Flexit te koop

BeemerHans

Rookie
23 mei 2017
3
0
Geachte lezer,
Voor degenen die interesse hebben;
Mijn unieke combinatie R1100RS+Flexit staat te koop op Marktplaats.

Groetjes
BEEMERHANS
full
 
Ik moet onmiddellijk toegeven dat ik zeer geïnteresseerd heb gekeken naar de advertentie. Ik heb alleen last van een chronische kramp aan mijn geldspier. Dat behoed me voor impulsieve aankopen van meer dan een paar honderd euro. Daaronder heb ik er geen last van.
Ik durf te gokken dat mijn geldspier volledig in de lock-up schiet van de vraagprijs van deze erg fraaie combi.

Gelukkig is het geen echt zijspan, ahet zou toch maar saai worden op de weg als we allemaal van hetzelfde zouden houden.
 
Beste mensen,
Ik hoor graag van jullie wat een redelijke prijs is voor de RS/Flexit?

Groet
BeemerHans
 
Ik denk dat €3000 aan de lage kant is. Een Flexit is aardig exclusief. Het lastige is dat er maar een beperkt publiek voor is.
Ik zou op 4 mille beginnen en proberen meer publiek te bereiken. Zet hem ook in België en Duitsland te koop.
 
Ik weet dat er verleden jaar een pan st1100 met zo flexit te koop stond. Stond voor mij gevoel ook voor veel geld en een aardige tijd te koop!
 
Het probleem met die dingen is dat er maar heel weinig liefhebbers voor zijn. Toen we twee jaar geleden bij EZS waren lag er ook een, die ging geloof ik naar Amerika, daar vind je nog wel liefhebbers.
 
Als het een groene st 1100 was stond die bij mij in de straat
hij heeft hem ingeruild op guzzi met Watsonian.
 
Laatst bewerkt:
Hij was idd groen.
Maar er zijn meer hondjes die fikkie heten hè!

Volgensmij stond die toen bij een winkel te koop die in harleys zat ofzo.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor jullie reacties.
Inderdaad is het geheel vrij uniek. Weet hebben geen haast.
Groetjes,
BeemerHans
 
Terug
Bovenaan Onderaan