Motor-Forum

Select Forum

High-End Bluetooth comm. systemen: Een overzicht

Hung Hung

Reg. datum:
03 jul. 2014
quote:
El Pollo Diablo schreef op 19 oktober 2017 @ 21:10:
Freedconn bluetooth intercomsetje van Ebay. 43 euro. Bellen, muziek luisteren, communiceren t/m 3 motorrijders. Werkt TOP! Jaren eerder moeten doen. Ook icm mijn Zumo 595.

Kunnen de 3 rijders allemaal tegelijkertijd met elkaar communiceren of is het 1 op 1? Dat laatste is namelijk het geval bij de el cheapo BT-S2, niet bijzonder prettig als je met z'n 3'en rondtuft.
Oh ja, got link? :)
'99 ZXR400 '99 XF650

Yamaha XJR1300

Reg. datum:
29 mrt. 2004
quote:
Woekie schreef op 18 oktober 2017 @ 14:41:
Ik rij nu een half jaar met de packtalk. Bediening gaat redelijk, heb nogal eens ruzie met de radiozenders. Koppelen van telefoon en Navi is een drama. Maar eenmaal gedaan werkt het goed.Totdat je android update. Nou koppelt ie steeds af en aan. Maar goed dat ligt aan de telefoon en niet aan de packtalk.
Geluidskwaliteit is erg goed.
Accuduur is bij mij erg slecht. Wellicht exemplarisch maar een dag lang ouwehoeren houdt ie niet vol.Dat is, eenmaal ingesteld, het enige echte minpunt aan mijn packtalk.

Ook 1x continue af & aan koppelen gehad, maar verholpen na de packtalk verbinding te verwijderen en opnieuw op te zetten (iPhone). Daarna nooit meer last van gehad. Ik heb meerdere dagen gereden met een groep, maar iedereen probleemloos het eind van de dag gehaald (wel Iedere nacht aan de lader).
Big is beautiful

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.