Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wow, dat is wel een hoge boete voor het opsteken van één vinger! Maar misschien ook wel goed om dat eens af te leren.. het is natuurlijk ook niet heel netjes. Ik had het waarschijnlijk ook gedaan, het is toch een soort reflex uit frustratie.
Wat je je niet hebt aangewend hoef je ook niet weer af te wennen ... ;)

En bedenk eens hoeveel je kwijt zou zijn als je al je tien vingers opsteekt! _O-
 
Laatst bewerkt:
Wat je je niet hebt aangewend hoef je ook niet weer af te wennen ... ;)

Nou precies dat besef.. waarom doe je het überhaupt?! Het is een krachtig gebaar die voor iedereen duidelijk is, het wordt alleen te pas en te onpas gebruikt. Ik steek hem ook te makkelijk op..

Misschien hadden ze voor de vloekenpot ook zulke bedragen moeten hanteren, misschien had het dan wel geholpen..
 
Bizarre ervaring Daanzzzzz, gelukkig zonder financiële schade afgelopen :) Maar hoe kan je eerst op 30 meter afstand en dan terwijl hij naast je staat en bijna voor je motor springt nog steeds over het hoofd zien dat het polizei betreft?
 
Brr, dacht dat ik een steentje tegen mijn been kreeg. Thuis aangekomen zag ik dat het een wesp was ter grootte van een 5 eurocent stuk. Matter of fact, hij zat tussen mijn laars en broek geklemd.
Gelukkig was ie nog groggy en heb ik 'm maar verdronken :)
 
Bizarre ervaring Daanzzzzz, gelukkig zonder financiële schade afgelopen :) Maar hoe kan je eerst op 30 meter afstand en dan terwijl hij naast je staat en bijna voor je motor springt nog steeds over het hoofd zien dat het polizei betreft?

Staat er gewoon in waarom hij dat niet gezien heeft..

maar de man die mij staande wou houden had gewoon een donkere broek aan en een witte blouse met een groen accent; niets waar je op zo'n afstand en met een dergelijke snelheid uit haalt dat het politie is.
 
Brr, dacht dat ik een steentje tegen mijn been kreeg. Thuis aangekomen zag ik dat het een wesp was ter grootte van een 5 eurocent stuk. Matter of fact, hij zat tussen mijn laars en broek geklemd.
Gelukkig was ie nog groggy en heb ik 'm maar verdronken :)
Waarom niet gewoon ergens neergelegd?
 
Wow, dat is wel een hoge boete voor het opsteken van één vinger! Maar misschien ook wel goed om dat eens af te leren.. het is natuurlijk ook niet heel netjes. Ik had het waarschijnlijk ook gedaan, het is toch een soort reflex uit frustratie.


nee hoor vind ik heel terecht, zo leer je het wel af om agenten respectloos tegemoet te treden, en zo houden ze hun status...
Hier buigen ze het hoofd en druipen ze af, terwijl vloggers op het dak van de politieauto staan te dansen..

KEIHARD aanpakken
 
nee hoor vind ik heel terecht, zo leer je het wel af om agenten respectloos tegemoet te treden, en zo houden ze hun status...
Hier buigen ze het hoofd en druipen ze af, terwijl vloggers op het dak van de politieauto staan te dansen..

KEIHARD aanpakken

Ik ben het met je eens, maar detail is dat ik niet bewust was van het feit dat het een politieagent was. Mijn middelvinger gebruik ik echt zelden, en de reden dat ik hem nu gebruikt heb was zoals ik zei een schrik reactie (en boos). Feit is dat ik gewoon respect heb voor de politie. Op dat moment denk je gewoon dat er een gek voor de motor springt en dat je net bijna een ongeluk gehad hebt. Vraag is dan denk ik of het terecht is dat je een boete krijgt als je je middelvinger naar een burger op steekt en een politieagent geeft je daar een boete van 1000,- euro voor, tenminste, zo zie ik het. Er was hier geen kwaad of bewuste minachting naar een politie agent in het spel. Vrees dat het bij een strafzaak niet zo gezien zal worden, maar heb ik dan even geluk dat ik er goed mee weggekomen ben :+
 
nee hoor vind ik heel terecht, zo leer je het wel af om agenten respectloos tegemoet te treden, en zo houden ze hun status...
Hier buigen ze het hoofd en druipen ze af, terwijl vloggers op het dak van de politieauto staan te dansen..

KEIHARD aanpakken

Ik zeg niet dat ik het niet terecht vind, ik schrok alleen van de hoogte. Ik vind sowieso dat ze de respectloosheid richting hulpverleners, ambtenaren of überhaupt de respectloosheid tegen wie dan ook harder mogen aanpakken.
 
Waarschijnlijk iemand die daar al een tijdje in de bloedhitte ademtesten heeft staan afnemen en het nodige gedrein heeft moeten aanhoren.
Ok nog maar te zwijgen over de verwensingen :N

Ach iedereen heeft wel eens een prut dag en ja dan is vriendelijk zijn niet altijd makkelijk.
Niet persoonlijk opvatten en door. :+
 
Wow, dat is wel een hoge boete voor het opsteken van één vinger! Maar misschien ook wel goed om dat eens af te leren.. het is natuurlijk ook niet heel netjes. Ik had het waarschijnlijk ook gedaan, het is toch een soort reflex uit frustratie.
Hier springen ze niet voor je motor, maar misschien zijn agenten daar levens moe :+

@daan Het is gewoon een hele knullige situatie.
Een onbekende die voor je motor springt en raar begint te wuiven zal ik ook denken van die is van het padje :+

Het feit dat je terug bent gereden geeft al aan dat je het niet bewust deed.
99 procent zou juist gast geven denk ik _O-
 
Hier springen ze niet voor je motor, maar misschien zijn agenten daar levens moe :+

@daan Het is gewoon een hele knullige situatie.
Een onbekende die voor je motor springt en raar begint te wuiven zal ik ook denken van die is van het padje :+

Het feit dat je terug bent gereden geeft al aan dat je het niet bewust deed.
99 procent zou juist gast geven denk ik _O-

Klopt. Agenten hangen hier in D bij een aan de kant gezette auto gerust door het bestuurdersportier naar binnen, met hun k*nt boven de rijbaan waar verkeer met 100km/u langskomt
 
Moest gisteravond, onderweg uit Nijmegen, blazen (zal wel met de vierdaagsefeesten te maken hebben). Maar waarom kan zo'n agente niet gewoon correct en vriendelijk zijn? Mijn opgewekte "Goedenavond" werd niet beantwoord. Kreeg zonder een woord een blaasapparaat aangereikt, dat ook zonder een woord weer werd teruggenomen. Daarna keek ze weg onder een gemompel van: "U mag verder ..."
Wat zijn dat voor mensen? :?




Politieagenten

In 99 % van de georganiseerde alcoholcontroles zijn het BOA's die deze blaastesten afnemen. Bijna hetzelfde uniform, maar erg afwijkende rangonderscheidingstekens.
 
Bizarre ervaring Daanzzzzz, gelukkig zonder financiële schade afgelopen :) Maar hoe kan je eerst op 30 meter afstand en dan terwijl hij naast je staat en bijna voor je motor springt nog steeds over het hoofd zien dat het polizei betreft?

wellicht omdat bij 70km/u je die 30 meter wel heel erg snel aflegt en hij in die korte tijd ( anderhalve seconde ) andere dingen te doen had als een onbekend uniform te bestuderen ?
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen had ik iets vreemds..

Ik reed van Heerhugowaard naar Langedijk. Je mag er 80. Ik reed achter een witte volvo die op me tellertje 78 reed. Bij de stoplichten waar het 2 baans is ging ik er naast hem staan en trok bij groen licht stevig weg (netjes met 2 wielen op het asfalt). verder reed ik niet veel boven de 80 2e licht weer het zelfde 3de licht staat hij achter me en zag ik hem in mijn spiegel foto's maken..

Wat daar de rede van mag zijn???
 
Vanmorgen had ik iets vreemds..

Ik reed van Heerhugowaard naar Langedijk. Je mag er 80. Ik reed achter een witte volvo die op me tellertje 78 reed. Bij de stoplichten waar het 2 baans is ging ik er naast hem staan en trok bij groen licht stevig weg (netjes met 2 wielen op het asfalt). verder reed ik niet veel boven de 80 2e licht weer het zelfde 3de licht staat hij achter me en zag ik hem in mijn spiegel foto's maken..

Wat daar de rede van mag zijn???

Die foto staat niet in het gespot topic? :+
 
Gistermiddag op de A10, de hele tijd een benzinelucht :r Paar km verderop zag ik ineens een motorrijder van links naar de vluchtstrook schieten, een behoorlijk spoor achterlatend.. Vrees dat ie in één keer leeg liep :X
 
Vanmorgen had ik iets vreemds..

Ik reed van Heerhugowaard naar Langedijk. Je mag er 80. Ik reed achter een witte volvo die op me tellertje 78 reed. Bij de stoplichten waar het 2 baans is ging ik er naast hem staan en trok bij groen licht stevig weg (netjes met 2 wielen op het asfalt). verder reed ik niet veel boven de 80 2e licht weer het zelfde 3de licht staat hij achter me en zag ik hem in mijn spiegel foto's maken..

Wat daar de rede van mag zijn???

Hij vond je kontje (van de motor) mooi en had pas bij de derde keer stoppen zijn toestel bij de hand? Niet te druk om maken, je deed niks verkeerd (toch?)..
 
Vandaag voor het eerst m'n fiets op de grond gelegd ;( Toen het ging regenen was ik even gestopt om m'n regenpak aan te trekken. Toen ik weer opstapte verloor ik eigenlijk meteen evenwicht (ik stap rechts op via het stepje, is makkelijker als je klein bent en een koffer op je fiets hebt). Had m'n hoofd bij wat familie dingen, dus was niet aan het opletten dat de ondergrond wat schuin liep.

Gelukkig is schade beperkt gebleven bij wat krassen op m'n valbeugels, een kapotte handkap (enkel het plastic) en een deuk in mijn ego.
 
Gistermiddag op de A10, de hele tijd een benzinelucht :r Paar km verderop zag ik ineens een motorrijder van links naar de vluchtstrook schieten, een behoorlijk spoor achterlatend.. Vrees dat ie in één keer leeg liep :X

Bij mij schoot gisteren tijdens het sleutelen een benzineslang ineens los. Dat stroomt een stuk sneller dan je denkt. Ik verwacht ook dat als het ineens gebeurd, dat je tank leeg is voordat je snapt wat er aan de hand is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan