Keringen velgen gpz900r

speakershock

Rookie
29 jan 2016
7
0
Oss
Beste forumleden,

Mijn gpz900 had nieuwe lagers nodig aangezien de oude herrie maakten en aangezien de Velgen gedemonteerd waren heb ik ze weggebracht naar motoport den bosch. Lagers zijn daar vervangen, maar toen de keringen werden besteld voor de motor bleken deze te groot te zijn. Ze hebben daar van meerdere bouwjaren keringen besteld maar steeds passen ze niet. De velgen leken mij origineel van de motor te zijn, als ik tekeningen zie op bijvoorbeeld cmsnl (https://www.cmsnl.com/kawasaki-zx900a5-gpz900r-1988-europe-uk-ar-fg-nr-sd-st_model12936/partslist/F2240.html#results) dan lijken ook alle onderdelen te kloppen. Motoport gaf aan dat dit ook de onderdelen zijn die ze besteld hebben.

Nu zit ik dus zonder velgen en motoport kan mij ook zo niet meer helpen, iemand een oplossing in gedachten?

Mvg
 
heb je een foto van de velgen of van de motor?
welk bouwjaar?
Ná 1990/91 zijn er andere velgen in de gpz gekomen (vanaf A7 type), daarvoor zijn ze allemaal gelijk.

edit; heb even gekeken maar de keerringen van de verschillende type velgen zijn allemaal gelijk, ook op gpzzone maakt men geen verschil tussen voor of na '90
 
Laatst bewerkt:
Hierbij een foto, komt nog een andere aan.
full
 
De juiste keeringen vinden lijkt mij zeer eenvoudig. Meet de buitenmaat op waar de keerring in moet komen, de maat van je as en de dikte van de keerring. Met deze maten kan je zo een keering kopen. Meet de maten anders maar op dan wil ik voor je checken of hier een keering maat leverbaar is.

Je moet naar een groothandel. Ik koop bij Eriks maar hier doet het bedrijf zaken mee. Privé kan je hier normaal niet kopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan