Aprilia tuono 2007

Robert-1987

Rookie
7 apr 2017
6
4
Noordhorn
Ik zit al een tijdje rond te neuzen op marktplaats naar een aprilia Tuono

Nou spreekt mij de 2007 versie mij wel aan ik heb eentje zien staan van 2007 met 32000 op de klok voor 4950 euro

Wat zijn dingen waar je echt op moet letten

Ik heb al eens gelezen hier op het forum dat je geen geratel mag horen als ie stationair loopt

Verder geen enkel idee

Wil iemand mee nemen die al een beetje thuis is kwa aprilia maar goed je huiswerk doen kan geen kwaad denk ik

Alvast bedankt voor jullie reacties
 
Voor dat jaar heb je geen last meer van slechte start koppelingen , en meeste problemen zijn er wel uit , enig wat me te binnen schiet is de bruine stekker verhaal , slechte of geen achter rem en de naaldlagers/driehoekplaat van de achter ophanging !
Verder moet ik zeggen dat ik nu zelf een Tuono heb ( kom van een RSV af ) en vind het een heerlijke machine !
Misschien vergeet ik nog iets maar weet zeker dat iemand anders dat hier wel kan aanvullen .
Je zal er in ieder geval geen spijt van hebben
 
Ik zit al een tijdje rond te neuzen op marktplaats naar een aprilia Tuono

Nou spreekt mij de 2007 versie mij wel aan ik heb eentje zien staan van 2007 met 32000 op de klok voor 4950 euro

Wat zijn dingen waar je echt op moet letten

Ik heb al eens gelezen hier op het forum dat je geen geratel mag horen als ie stationair loopt

Verder geen enkel idee

Wil iemand mee nemen die al een beetje thuis is kwa aprilia maar goed je huiswerk doen kan geen kwaad denk ik

Alvast bedankt voor jullie reacties

Allereerst, goede keuze zo'n tuono. Maar lees alsjeblieft even de tuono topics door. Er is al zoveel geschreven over waar op te letten, kwaaltjes en oplossingen etc etc. Maar goed...Bij gen2 is de dynamo een zwakke plek, gaan er vroeg of laat allemaal aan. Vervangen is kostbaar, opnieuw laten wikkelen (sevior) is ook een optie. Verder onderhoud aan linksysteem niet vergeten. Startkoppeling ratel is gen1 dingetje.
 
Het is een gen 1 tuono uit 2005 geworden jemig wat een beest zeg

Had verwacht dat hij zwaar zou aanvoelen maar het rijdt alsof je op je mountainbike fietst zo soepel

En het koppel ongelooflijk

Woensdag ophalen

Iedereen bedankt voor de reactie's
 
Terug
Bovenaan Onderaan