GESTOLEN Amsterdam Ducati Hypermotard 821 ZwartRood 22-MG-PR

Nilz

Rookie
15 jul 2005
24
1
A'dam
23-05-2017

Mijn Ducati Hypermotard 821, model 2015, is voor mijn deur in Amsterdam Oud West meegenomen.
Kloios hebben hem in de ochtend meegenomen terwijl die stuurslot, schijfremslot, alarm en vast aan ketting lag...ongelooflijk.

Paar kenmerken:
- kenteken 22-MG-PR
- zwart met rood frame
- termignoni uitlaat
- sportzadel
- de achterveer die normaal geel is heb ik onnlangs ZWART laten coaten (unieke eigenschap)
- schijfremslothouder gemonteerd onder zadel, boven achterwiel (unieke eigenschap)

Het is echt mijn liefde, precies mijn maat, precies mijn stijl, precies wat ik wilde...

Hulde en dank voor iedereen die mee wilt kijken.

full
 
...ongelooflijk? Ik weet het niet hoor, je laat dit toch niet buiten staan?

enniewee, succes met de afhandeling.
 
...ongelooflijk? Ik weet het niet hoor, je laat dit toch niet buiten staan?

enniewee, succes met de afhandeling.

En waarom niet? Een motor is een gebruiksvoorwerp en prima te verzekeren tegen diefstal.
Gebruiksgemak voor het ding voor de deur vind ik persoonlijk niet opwegen tegen het ding in een stalling plaatsen omdat ie daar wel veilig zou staan. Dus ik zou zo'n ding ook buiten zettn als ik m dagelijks zou gebruiken. Met een diefstalverzekering ;)
 
...ongelooflijk? Ik weet het niet hoor, je laat dit toch niet buiten staan?

enniewee, succes met de afhandeling.

Want? Allereerst heeft niet iedereen de mogelijkheid om een motor binnen te stallen en volgens mij heeft TS er alles aan gedaan om het een dief moeilijk te maken. Daarbij, denk je dat ze in Amsterdam geen stallingen/garages openbreken? Ook uit garages met een pasjessysteem verdwijnen ze hoor...

Echt, de onnozelheid straalt van je reactie af... |(
 
Laatst bewerkt:
Bah, waardeloos hoor. Als mede oud-west bewoner zal ik mijn ogen open houden hoewel de kans niet groot is dat ze er hier rondjes mee gaan rijden. In welk deel van oud-west is dit gebeurd, kinkerbuurt toevallig?
 
Hej Niels,

je bent helaas niet de enige. Er kwam gistermiddag nog een klant die bij mij tegenover de zaak woont. Zijn Suzuki GSX-R is ook gisteren gejat (de 2e in 2,5 maand) voor de deur.

Succes met de afhandeling en ik hou mijn ogen open.

Grtz Rody
 
Waarom zet iedereen in Amsterdam zulke peperdure fietsen voor de duur? Kunnen die dingen niet in de tuin of in de woonkamer, of is dit niet mogelijk met de gemiddelde Amsterdamse woning?

Ik hoop dat je de fiets terug krijgt en anders succes met de afhandeling.
 
Hallo,

Ik kom uit Amsterdam Nieuw-West. En ook al is de kans kleiner dat mn Aprilia voor mn deur wordt geknakt. Ik heb Em lekker rustig in een stalling staan. Weliswaar 60 p/m en diefstal en allrisk verzekerd.
Ik wil die muddefukkers gewoon geen kans bieden een blik uit hun vieze ogen naar mn fiets.

En zeker zoals TS vermeld dat ie zn fiets zijn eigen twist heeft gegeven, tijd en moeite, vind ik het Heel zonde.
Want de diefstalverzekering dekt enkel de dagwaarde? Of catalogus waarde?

Succes met het verlies.
 
Want? Allereerst heeft niet iedereen de mogelijkheid om een motor binnen te stallen en volgens mij heeft TS er alles aan gedaan om het een dief moeilijk te maken. Daarbij, denk je dat ze in Amsterdam geen stallingen/garages openbreken? Ook uit garages met een pasjessysteem verdwijnen ze hoor...

Echt, de onnozelheid straalt van je reactie af... |(

Hoezo is die reactie onnozel? Tegenwoordig KAN het gewoon niet meer.
9 van de 10 keer zie je bij gestolen motoren staan, hij stond buiten voor de woning. Helemaal als je zo'n fiets als dit hebt, of bijv. een gsxr.

Tuurlijk, als er geen andere optie is, maar dan had ik het echt wel gelaten om zo'n mooie motor te kopen. JA het is bizar dat het niet meer kan. En iemand moet ook lekker zelf kunnen bepalen wat voor motor hij koopt/rijdt. Maar als je zo'n groot risico loopt dat je geliefde motor gestolen wordt, is het het dan waard?
 
Waarom zet iedereen in Amsterdam zulke peperdure fietsen voor de duur? Kunnen die dingen niet in de tuin of in de woonkamer, of is dit niet mogelijk met de gemiddelde Amsterdamse woning?

Ik hoop dat je de fiets terug krijgt en anders succes met de afhandeling.

Tuin _O-
Okey, in de buitenwijken kan dit. Maar vanaf de wijken die met 'oud' beginnen (oud-west, oud-zuid) wordt dit problematisch. Veel appartementen waarbij alleen de begane grond een tuin(tje) heeft. Of er is een gemeenschappelijke binnentuin. De andere 5 of 6 gezinnen daarboven moeten het met een klein balkon stellen. Ruimte is een 2e probleem. Betaalbare woningen in de stad zijn klein, denk aan tussen de 35-50m2 en over het algemeen zijn de gangen zeer nauw. Zou hier nooit een motor de woonkamer binnen kunnen krijgen als ik al op de begane grond zou wonen.
 
Zolang de politie belangrijkere zaken te doen heeft zal dit meer voorkomen. Pakkans klein, straffen te laag,open grenzen,enz...
Sterkte met de zoektocht.
 
Zag trouwens in een oud topic van je dat ze ook een keer een custom-zadel van je motor gejat hebben voor de deur. Ze moeten je wel hebben :/
 
ach, in amsterdam moet je je motor VOL in het zicht laten staan en gewoon goed verzekeren/opslot zetten. meer kun je gewoon niet doen als je geen beschikken hebt om het binnen te stallen.

een eigen garage is ook geen zekerheid.

als men het wilt is het ook gewoon weg en VOORAL in semi-openbare garages en mindere drukkere straatjes zijn ze gewoon weg als men een oogje op heeft.

thats how it is.
 
Motor kan in iedere woonkamer, ik zie 80-plussers complete auto's in de woonkamer neerplempen.
Misschien bij een bejaardentehuis aanbellen om te vragen hoe ze dat flikken.
 
Maar goed, je motor hoeft toch niet in een straal van 10 meter vanaf je bed te staan?
 
Motor kan in iedere woonkamer, ik zie 80-plussers complete auto's in de woonkamer neerplempen.
Misschien bij een bejaardentehuis aanbellen om te vragen hoe ze dat flikken.

ik zie jouw dus met een takellift elke dag je motor 3 hoog te liften en via het balkon binnen zetten?

:+
 
23-05-2017

Mijn Ducati Hypermotard 821, model 2015, is voor mijn deur in Amsterdam Oud West meegenomen.
Kloios hebben hem in de ochtend meegenomen terwijl die stuurslot, schijfremslot, alarm en vast aan ketting lag...ongelooflijk.

[afbeelding]

Daar doe je dan helemaal geen reet aan. Had je hem in een hondehok met een pitbull gezet was die nog meegenomen, want ze wilde hem wel heel graag hebben. Dit zal wel niet zijn om mee te joyriden.

Succes met de afhandeling. Zwaar klote.
 
Mooie motor!

En dat hebben anderen ook gedach.... |( ......., succes met de afhandeling.

Overigens zul je een oplossing moeten vinden, want een andere daar neerzetten lijkt me voor de toekomst niet handig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan