijn fiets ongeval in maart.
Ondanks de druppel lader accu overleden.
Ik had al zo'n vermoeden want het lampje werd niet groen.
Even met de auto accu gestart.
Binnen 1 seconde lopen.
Vanaf morgen moet ik 8 dagen werken , en direct daarna ga ik op vakantie.
Woonwerk is 3 km , dus na de vakantie haal ik wel even een nieuwe accu.
Maar even die sound weer horen.
En weer achterom de tuin in rijden was wel ff een opkikkertje
 
heb zelf nog een limburg route in de wacht staan dus misschien kunnen we dat combineren. 90km in 2,5uur

[afbeelding]


ziet er goed uit, ik woon zelf in vijlen en ben dus wel bekend met de wegen hier. het vijlenerbos is mijn achtertuin :p geweldig om bochten te oefenen en leuk om te rijden. je kunt er op 2 manieren door heen. buiten om(lijkt me het handigst, de weg is hier breder) of binnendoor(deze weg heeft scherpere bochten en is een stuk smaller, maar is wel meer een uitdaging) datum maakt voor mij niet veel uit zolang 20 en 22 juni het niet is.


een ding moeten we wel rekening meehouden. het is jammer genoeg een plaag geworden in zuidlimburg, op mooie dagen kun je niet op de weg zijn voor gevaar van eigenleven en zelfs op niet zulke mooie dagen zijn ze er. Wielrenners :( . het zijn er niet tientallen. het zijn er honderden. ze lappen elke verkeers regel aan hun laars omdat ze weten dat de motor of auto die hun raakt verantwoordelijk is. je moet dus echt 2x nadenken voordat je een onoverzichtelijk bocht neemt omdat er gegarendeerd wielrenners om het hoekje rijden midden op de weg of ze nemen de binnen bocht waar ze de buiten bocht moeten nemen. als ze met een groep zijn kun je het vergeten daar kom je bijna niet op een veilige manier langs met gevaar dat ze gaan slaan en spuggen :t

wielrennen is een mooie sport, maar het is hier uit dehand gelopen. politie kan er niks aan doen(ze proberen het, maar zonder succes)
 
Laatst bewerkt:
Net de GS weer eens uitgepakt na mijn fiets ongeval in maart.

Fijn dat je weer kunt rijden Ron! :t *O* :W
ziet er goed uit, ik woon zelf in vijlen en ben dus wel bekend met de wegen hier. het vijlenerbos is mijn achtertuin :p geweldig om bochten te oefenen en leuk om te rijden. je kunt er op 2 manieren door heen. buiten om(lijkt me het handigst, de weg is hier breder) of binnendoor(deze weg heeft scherpere bochten en is een stuk smaller, maar is wel meer een uitdaging) datum maakt voor mij niet veel uit zolang 20 en 22 juni het niet is.


een ding moeten we wel rekening meehouden. het is jammer genoeg een plaag geworden in zuidlimburg, op mooie dagen kun je niet op de weg zijn voor gevaar van eigenleven en zelfs op niet zulke mooie dagen zijn ze er. Wielrenners :( . het zijn er niet tientallen. het zijn er honderden. ze lappen elke verkeers regel aan hun laars omdat ze weten dat de motor of auto die hun raakt verantwoordelijk is. je moet dus echt 2x nadenken voordat je een onoverzichtelijk bocht neemt omdat er gegarendeerd wielrenners om het hoekje rijden midden op de weg of ze nemen de binnen bocht waar ze de buiten bocht moeten nemen. als ze met een groep zijn kun je het vergeten daar kom je bijna niet op een veilige manier langs met gevaar dat ze gaan slaan en spuggen :t

wielrennen is een mooie sport, maar het is hier uit dehand gelopen. politie kan er niks aan doen(ze proberen het, maar zonder succes)

Ik wist niet dat het zo erg was :o, maar met het tempo wat we gaan doen denk ik dat ze ons gaan inhalen ;)

We moeten natuurlijk ook allemaal even een dragraceje doen, kijken wie de snelste gs heeft (ik 8-) )
 
Laatst bewerkt:
Samen met andere gs'ers touren lijkt mij wel leuk, maar Limburg is mij toch te ver
 
Laatst bewerkt:
Samen met andere gs'ers touren lijkt mij wel leuk, maar Limburg is mij toch te ver
Kom kom, niet zo flauw :P anderen rijden meer dan 350km ... heenweg :9

-

Wat zullen we doen, weekend 1-2 Juli?

Als er iemand net dat weekend niet kan, of nog even moet wachten / eerder wel kan, dan verschuiven we het gewoon.

Weekend is voor mij een must, en zo snel mogelijk :]
 
Kom kom, niet zo flauw :P anderen rijden meer dan 350km ... heenweg :9

-

Wat zullen we doen, weekend 1-2 Juli?

Als er iemand net dat weekend niet kan, of nog even moet wachten / eerder wel kan, dan verschuiven we het gewoon.

Weekend is voor mij een must, en zo snel mogelijk :]

Zo te horen heeft er iemand haast met ingemaakt worden tijdens een dragrace })

Ik ga me niet bemoeien met de planning, ik zie wel of ik kan en zin heb [kuch] afstand [/kuch]
 
Zo te horen heeft er iemand haast met ingemaakt worden tijdens een dragrace })

Ik ga me niet bemoeien met de planning, ik zie wel of ik kan en zin heb [kuch] afstand [/kuch]

Nu je het over de dragrace hebt, begin je plotseling over terug trekken :P
Als je wint trakteer ik je op een biertje :t
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan