Maximaal zichtbaar op de weg !

espa joe

MF'er
21 nov 2015
42
0
gent
Hallo

Ik wil graag zo zichtbaar mogelijk zijn, zonder een zwaailamp op m'n helm te moeten zetten :+
Daarom wil ik een fluovestje laten bedrukken met een leuke tekst. (Niet zoiets als : Born 2 ride -O- )
Ik wil echt wel een gevatte oneliner, want uiteindelijk rijden op de snelweg de meeste mensen mooi links tijdens filerijden (ik spreek niet over de binnenwegen, daar zijn we nog steeds onzichtbaar voor vele automobilisten) ik rijd zelf ca 45000 km per jaar met de wagen, en ik betrap mezelf er toch geregeld op dat er een motorrijder passeert zonder dat ik hem gezien heb. En geloof me, ik kijk me te pletter in m'n spiegels :)

Ik dacht aan :
Thx 4 seeing me !
Zie mij ! (Met een of andere emoticon)
Ik ben niet alleen! ( I am not alone !)
Keep your eyes open !
...

Heeft er nog iemand suggesties?
Ik zou het leuk vinden, mocht er een uniforme uitspraak kunnen zijn.
Brainstormsessie open, als het aan mij ligt :Y
 
"Steek die smartphone maar in je rectum,vuile motherfucker"

Zoiets? :)

+ een zwaailicht uiteraard :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik ben eigenlijk te bang en te ongeconcentreerd om motor te kunnen rijden? })

Wel eens gezien hoe groot en geel ambulances zijn en hoe vaak die aangereden worden waarna er gezegd wordt dat ze de ambulance helemaal niet gezien hadden? En brandweerwagens, politie auto's wagens van rijkswaterstaat worden ook te vaak plat gereden met dezelfde smoes
 
Ik ben eigenlijk te bang en te ongeconcentreerd om motor te kunnen rijden? })

Wel eens gezien hoe groot en geel ambulances zijn en hoe vaak die aangereden worden waarna er gezegd wordt dat ze de ambulance helemaal niet gezien hadden? En brandweerwagens, politie auto's wagens van rijkswaterstaat worden ook te vaak plat gereden met dezelfde smoes

Dat zal niet meevallen :P
 
BumperStickerCar.jpg
 
Zekers, dan val je echt wel op!
Ze rijden je dan mss niet voor je donder, maar bij het volgende stoplicht krijg je klappen!

Zou het? O-)

Je zou er ook voor kunnen kiezen alle stoplichten te negeren :Y

Dat kan dan makkelijk,want je bent dan maximaal zichtbaar :]
 
Ik heb een fluohesje met de tekst.

"I love files"

Ooit via Yamaha gekregen.
 
Laatst bewerkt:
"Bestuurders zijn verplicht zoveel mogelijk rechts te houden.
De spitsstrook is zoveel mogelijk rechts."

Gewoon beetje educatie onderweg :X
 
En toch sloeg de tegemoetkomende automobilist linksaf......


volledige kerstboom:
full




"Fluo Man"
IMAG4972.thumb.jpg.9630831c3bfcd889da7dde2885130ce4.jpg




Bye bye baby...
full




Ga er maar vanuit dat men je niet ziet en handel overeenkomstig...

Defensief rijden, elke situatie goed inschatten en je handelen daar op aanpassen.
Accepteer het risico dat inherent is aan motorrijden. Het is namelijk het beste gevoel dat je kunt hebben (met je kleren aan _O- )
 
En toch sloeg de tegemoetkomende automobilist linksaf......


volledige kerstboom:
[afbeelding]



"Fluo Man"
[afbeelding]



Bye bye baby...
[afbeelding]



Ga er maar vanuit dat men je niet ziet en handel overeenkomstig...

Defensief rijden, elke situatie goed inschatten en je handelen daar op aanpassen.
Accepteer het risico dat inherent is aan motorrijden. Het is namelijk het beste gevoel dat je kunt hebben (met je kleren aan _O- )
Ik zie al wat het probleem was: je had geen tekst op je fluor :N
Oh en je gebruikte je voorrem nooit.
 
Laatst bewerkt:
Werk niet te veel aan je zichtbaarheid.
Ze zien je toch niet, ze zijn doorgaans meer met hun smartfoon bezig dan op het verkeer te letten.
Als je je zichtbaarheid gaat vergroten dan zal je onbewust er meer van uit gaan dat je gezien gaat worden :X
Werk aan ze zelf en ga er gewoon van uit dat ze je niet zien, dat is veel veiliger.
 
zet er dan iets op van "in de regen wordt alleen mijn pak nat"

maar persoonlijk zou ik het wel fijn vinden als je er niks op zet. want als ik achter je zit zijn die automobiloten zo afgeleid door jouw tekst dat ik waarschijnlijk van mijn motor wordt afgereden.
 
Werk niet te veel aan je zichtbaarheid.
Ze zien je toch niet, ze zijn doorgaans meer met hun smartfoon bezig dan op het verkeer te letten.
Als je je zichtbaarheid gaat vergroten dan zal je onbewust er meer van uit gaan dat je gezien gaat worden :X
Werk aan ze zelf en ga er gewoon van uit dat ze je niet zien, dat is veel veiliger.
:^
 
zet er dan iets op van "in de regen wordt alleen mijn pak nat"

maar persoonlijk zou ik het wel fijn vinden als je er niks op zet. want als ik achter je zit zijn die automobiloten zo afgeleid door jouw tekst dat ik waarschijnlijk van mijn motor wordt afgereden.
Dit. Beter dat ze zich op de weg concentreren dan dat ze een tekst gaan proberen te lezen. Hoe leuk het idee ook is :)
 
Als je nou überhaupt geen (motor)kleding aantrekt tijdens het rijden, moet je eens opletten hoe goed je dan wordt gezien! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan