spiegels

Status
Niet open voor verdere reacties.

Montana81

MF'er
27 apr 2005
71
0
Heinenoord
Hallo Mensen, ik heb iets aan mijn F800st wat mij niet bevalt.... ja ja het kan ;-)

Ik heb links en rechts een andere spiegel zitten. Links heeft een steel van 15 cm en een netjes afgewerkt voetje ( zonder zichtbare bout van boven ). Rechts zit een spiegel met een steel van 12 cm en een zichtbare bout in de voet

Rechter spiegel.
spiegel%20rechts%20f800st_zpszd2qxl0a.jpg


Links staat een onderdeel nummer in de voet wat klopt met de motor volgens ETK. Namelijk 51 16 7 714 111. Rechts staat geen nummer in het merkje onder op de spiegels is wel links en rechts idem.

Welke spiegel hoort er nu origineel op de motor te zitten? De rechter spiegel is echt waardeloos, door het kortere steeltje zie ik alleen mijn eigen arm, ook blijft deze spiegel niet lekker naar buiten staan en klapt steeds in. Links is perfect.

Linker Spiegel.
spiegel%20links%20f800st_zpsokx5kthr.jpg


Als ik foto's bekijk op het net dan zie ik eigenlijk alleen maar motoren met de rechter spiegel, dus die met de 12cm steel en de lelijke bout van boven.

Wie kan mij de oplossing geven welke spiegels ik erop heb zitten en kan dit misschien even voor mij vergelijken met zijn eigen motor.

Alvast bedankt,

Tony
 
Ik heb hem ook in het BMW F800 deel geplaatst.... daar is deze vraag denk ik meer op zijn plaats.

Mag een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan