waarom kan ik wel inloggen maar niks plaatsen.

Lees even de MF regels: Je moet een bepaalde status opbouwen alvorens je privileges krijgt. Om te beginnen alle MF leden op gebak trakteren :Y
 
Laatst bewerkt:
Kan me vaag herinneren dat je eerst een x aantal posts geplaatst moest hebben, toch? Maar volgens mij heb je dat en je bent al 3 jaar lid. Heb je je cookies al een keer verwijderd of een andere browser geprobeerd? Uit en inloggen wil misschien ook wel eens helpen.
 
heb niks problemen met reclame wat mij strot uit komt ..en cookes die ik niet accepteer..ds wordt er dwasgebooneld..
 
heb niks problemen met reclame wat mij strot uit komt ..en cookes die ik niet accepteer..ds wordt er dwasgebooneld..


Ik kan hier geen chocola van maken. Wat bedoel je nou?

Je kan alleen in dit subforum posten blijkbaar?


Als je geband wordt kun je niet eens meer inloggen, en dat geldt voor het hele forum.
Maar je bent niet geband of geblokkeerd.

18 mei heb je nog een post geplaatst.
Ik denk dat je toch even op je eigen computer moet kijken, zoals hierboven aangegeven, andere browser proberen, cookies weggooien , virusscanner laten scannen. :)
 
Ik kan hier geen chocola van maken. Wat bedoel je nou?

Je kan alleen in dit subforum posten blijkbaar?


Als je geband wordt kun je niet eens meer inloggen, en dat geldt voor het hele forum.
Maar je bent niet geband of geblokkeerd.

18 mei heb je nog een post geplaatst.
Ik denk dat je toch even op je eigen computer moet kijken, zoals hierboven aangegeven, andere browser proberen, cookies weggooien , virusscanner laten scannen. :)

Soms zit het probleem tussen de tafel en de stoel :X
 
komt er op neer kan inloggen .maar niks plaatsen ..heel vreemd.
zo lukt het wel maar met foto lukt niet..geeft verder ook niet aan van fout melding of error..niks
zeg het maar..
en probeer via marktplaats en speurders reclame tegen te houden om cookies uit te zetten misschien dat ivb staat hier mee..??
 
Aha wacht even. Je kan dus geen foto plaatsen? Wel tekst?

Als je alleen een foto plaatst moet je er iets van tekst of een smiley bij zetten in je post.
Probeer dat eens?
 
Terug
Bovenaan Onderaan