Introducing; Niesje

Niesje

Rookie
25 mei 2017
3
0
Bij deze stel ik me voor op dit forum. Ik ben (bijnaam) Niesje.
Ik ben al mijn hele leven motorgek. Genetisch en door opvoeding *D
Vader heeft altijd motor gereden, als klein meisje mee achterop vond ik geweldig.
Vond het ontzettend jammer dat hij zijn motor (toen een Honda Shadow) wegdeed omdat hoj te weinig tijd ervoor had. Toen de tijd van vriendjes kwam, ging ik graag mee op de brommer.
En toen ik daar zelf oud genoeg voor was wilde ik natuurlijk zelf ook rijden. Intussen was het bij pa ook weer gaan kriebelen, dus kwam er eindelijk weer een motor in huis, en een paar jaar later zelfs nog een tweede (ook van hem). Laat (21 jaar) mijn autorijbewijs gehaald, maar toen gewacht tot mijn 24ste om in 1x het hele A rijbewijs te kunnen halen. Helaas wilde AVB op de zware lesmotor maar niet lukken, dus heb ik uiteindelijk alsnog eerst A2 gehaald. En nu heb ik hopelijk zeer binnenkort mijn eerste motor :]
Het originele plan om mijn A onbeperkt te halen blijft. Want de grote droom is om een roadtrip per motor in Amerika te doen met mijn pa (en broer erbij in auto). En motor huren daar met A2 blijkt zo goed als niet te kunnen. En ik wil nog een keer gewoon alle keus hebben als ik voor een volgende motor ga zoeken. :W
 
:W Niesje
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan