TT 2017

Superspannende race, ik heb echt genoten! Niemand staat te kijken dat Viñales onder druk cruciale fouten gemaakt heeft dit weekend? :X
 
In het begin van het seizoen dacht ik wel dat het nog de vraag was of Vinales zijn snelheid kon omzetten naar veel overwinningen. Maar hij liet tien dat hij dat kon. Zelfs na de domper in Austin en problemen in Jerez, weer super sterk in Le Mans.

Nu toch flink onder druk. In Catalunya natuurlijk ook de motor maar naar huis gereden zonder enige kans voor een topklassering. Had hij nu ook moeten doen...

Extra zuur voor hem natuurlijk dat nou net zijn teamgenoot hier wint. Maar wat een heerlijke wk stand is dit! :}
 
Laatst bewerkt:
2d9y33c.jpg
 
Superspannende race, ik heb echt genoten! Niemand staat te kijken dat Viñales onder druk cruciale fouten gemaakt heeft dit weekend? :X
Mijn eerste gedachte was dat het kennelijk tóch ook maar een mens is... en vervolgens: top voor de WK stand dit! :X *O*
 
Cal Crutchlow – LCR Racing Team – 4e
“.........Ik had een slechte start en dat hield me erg tegen. Dat heeft me waarschijnlijk het podium en misschien wel de overwinning gekost want het tempo vooraan lag niet heel hoog. .........”

Als, als, als....dat hoor je vaak van Crutchlow
 
Superspannende race, ik heb echt genoten! Niemand staat te kijken dat Viñales onder druk cruciale fouten gemaakt heeft dit weekend? :X

Was vooral blij dat Dovi hem niet raakte :X


Scheelde niet veel.
 
Laatst bewerkt:
Cal Crutchlow – LCR Racing Team – 4e
“.........Ik had een slechte start en dat hield me erg tegen. Dat heeft me waarschijnlijk het podium en misschien wel de overwinning gekost want het tempo vooraan lag niet heel hoog. .........”

Als, als, als....dat hoor je vaak van Crutchlow

En Petrucci dan? Precies hetzelfde dit weekend. Als hij niet was afgeleid dan had hij de pole. Als Rins er niet had gereden dan had hij de race gewonnen.

Komt denk ik gewoon door de teleurstelling.
 
En Petrucci dan? Precies hetzelfde dit weekend. Als hij niet was afgeleid dan had hij de pole. Als Rins er niet had gereden dan had hij de race gewonnen.

Komt denk ik gewoon door de teleurstelling.
En Barbera zat er de ronde voor ook nog lekker de wedstrijd te verpesten.
Aan de andere kant, Rossi heeft goed gebruik gemaakt van de backmarkers. :t

En wat betreft cal Crutchlow.. de mannen Marc en Dovi voor hem namen vooral niet teveel risico's.
Die gingen voor het kampioenschap. Eenmaal voorbij Marc Marquez werd Cal toch maar weer terug gepakt.
 
Laatst bewerkt:
Zo he, kreeg wel bijna een Deja Vu van de fatale crash van Super Sic! Scheelde inderdaad heeeeel weinig.

Overigings leek het er heel erg op dat hij bij het uitkomen van de 1e bocht met beide wielen "los kwam" van de grond en daarna onderuit ging bij de volgende aanraking op het asfalt?
 
Vinales lijkt vaker haast te hebben om naar voren te rijden, zag je met eerdere duels ook wel eens dat hij te snel wilde en daardoor bijvoorbeeld weer positie verloor.

Het zijn sterke benen die de weelde kunnen dragen en ik meen een 'sense of entitlement' te bespeuren bij Vinales, die vorig jaar al aangaf dat de komende jaren de kampioenschapsstrijd tussen hen beide zou gaan.

Hij lijkt zelf erg verbaasd als hij een keer niet wint in ieder geval...Lorenzo 2?
 

Zitten mooie plaatjes tussen, man! Heb je al een perksaart? :)
En dat gezicht van Lowes spreekt boekdelen inderdaad.

Ik maak de laatste 2 jaar nagenoeg geen foto's meer. Van de jaren daarvoor heb ik honderden foto's, maar je bekijkt ze toch niet zo heel vaak. En merk dat ik een race veel inteser beleef als ik geen foto's maak. Je mist dan toch echt een hoop.
 
Laatst bewerkt:
Zitten mooie plaatjes tussen, man! Heb je al een perksaart? :)
En dat gezicht van Lowes spreekt boekdelen inderdaad.

Ik maak de laatste 2 jaar nagenoeg geen foto's meer. Van de jaren daarvoor heb ik honderden foto's, maar je bekijkt ze toch niet zo heel vaak. En merk dat ik een race veel inteser beleef als ik geen foto's maak. Je mist dan toch echt een hoop.

Thanks :)
Nee geen perskaart.. zou wel leuk zijn (qua locaties vooral) :+ Maar dan mag ik ook wel m'n apparatuur upgraden _O- :9
GT, Bult en de Ramshoek.. dat zijn eigenlijk de weinige plekken (vind ik) waar je kan schieten zonder dat er een hek in de weg zit.. en dat geeft uiteindelijk veelal dezelfde foto's

De race heb ik gewoon bekeken vanaf de haartribune (camera niet eens mee genomen). Deze foto's zijn allemaal tijdens de trainingen en inderdaad, je krijgt nauwelijks mee wat er gebeurt. Denk dat ik de camera de komende jaren ook thuis laat, maar ik had nog nooit de TT gefotografeerd (wel veel WSBK/ONK/Supercup) dus dit was een mooie kans...
 
Laatst bewerkt:
~
GT, Bult en de Ramshoek.. dat zijn eigenlijk de weinige plekken (vind ik) waar je kan schieten zonder dat er een hek in de weg zit.. en dat geeft uiteindelijk veelal dezelfde foto's

quote]
Mooie foto's. Vergeet de nieuwe haarbochttribine niet!, zondag even op de eerste rij bij de haarbocht gaan zitten en had echt spijt dat ik mijn camera niet bij had. Als je serieus materiaal hebt zou je misschien zelfs de strubben nog mee kunnen pakken, maar dat is net te ver weg voor mijn camera.
 
Super foto's, Scarrrr! Die van Folger vind ik het mooist.

Dank je O-)

Mooie foto's. Vergeet de nieuwe haarbochttribine niet!, zondag even op de eerste rij bij de haarbocht gaan zitten en had echt spijt dat ik mijn camera niet bij had. Als je serieus materiaal hebt zou je misschien zelfs de strubben nog mee kunnen pakken, maar dat is net te ver weg voor mijn camera.

Dat is waar :Y

Strubben moet je volgens mij met een 400mm aan de haal :P
 
Laatst bewerkt:
Beetje afhankelijk van je lensdiameter past die ook tussen het gaas door. Heb ik zaterdag ook een aantal keren gedaan. Ik heb een maximale bereik van 200mm, dus dat was soms jammer.
maar mooie foto's! Ik moet nog even kijken hoe mijne zijn geworden, zat vooral veel te kloten met de kleuren(het groene asfalt wat op de foto's erg vaal leek bijvoorbeeld)
 
Terug
Bovenaan Onderaan