Motor-Forum

Select Forum

Voegt MV Agusta zich bij de Scrambler familie?

MF Redactie

Reg. datum:
14 jul. 2007
http://www.motormeuk.nl/download_file/7684/6f7bd4f4cf03d1f0a387b45818ef7fea
Scrambler van MV Agusta?

Scramblers zijn helemaal hot op het moment. Dat beseffen veel fabrikanten zich. Tegenwoordig kan je het je eigenlijk als motorbouwer niet niet permitteren om geen Scrambler in je assortiment te hebben. Dat lijkt MV Agusta nu ook door te hebben. De Italiaanse motorfabrikant uit Varese komt met een teaser waarin een Scrambler-achtige fiets te zien lijkt te zijn.

RVS gaat dit nieuwe model heten, wat staat voor "Reparto Veicoli Speciali (Special Vehicles Operations)." Details blijven nog even helemaal uit, maar als we kijken naar de achterkant, waar ook noppenbanden te zien zijn, lijk tde RVS gebaseerd te zijn op de Dragster RR, welke met een 3-cilinder in-lijn uitgerust is die 140pk produceert en voorzien is van de laatste MV Agusta electronica. Wel werd er een statement de deur uit gedaan door MV: "Deze nieuwe ontwikkeling toont opnieuw de filosofie van exclusiviteit en aanpassing die altijd deel uit heeft gemaakt van de geschiedenis van MV Agusta."

Houd Motor-forum in de gaten, want naar verwachtingen komen er binnenkort meer details over een mogelijke Scrambler van MV Agusta.

Bron en foto's: Visordown, Ultimatemotorcycling. Video: MV Agusta

Z1000SX '14 | Full Akrapovic | K&N | Woolich ECU | Puig double bubble | Hyperpro | SW-Motech crashpads & een Thundercatje

MotoVlogger op YT

Reg. datum:
17 nov. 2012
geen RoestVast Staal? wat een domper. italianen en hun gekke name ook
BikerOfAmsterdam op YouTube - Vlogs, Reviews & gekkigheid - Abonneer nu! | Volg mij ook op Instagram!

Reg. datum:
03 sep. 2016
Eindelijk een italiaanse motor die niet roest in ons vochtige klimaat!

quote:
BikerOfAmsterdam schreef op 19 mei 2017 @ 11:53:
geen RoestVast Staal? wat een domper. italianen en hun gekke name ook

Verdomme. :')

Z1000SX

Reg. datum:
28 jul. 2007
Zo hot zijn scramblers toch ook weer niet? er verschijnen een boel modellen, maar zie ze nooit rijden
SXSXSXSXSXSXSX

hij's fijn

Reg. datum:
18 jun. 2008
quote:
-TimP- schreef op 19 mei 2017 @ 18:56:
Zo hot zijn scramblers toch ook weer niet? er verschijnen een boel modellen, maar zie ze nooit rijden

Moet je eens om je heen kijken en niet alleen maar op z1000sx-en letten.
Jojo

Z1000SX

Reg. datum:
28 jul. 2007
quote:
BasH88 schreef op 19 mei 2017 @ 19:25:

[...]

Moet je eens om je heen kijken en niet alleen maar op z1000sx-en letten.

Ik kijk genoeg om me heen en zie veel verschillende motoren, maar zie ik veel scramblers? nee..
Ja op de beurs en in de nieuwsartikelen :/
SXSXSXSXSXSXSX

Yamaha MT-09 (2017)

Reg. datum:
14 apr. 2012
Scramblers zijn dan ook alleen maar voor (hipster) mooiweerrijders. Als ze maar 500km per jaar doen is de kans klein dat je er een ziet.

Reg. datum:
19 apr. 2016
Ik denk eerder aan het volgende:
quote:
This is something the Italians have already perfect in the four-wheeled space, with Ferrari and Lamborghini offering similar “special vehicle department” services to high-rolling clientele. It is actually surprising that we don’t see something similar in the two-wheeled space already, to be frank.

Zie ook dit artikel.

Reg. datum:
19 apr. 2016
Oma, heeft u de MV Agusta RVS #1 al gezien?
Geen scrambler zoals wellicht verwacht werd. Maar ik moet zeggen dat de Dragster 800 er wel kicken uitziet nadat hij onderhanden is genomen door de Reparto Veicoli Speciali.
MOSHterd wijzigde dit bericht op dinsdag 13 juni 2017 05:44 (52%)

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.