Suzuki 1000 tlr

Jeroen1972

MF'er
5 mrt 2017
36
0
Goedenavond.

Mijn Suzuki 1000 tlr heeft geen stroom meer.
Vanmiddag moest ik tanken uitgezet, getankt, toen wou ik
Hem weer starten deed ie nix, geen lampjes geen stroom. Na paar keer te hebben geprobeerd liep ie weer.
Vervolgens naar huis gereden, uitgezet, en sindsdien doet ie nix meer.
Accu doorgemeten is goed. Hoofdzekering goed.
Zekeringen rechts bij de kuip(stuur.
2 daarvan geven geen signaal. Of stroom.

Zou hier iemand weten wat het evt zou kunnen zijn.

Gr Jeroen
 
Heb de accu eruit gehad. En alles weer opnieuw aangesloten, dus dat is het ook niet. Denk zelf ergens tussen accu en zekeringen rechts kuip.maar ja zeker weten doe ik t niet
 
Bouwjaar?

Is wel raar als er echt helemaal nergens meer stroom is en het is de accu niet.
Ik zou voor de zekerheid de hoofdzekering van 30A vervangen. Als dit niet helpt zit het denk ik in de buurt van de zekering, dus sluiting of een breukje.
Of het contactslot wat niet helemaal lekker is.
 
Bouwjaar 1999 , denk zelf ook zoiets . Breuk ergens, miss stator , spanningsregelaar. Hij had het zo in 1 keer . Veel verder dan Dit kom ik ook niet met mn kennis.
En anders word het naar motorcentrum hier .
 
Bouwjaar 1999 , denk zelf ook zoiets . Breuk ergens, miss stator , spanningsregelaar. Hij had het zo in 1 keer . Veel verder dan Dit kom ik ook niet met mn kennis.
En anders word het naar motorcentrum hier . Noodzekering is ook goed heb m eruit gehad.
 
Bouwjaar 1999 , denk zelf ook zoiets . Breuk ergens, miss stator , spanningsregelaar. Hij had het zo in 1 keer . Veel verder dan Dit kom ik ook niet met mn kennis.
En anders word het naar motorcentrum hier . hoofdzekering is ook goed heb m eruit gehad.
 
En spanningsregelaar kan denk ik ook maar dat weet ik niet helemaal zeker. Lampjes doorgebrand enz.
Alleen, wat de accu daarvan vind, en waarom je denkt dat de accu wel goed is, dat weet ik niet.
 
Begin bij het begin: accuspanning nog goed?
Zekeringen doorgemeten? Überhaupt nog wel ergens spanning?

Het feit dat je startmotor niet rond gaat en het feit dat daar geen zekering tussen zit zegt vrij weinig: er zitten meer spullen tussen zoals diverse schakelaars en een relais om te kunnen starten.
 
Ja accuspanning is goed klopt er zit meer tussen.
Rechts bij het stuur cq kuip zit een zekeringskastje.
Hierin zitten 5 of 6 zekeringen. 2 daarvan geeft geen spanning door
 
De zekeringen zijn meestal voor de fan, koplamp, verlichting achter, ontsteking en benzinepomp, knippers, parkeerlicht. En natuurlijk de hoofdzekering op het startrelais. Dit is voor een simpele motor.

Met ABS en andere fratsen kan er nog een apart zekeringkastje zijn.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan