"Probleem" Nolan 104 met N-COM

Palerm0

Rookie
9 mei 2017
2
0
Hoi,
Ik heb een vraag.
Stom genoeg loop ik er al een aantal jaren mee rond. Toch geloof ik niet dat er geen oplossing is voor mijn probleem.

Ik heb een super help Nolan 104 met een N-COM B5 ingebouwd. Op het hele apparaat niks aan te merken. Maar er is een ding dat niet werkt. En wel iets wat ik het liefst vaak zou gebruiken.

Op deze heatset die verbonden is met de telefoon, zit een functie A2DP voor het afspelen van MP3 muziek. Echter deze functie werkt niet. Als ik op de telefoon de APP N-COM opstart en naar "Settings" ga vind je "A2DP" onder het kopje "Volume" Echter deze is Grayed-out en kan deze niet selecteren. dit zou ook de rede kunnen zijn dat het niet werkt. Maar volgens alle handleiding zou dit wel moeten kunnen.. Ik maak gebruik van een Iphone 7. De radio functie werkt wel gewoon. Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit probleempje. Vast een heel makkelijke oplossing. maar ik kan hem niet vinden..

Alvast bedankt voor het reageren.

Groeten
Palermo
 
Algemeen geld het volgende.


Als je een bluetooth headset koppelt dan krijg je de keuze waarvoor je deze wilt gebruiken (als deze meer dan een profiel ondersteund) Als je dan maar een profiel kiest ipv beide dan komen de andere opties niet beschikbaar op je device.

Oplossing opnieuw koppelen

Andere oorzaak kan zijn dat je kan koppelen per profiel dus dat je tegen je n-com moet vertellen dat je een MP3 ook wilt koppelen. En daarna via bleutooth je n-com nognmaals met de telefoon koppeld.
 
Algemeen geld het volgende.


Als je een bluetooth headset koppelt dan krijg je de keuze waarvoor je deze wilt gebruiken (als deze meer dan een profiel ondersteund) Als je dan maar een profiel kiest ipv beide dan komen de andere opties niet beschikbaar op je device.

Oplossing opnieuw koppelen

Andere oorzaak kan zijn dat je kan koppelen per profiel dus dat je tegen je n-com moet vertellen dat je een MP3 ook wilt koppelen. En daarna via bleutooth je n-com nognmaals met de telefoon koppeld.

Dit^

Je kan na het koppelen op je iphone ook het eea instellen aan de verbinding door naar je lijst met bluetooth apparaten te gaan en achter de NCOM op het blauwe i'tje te drukken.

Anders is een firmware update van de NCOM misschien een idee?
 
Hoi,
Bedankt voor het reageren.

@Mr. R.
Ik ga morgen gelijk bellen. Vragen of ze me willen helpen.. Goede tip, dank je wel.

@Hanzzzz & MasterTommy

Bij het koppelen heb ik niet de keuze gehad voor het selecteren van een profiel. Ook niet in de App of in de instellingen van de telefoon voor de app.

Via de instellingen in het bluetooth menu waar de B5 staat, Kan ik de detail instellingen selecteren via de blauwe i. Maar hier valt helaas niks verder in te stellen.

Ik dacht als ik de telefoon kan koppelen met de headset, dan moet ik hem ook kunnen koppelen aan de PC waar ook bluetooth op zit. De verassing was dat het daar wel werkt. Hier kan ik spotify gewoon gebruiken.

Ik vermoed dat het gewoon een software dingetje is. De vraag is of het voor mij op te lossen valt.
Ik heb nog maals een mail gestuurd naar N-COM. Nu maar hopen op een reactie.

Alvast bedankt heren.

Groeten
Palermo
 
Terug
Bovenaan Onderaan