Le Mans MotoGP 2017

Daar ben ik juist bang voor dat ze dat niet gaan doen. Volgens mij is vorig jaar door Dorna een nieuwe regel ingesteld waarin alleen nog maar teams van maximaal twee coureurs zijn toegestaan. Als dan ineens midden in het seizoen een derde man wordt toegevoegd, lijkt mij dat gek.

Als Bendsneijder mag aanblijven zie ik in Kent eerder een testrijder met incidenteel een wildcard om zijn race craft op peil te houden, en hij volgend jaar weer voltijds voor het KTM team aan de slag zou gaan als Bo naar de Moto2 doorstroomt.

Dat is eigenlijk wat ik bedoel. Officieel lid van het team en zo veel mogelijk races mee rijden dmv wildcard. Zo houd je de maximale testtijd van Kent
 
Jammer voor Pedrosa, maar Zarco.... Wat een held weer :}
 
Na een Honda show in Jerez lijkt het nu een Yamaha show te worden. Mooi om te zien dat Rossi vanaf de eerste droge training dicht op Vinales zit.
 
Man wat een kwalificatie, dat was genieten zeg! Johann bleef maar vliegen :}
En wat een mooie Yamaha frontrow! Hopelijk wordt het morgen ook zo mooi.
 
Held hoor die jack miller gewoon weer gasse

Zowel op als naast de baan :o

Miller apparently told Lorenzo, 'Opinions are like a**holes. Everyone has one,' after the Majorcan had voiced his displeasure at the riders' decision. This clearly annoyed Lorenzo, who shared some fairly strong opinions with the media during his Saturday debrief.
Read more at Lorenzo rails against 'very rude' Miller

Verrassende eerst rij, benieuwd naar de race :)
 
Laatst bewerkt:
OMG, dan vliegt het hele Moto3 veld eraf op een oliespoor :N :o :X
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan