Even voorstellen Hoetpoef

Hoetpoef

Rookie
24 mei 2017
13
0
Hallo allemaal,

Het werd maar eens tijd om lid te worden van dit forum :)

Mijn naam is Manuel, 33 jaar en woonachtig in Woerden.

Na mijn motor carriere te zijn begonnen op een CBR (wie niet) werd het tijd voor wat zwaarders. Er kwam een RSV van Aprilia, echt een beest van een motor waar ik met heel veel plezier op heb gereden. Met de Aprilia merkte ik echter dat ik bij lange ritten toch de nodige lichamelijke klachten kreeg, vooral in de nek.
De RSV moest het veld ruimen (met veel pijn in het hart)

Toen was ik opeens motorloos... Naja, niet helemaal. Er stond bij ons thuis nog een Suzuki SV650S. Was eigenlijk de fiets van mijn vriendin, maar een ongelukje had haar behoefte om er nog gebruik van te maken tot een minimum beperkt.
De SV werd dus de mijne.

Zelf heb ik de SV ietwat gewijzigd qua uiterlijk. De kuipen zijn eraf en het begin van een naked was geboren (de kuipen waren toch beschadigd) De Clip-ons werden verwijderd en een ABM stuurtje kwam ervoor in de plaats.
Het gewijzigde stuur maakt hem tot een super wendbare fiets. Als de bochten zich aandoen hou ik met gemak de zwaardere fietsen bij, echt een top stuurfiets.
Ik heb nog wilde plannen met de SV maar daar kom ik mogelijk later in een leuk topic misschien nog wel op terug (en als de overige hobby's het toelaten *D )

Hieronder zal ik een poging doen om een foto van de SV te uploaden.

full
 
Welkom Manuel!

Mooie motor *O*

Veel plezier hier, wellicht zien rijden we nog eens samen :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan