Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Echt hè... Ik twijfel altijd tussen me houden aan de regel "zo veel mogelijk rechts rijden" en "niet rechts inhalen".

Bij zo een geval waarbij een vierwieler links blijft plakken en 20 km/h onder de max snelheid gaat rijden is mijn geduld soms echt een beetje op na een minuut. OOK als ik in de auto zit, misschien ben ik wel een drifkikker....
 
Hier ook niks.. kan wel vertellen over die dikke, zweterige man in de trein die gezellig tegen me aan zat..
 
Was Willem's motor kapot dan? :+

Lol, ik snapte je grap anders waardoor ik eigenlijk dezelfde grap wilde maken.. _O-

Nog 2,5 - 3 weken.. ligt een beetje aan het inzicht van de ambtenaar of die wel rekening houdt met Hemelvaart. Ik ga dus van 3 weken uit.
 
Lol, ik snapte je grap anders waardoor ik eigenlijk dezelfde grap wilde maken.. _O-

Nog 2,5 - 3 weken.. ligt een beetje aan het inzicht van de ambtenaar of die wel rekening houdt met Hemelvaart. Ik ga dus van 3 weken uit.

Ambtenaren en inzicht...verhouden zich als varkensneuzen en synagogen...
 
Nieuw topic jeuj!
Vandaag gebumperkleeft door een Opel Meriva met een vrouw achter het stuur.
Vraag me af waarom vrouwen meer bumperkleven dan mannen :?
 
Nieuw topic jeuj!
Vandaag gebumperkleeft door een Opel Meriva met een vrouw achter het stuur.
Vraag me af waarom vrouwen meer bumperkleven dan mannen :?

Geen (ruimtelijk) inzicht... of minder meestal...
Mannen kleven omdat ze er voorbij willen, heeft daar niks met ruimtelijk inzicht te maken.

Beiden hebben niet door dat de remweg van een motor korter is dan die van een auto.
 
Geen (ruimtelijk) inzicht... of minder meestal...
Mannen kleven omdat ze er voorbij willen, heeft daar niks met ruimtelijk inzicht te maken.

Beiden hebben niet door dat de remweg van een motor korter is dan die van een auto.

Nog helemaal los van het feit of dat laatste wel echt zo is: tegen de tijd dat een bumperklevende automobilist zelfs maar denkt aan remmen, zit deze al op zijn/haar voorganger.
 
Geen (ruimtelijk) inzicht... of minder meestal...
Mannen kleven omdat ze er voorbij willen, heeft daar niks met ruimtelijk inzicht te maken.

Beiden hebben niet door dat de remweg van een motor korter is dan die van een auto.

Kun je dat alles eens aantonen?
 
Laatst bewerkt:
Ik maar denken dat een auto een grotere remvertraging heeft dan een motor. Blijkbaar had ik het mis :+
 
Altijd fijn om tegen een stevige bumper aan te bonken ja :+

Is ook wel makkelijk met parkeren
 
Laatst bewerkt:
Geen (ruimtelijk) inzicht... of minder meestal...
Mannen kleven omdat ze er voorbij willen, heeft daar niks met ruimtelijk inzicht te maken.

Beiden hebben niet door dat de remweg van een motor korter is dan die van een auto.





Kijken vanaf 2.20 :+
 
Een aantal dagen geleden een vrouw in een grote auto (merk vergeten) die aan het invoegen was op een invoegstrook zonder fatsoenlijk te kijken. Ik had de ruimte ingeschat en reedt dus door. Vanuit mijn ooghoek zag ik haar nog schrikken met der telefoon in haar handen.
 
Volgens mij is de remafstand van auto's en motoren ongeveer gelijk, als er voor beide partijen ABS aanwezig is. Wel moet je ook rekening houden met de reactietijd van de achterligger. En normaal is dat wel een seconde of 2 als ze afgeleid zijn.
 
Wat zou jou kunnen overtuigen?
Met de motor bumperklevend achter een auto die een noodstop maakt, en dan zelf eerder stilstaan? :+

Mjah, dat zou me wel overtuigen dat een motor toch nog sneller stilstaat inderdaad, als ik mijn reactietijd daar ook nog bij moet optellen. Maar voor nu blijf ik overtuigd dat een motor langzamer stopt dan een auto (uitgaande van beetje vergelijkbare omstandigheden, oftewel allebei goede remmen, goede vering, ABS en een geoefende alerte bestuurder).
 
Geen (ruimtelijk) inzicht... of minder meestal...
Mannen kleven omdat ze er voorbij willen, heeft daar niks met ruimtelijk inzicht te maken.

Beiden hebben niet door dat de remweg van een motor korter is dan die van een auto.


Hmm, naja ik heb anders vaak zat dat er een kerel in BMW / Audi komt kleven. Waarbij ik vervolgen een baan naar rechts ga zodat hij er voorbij kan (terwijl ik altijd al max + 20 rij), waarop hij vervolgens ook naar rechts gaat _O- Gebeurt zeker wel eens in de week :+
 
Hmm, naja ik heb anders vaak zat dat er een kerel in BMW / Audi komt kleven. Waarbij ik vervolgen een baan naar rechts ga zodat hij er voorbij kan (terwijl ik altijd al max + 20 rij), waarop hij vervolgens ook naar rechts gaat _O- Gebeurt zeker wel eens in de week :+
Kerels in BMW's/Audi's zijn idd niet de beste. Voor kerels óp BMW's ligt dat echter weer heel anders *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan