T max 500 bj 2002 valt uit tijdens het rijden

JohanVEngelen

Rookie
8 mei 2017
5
0
Den helder
Hoi beste gebruikers

Ik zit met een probleem, en zou graag mee geholpen willen worden.
Mijn t max 500 valt uit tijdens het rijden in mijn straat, en wilt niet meer starten. Als ik hem start hoor je aan de achterkant van de motor 1 tik, verder gebeurt er niets. Kan iemand mij helpen??? Heb vanmorgen toevallig de originele rollen laten vervangen met dr pulley 17 gr. Ik weet niet of het daar mee te maken heeft.
 
Hoi beste gebruikers

Ik zit met een probleem, en zou graag mee geholpen willen worden.
Mijn t max 500 valt uit tijdens het rijden in mijn straat, en wilt niet meer starten. Als ik hem start hoor je aan de achterkant van de motor 1 tik, verder gebeurt er niets. Kan iemand mij helpen??? Heb vanmorgen toevallig de originele rollen laten vervangen met dr pulley 17 gr. Ik weet niet of het daar mee te maken heeft.
Begin bij t begin.
Zekeringen tjekken, accu spanning tjekken.

In de lijst met how to staat een uitgebreid topic over niet startende motorfietsen.

Succes, en laat wat weten (vragen of oplossing) :t
 
Accu bleek zwak , maar was niet de oorzaak, heb een nieuwe aangeschaft en nog steeds hetzelfde probleem. Zou het kunnen zijn dat ik iets fouts heb gedaan bij het vervangen van de rollen. Heb toen ongeveer 10km mee gereden en toen sloeg de motor af, wat ik wel toevallig vind. Hoor nu alleen een harde tik bij de relais wanneer ik hem wil starten. Zekeringen zijn goed. Accu is goed ben bang dat er een grotere probleem is.
 
Nou heb m helemaal uit elkaar gehaald. Startmotor schoon gemaakt, nu start hij maar loopt ie niet lekker. Als ik m start op de brug geef ik vol gas loopt ie maar 2 sec goed en daarna loopt ie met vol gas bijna stationair.
 
Terug
Bovenaan Onderaan