Suzuki 1000 tlr

Jeroen1972

MF'er
5 mrt 2017
36
0
Goedenavond.

Mijn Suzuki 1000 tlr heeft geen stroom meer.
Vanmiddag moest ik tanken uitgezet, getankt, toen wou ik
Hem weer starten deed ie nix, geen lampjes geen stroom. Na paar keer te hebben geprobeerd liep ie weer.
Vervolgens naar huis gereden, uitgezet, en sindsdien doet ie nix meer.
Accu doorgemeten is goed. Hoofdzekering goed.
Zekeringen rechts bij de kuip(stuur.
2 daarvan geven geen signaal. Of stroom.

Zou hier iemand weten wat het evt zou kunnen zijn.

Gr Jeroen
 
Wat is de accuspanning?
Meet je deze spanning ook als je de massa van de multimeter aan het blok legt en de plus op 1 van de 2 aansluitingen van het startrelais?
 
Heb je het over een suzuki tl1000r? Wellicht heeft het type motorfiets zijn eigen topic op dit forum met allemaal experts op basis van model specifieke ervaring ipv al deze loze tips.
 
ik ben er klaar mee met dit soort opmerkingen :W toedeledokie succes !

Wat voor opmerkingen? Mijn post? Ik denk dat je mij niet goed begrijpt, er bestaat een topic op dit forum waarin enkel de tl1000r eigenaren zich ophouden en vooral tl1000r zaken bespreken. Als er ergens ervaringen zijn mbt dit type fiets specifiek geënt op jou probleem zal de kans groot zijn dat men je daar onderbouwt richting een oorzaak en wellicht oplossing kan leiden.

:t :W
 
Waarom zijn het loze tips en waarom kan het beter gevraagd worden in het tl1000r topic?

Ik zie hier gewoon een normale storing en niets specifieks qua model. Zo n opmerking kun je in bijna elk topic wel maken.
 
ik had precies hetzelfde.... met mijn SV1000
dat was dus (lang leve internet) een bekend probleem, de stekker waarmee het contactslot op de draadboom vast zit, daar zit een stroom toevoerdraad tussen en die wil met vochtig weer wel eens sluiting maken en doorbranden.
En inderdaad, van buitenaf bijna niet te zien, maar binnenin de boel gewoon gesmolten.
Stekker er tussenuit en draadjes direct gesoldeerd, probleem opgelost.
mss heeft jouw fiets (voorloper van SV1000) hier ook wel last van??

*(google maar eens op "SV1000 green connector")

succes !
 
Terug
Bovenaan Onderaan