Voorstelrondje: rsjabber

rsjabber

Rookie
19 mei 2017
11
0
Dag lieve mensen, en andere aanwezigen,

Motoren hebben me altijd al een beetje getrokken, maar nooit echt overtuigd genoeg geweest om direct een rijbewijs te halen. Onlangs een try-the-bike les geprobeerd omdat dat toch geen drol koste. Was lekker warm, met strakblauwe luch, en we gingen zelfs al even de weg op. Dus nu ben ik verkocht en ben ik aan het lessen. Ik blij, de portemonnee huilt wel een beetje :+
Dus om wat informatie in te winnen, en ervaringen te kunnen delen maar een account aangemaakt. Een motor heeft me altijd al wel getrokken, en nu ik boven de 24 ben kan het ook uit zo'n rijbewijs te halen. (had niet echt zin in eerst A1 en A2)

Ik ben 25 jaar, en woon in Twente. (ben wel import, dus het taaltje kan ik niet echt spreken)

Het type motorrijder dat ik ben kan ik nog moeilijk zeggen. Qua uiterlijk toch een beetje voor het chopper/cruiser/naked achtige, maar of ik dat goed vind rijden gaan we zien. Zie het mezelf vooral als vervoersmiddel (met extra omweggetje) gebruiken, op zondag een rondje rijden zal zelden gebeuren denk ik. Motorracen, sport en dergelijke trekken me eigenlijk volledig niet. En vind het uiterlijk van zo'n echte sport/racemotor maar niets (persoonlijk). Verwacht in de toekomst in ieder geval dus ergens alweer een nieuw "eerste motor" topic.

Weet niet echt of er verder interessante dingen over mezelf te vertellen zijn, maar mochten mensen geïnteresseerd genoeg zijn om vragen te stellen zal ik een poging doen te andwoorden :P
 
Laatst bewerkt:
:W Rsjabber
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan