Nieuw lid

leadercamp

Rookie
2 mei 2017
2
0
Borgloon
Hallo allemaal ik ben johny en heb mij al uitgebreid voorgesteld in de rubriek die daar voor voorzien is.Ik heb mij vandaag een kymco dinkstreet 300i met abs van 2014 met 3100 km op de teller aangeschaft van een partikulier ,en morgen ga ik hem afhalen.Mijn vraag is eigenlijk hoe moet ik er mee omgaan ik bedoel hij ziet er nieuw uit weinig km (de eigenaar is geveld door ziekte en reed niet veel) ik bedoel moet ik hem nog inrijden of zo heb er geen ervaring mee ,alvast bedank voor reacties


johny
 
Welkom lieve Johny...ha ha grapje ;)

In NL. heeft de kymco dinkstreet 300i een andere naam namelijk:
Kymco Downtown 300i

Die heeft ook heel deftig een eigen topic, en redelijk actief ook nog met nu alweer ruim 1800 berichten, met ook wel Vlaamse piloten er tussen.
>>> Kymco Downtown 300i


Kort antwoord op jou vraag:
De scooter is reeds ingereden, inrij tijd is 1000km.
Na die 1000km. is de inrij sessie klaar en gaat de Dinkstreet terug naar de garagist voor een motor olie en oliefilter wissel en misschien ook wel een transmissie olie wissel.

Jou eerst volgende beurt is de 5000km. beurt.
Oliewissel/oliefilter/transmissie olie wissel, en heel mischien het luchtfilter.

Complete periodiek onderhoud vindt je middels screenshots terug in het Downtown-300i topic.
Maar je kunt ook op pagina 1 de diverse handleidingen downloaden waar ook het periodiek onderhoud in staat beschreven.

Gewoon even flink te keer gaan met lezen en je komt het van zelf tegen voor je bij bericht 1800 bent.

Mvg. Jan
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan