CAliIII-44

Waalwijk33

Rookie
11 mei 2017
1
0
Waalwijk
Hallo Guzziliefhebbers,

Sinds '92 berijd ik een ( nieuwgekochte) Cal III. Het was de eerste injectie van Guzzi en ik ben er meer dan tevreden over. Tot nu toe een 130.000 gelopen en vorig jaar een grote motorische revisie laten geven bij mn Guzzi Dealer in Rijen. Allemaal prima.

Sinds 2 welen is mn voorvork op zn diepste punt vast geslagen na over een zandweg met verborgen wortelstronken te zijn gereden met een zéér bescheiden tempo.
Mede als gevolg daarvan kon ik bij thuiskomst de motor niet meer op de middenbok parkeren omdat (waarschijnlijk) het zwaartepunt door die vastgeslagen voorvork lager is komen te liggen.
Wie heeft er ervaring met een dergelijk voorval? Is openmaken van de telescoop noodzakelijk om te zien of er beschadigingen ontstaan zijn?
Door mn dealer is de vork inmiddels weer werkend gekregen, maar ik twijfel nog of dit niet nog een keer zou kunnen gebeuren en dat soort zaken gebeurt uiteraard op een verkeerd moment.
Ik stel deze vraag omdat het op dit moment van het seizoen natuurlijk retedruk is bij alle dealers en ik daar natuurlijk ook geen weken mee wil wachten, nu net het goede weer er weer aan komt.
Kortom: advies is meer dan welkom en ik hoop graag iets van deze of gene te lezen.

Groet,
Frits Berens, Waalwijk.
 
:W Frits
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan