Motor-Forum

Select Forum

Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #20

BMW R850R

Reg. datum:
09 jan. 2012
Hier maar weer verder, ook al heb ik weer niks bijzonders meegemaakt vanmorgen '(
Aan de maan heb je meer dan aan de zon: de maan schijnt als je 'm nodig hebt, maar de zon schijnt overdag en dan is het toch al licht. En over de sterren: “Opa, wat zijn die lichtjes boven ons?” “Dat zijn gaatjes in de vloer van de hemel, jongen.”

Thunderace

Reg. datum:
05 apr. 2017
quote:
SadBunny schreef op 10 mei 2017 @ 08:43:

[...]

Echt hč... Ik twijfel altijd tussen me houden aan de regel "zo veel mogelijk rechts rijden" en "niet rechts inhalen".

Bij zo een geval waarbij een vierwieler links blijft plakken en 20 km/h onder de max snelheid gaat rijden is mijn geduld soms echt een beetje op na een minuut. OOK als ik in de auto zit, misschien ben ik wel een drifkikker....
Listen to Bob!

CBR600RR

Reg. datum:
06 apr. 2017
Hier ook niks.. kan wel vertellen over die dikke, zweterige man in de trein die gezellig tegen me aan zat..
Freedom!!

BMW R850R

Reg. datum:
09 jan. 2012
quote:
Sassette schreef op 10 mei 2017 @ 09:25:
Hier ook niks.. kan wel vertellen over die dikke, zweterige man in de trein die gezellig tegen me aan zat..

Nee nee, laat maar ... :r
Aan de maan heb je meer dan aan de zon: de maan schijnt als je 'm nodig hebt, maar de zon schijnt overdag en dan is het toch al licht. En over de sterren: “Opa, wat zijn die lichtjes boven ons?” “Dat zijn gaatjes in de vloer van de hemel, jongen.”

Thunderace

Reg. datum:
05 apr. 2017
quote:

Nog maar 2 weken toch ?
Listen to Bob!

Reg. datum:
27 jan. 2011
quote:

Was Willem's motor kapot dan? :+
'De hemel bestaat niet opa, die lichtjes boven ons zijn sterren, gevormd door prostellaire stof en gaswolken bijeen gedreven door zwaartekracht.'

CBR600RR

Reg. datum:
06 apr. 2017
quote:
Buellbloke schreef op 10 mei 2017 @ 09:45:

Was Willem's motor kapot dan? :+

Lol, ik snapte je grap anders waardoor ik eigenlijk dezelfde grap wilde maken.. _O-

Nog 2,5 - 3 weken.. ligt een beetje aan het inzicht van de ambtenaar of die wel rekening houdt met Hemelvaart. Ik ga dus van 3 weken uit.
Freedom!!

Reg. datum:
27 jan. 2011
quote:
Sassette schreef op 10 mei 2017 @ 09:53:

[...]

Lol, ik snapte je grap anders waardoor ik eigenlijk dezelfde grap wilde maken.. _O-

Nog 2,5 - 3 weken.. ligt een beetje aan het inzicht van de ambtenaar of die wel rekening houdt met Hemelvaart. Ik ga dus van 3 weken uit.

Ambtenaren en inzicht...verhouden zich als varkensneuzen en synagogen...
'De hemel bestaat niet opa, die lichtjes boven ons zijn sterren, gevormd door prostellaire stof en gaswolken bijeen gedreven door zwaartekracht.'

Belg met NC700XA

Reg. datum:
26 feb. 2014
Nieuw topic jeuj!
Vandaag gebumperkleeft door een Opel Meriva met een vrouw achter het stuur.
Vraag me af waarom vrouwen meer bumperkleven dan mannen :?
RBW A2 vanaf 05/08/2015 :) Mijn YT Kanaal: CDA441 Mijn Blog: CDA441 RIP XF650 Freewilly

Honda NC750x '16

Reg. datum:
24 dec. 2016
quote:
CDA441 schreef op 10 mei 2017 @ 11:42:
Nieuw topic jeuj!
Vandaag gebumperkleeft door een Opel Meriva met een vrouw achter het stuur.
Vraag me af waarom vrouwen meer bumperkleven dan mannen :?

Geen (ruimtelijk) inzicht... of minder meestal...
Mannen kleven omdat ze er voorbij willen, heeft daar niks met ruimtelijk inzicht te maken.

Beiden hebben niet door dat de remweg van een motor korter is dan die van een auto.

survival of the fastest

Reg. datum:
07 jul. 2009
quote:
Sassette schreef op 10 mei 2017 @ 09:53:

[...]

Wiens hemelvaart?
volens nolens

Reg. datum:
02 mei. 2004
quote:
Okami_Xci schreef op 10 mei 2017 @ 11:51:

[...]

Mannen kleven omdat ze er voorbij willen, heeft daar niks met ruimtelijk inzicht te maken.

Beiden hebben niet door dat de remweg van een motor korter is dan die van een auto.

Nog helemaal los van het feit of dat laatste wel echt zo is: tegen de tijd dat een bumperklevende automobilist zelfs maar denkt aan remmen, zit deze al op zijn/haar voorganger.

HappyKoala

Sad "-vv" Bunny

Reg. datum:
22 jan. 2012
Functie:
HappyKoala
quote:
Okami_Xci schreef op 10 mei 2017 @ 11:51:Geen (ruimtelijk) inzicht... of minder meestal...

Kun je dat alles eens aantonen?
SadBunny wijzigde dit bericht op woensdag 10 mei 2017 12:24 (36%)
Reality is that which doesn't go away when you stop believing in it.

jwt

Reg. datum:
04 aug. 2009
Ik maar denken dat een auto een grotere remvertraging heeft dan een motor. Blijkbaar had ik het mis :+
'04 CBR 600 RR | Think of the world as seen from space, from that distance it is calm, silent, at peace, one.

CBR600RR

Reg. datum:
06 apr. 2017
quote:
Buellbloke schreef op 10 mei 2017 @ 10:34:

Ambtenaren en inzicht...verhouden zich als varkensneuzen en synagogen...

*au*

Ik zie trouwens bijna nooit een bumperklevende vrouw.. volgens mij zijn het juist de mannen die iets met bumpers hebben..
Freedom!!

Thunderace

Reg. datum:
05 apr. 2017
Altijd fijn om tegen een stevige bumper aan te bonken ja :+

Is ook wel makkelijk met parkeren
byn124 wijzigde dit bericht op woensdag 10 mei 2017 12:52 (23%)
Listen to Bob!

V4 NOZEM

Reg. datum:
24 mrt. 2003
quote:

[...]

https://youtu.be/xckqNulY10o

Kijken vanaf 2.20 :+
Mijn motor leeft: Hij wipt, rook en hij zuipt.

Onverzorgd

Reg. datum:
12 okt. 2015
Een aantal dagen geleden een vrouw in een grote auto (merk vergeten) die aan het invoegen was op een invoegstrook zonder fatsoenlijk te kijken. Ik had de ruimte ingeschat en reedt dus door. Vanuit mijn ooghoek zag ik haar nog schrikken met der telefoon in haar handen.

Yamaha FJR 1300 AS

Reg. datum:
29 mei. 2009
quote:
SadBunny schreef op 10 mei 2017 @ 12:23:

[...]

Kun je dat alles eens aantonen?

Wat zou jou kunnen overtuigen?
Met de motor bumperklevend achter een auto die een noodstop maakt, en dan zelf eerder stilstaan? :+
Festina Lente _ http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/414341/PETFLES-ZOEKVERSTOPSPEL-XXXI-Laars-of-hak-Hij-is-v.html

Belg met NC700XA

Reg. datum:
26 feb. 2014
Volgens mij is de remafstand van auto's en motoren ongeveer gelijk, als er voor beide partijen ABS aanwezig is. Wel moet je ook rekening houden met de reactietijd van de achterligger. En normaal is dat wel een seconde of 2 als ze afgeleid zijn.
RBW A2 vanaf 05/08/2015 :) Mijn YT Kanaal: CDA441 Mijn Blog: CDA441 RIP XF650 Freewilly

HappyKoala

Sad "-vv" Bunny

Reg. datum:
22 jan. 2012
Functie:
HappyKoala
quote:
Scoot_020 schreef op 10 mei 2017 @ 13:01:Wat zou jou kunnen overtuigen?
Met de motor bumperklevend achter een auto die een noodstop maakt, en dan zelf eerder stilstaan? :+

Mjah, dat zou me wel overtuigen dat een motor toch nog sneller stilstaat inderdaad, als ik mijn reactietijd daar ook nog bij moet optellen. Maar voor nu blijf ik overtuigd dat een motor langzamer stopt dan een auto (uitgaande van beetje vergelijkbare omstandigheden, oftewel allebei goede remmen, goede vering, ABS en een geoefende alerte bestuurder).
Reality is that which doesn't go away when you stop believing in it.

Reg. datum:
27 jan. 2011
quote:
Sassette schreef op 10 mei 2017 @ 12:42:

[...]

*au*

Ik zie trouwens bijna nooit een bumperklevende vrouw.. volgens mij zijn het juist de mannen die iets met bumpers hebben..

Treat them mean, keep them keen...

;)

VRFORTYSIX

Reg. datum:
29 apr. 2015
quote:

[...]

Hmm, naja ik heb anders vaak zat dat er een kerel in BMW / Audi komt kleven. Waarbij ik vervolgen een baan naar rechts ga zodat hij er voorbij kan (terwijl ik altijd al max + 20 rij), waarop hij vervolgens ook naar rechts gaat _O- Gebeurt zeker wel eens in de week :+
Kawa ER6N '10 - Kawa ZZR 600 '96 - BMW F650GS '12

BMW R850R

Reg. datum:
09 jan. 2012
quote:
HeeroYuy schreef op 10 mei 2017 @ 14:42:

[...]

Hmm, naja ik heb anders vaak zat dat er een kerel in BMW / Audi komt kleven. Waarbij ik vervolgen een baan naar rechts ga zodat hij er voorbij kan (terwijl ik altijd al max + 20 rij), waarop hij vervolgens ook naar rechts gaat _O- Gebeurt zeker wel eens in de week :+

Kerels in BMW's/Audi's zijn idd niet de beste. Voor kerels óp BMW's ligt dat echter weer heel anders *O*

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.