Vraag mbt verbouwing street triple kont (naar café racer)

freakteacher

MF veteraan
9 jan 2006
2.246
38
Bemmel
Hallo creatievelingen,

Ik heb geen idee of hier vaker dit soort vragen worden gesteld, maar ik heb al tijden het idee om de kont van m'n street triple aan te pakken. Deze wil ik minder breed en wat strakker/minimalistischer maken (in de foto's alles buiten de rode lijnen eraf. Een bijkomende wens ik om, voor zover mogelijk, het originele subframe en zadel (met slot) te behouden.

Mocht dit niet mogelijk zijn, dan lijkt me een cafe racer kont ook heel mooi.

Nou realiseer ik me dat de timing van een dergelijk project niet al te snugger is, nu het seizoen al begint. Toch zou ik het graag zsm realiseren. En omdat ik wel kan tekenen, maar met dit soort zaken minder handig ben, ben ik ook benieuwd of iemand hier een idee heeft wat e.e.a. zou kosten als ik het laat doen.

Alvast bedankt voor het meedenken.

full
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen en welkom hier.
Kan ik vast voor je regelen,moet je me even een pm sturen. :+
 
Er is een kant en klare oplossing

Bedankt voor het meedenken! :t Ik kan niet met die dempers echter niet goed zien hoe het er precies uit ziet. Bedoeling is dat als ik voor optie 1 ga (bestaande kont aanpassen) er een achterlicht met geïntegreerde knippers in past. Denk dat het dan mbt ruimte noodzakelijk is om een kleinere (race)accu te plaatsen en meen bij bovenstaande oplossing toch te zien dat de accubak er nog onderuit steekt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan