Verkeerde firmware gipro atre g2 versnellingsindicator

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rob1969

MF'er
27 mei 2017
58
0
Hallo
Ik wilde mijn ervaring met deze versnellings indicator van gipro ,mededelen.
Ik heb hem sinds een maand op mijn gsxr 1000 k2 geinstalleerd.
Na installatie niks anders dan problemen.
Fi meldingen en na uitlezen kwam steeds c 31 naar voren, de versnellingsbak sensor.
Loskoppelen gipro en fi melding was weg.
Zelfs bij motordealer geweest om sensor door te meten ,die is goed ,en door die fi storing slaat mijn gsxr in een soort basis mode ,je kan dan rijden ,maar alles is dan beperkt ,vermogen etc.
Zelfs mijn ecu,ook wel bij suzuki emc genaamd,kon hierdoor kapot gaan ,dus heb nog geluk gehad,want elke keer een fi melding door die gipro omdat hij me sensor van slag brengt, is niet echt goed..
Heb daarop de winkel waar ik hem gekocht heb mpartz gecontacteerd.
Het lag weer aan alles de gipro kon niet stuk zijn .
Mijn stekkers zaten niet goed vast,de accu moest ik ontkoppelen ,van alles draagde mpartz aan ,de gipro kon niet stuk zijn.
Ik dacht nou dan stuur ik healtech de maker van deze gipro atre g2 ,wel een mail en ik was verrast over hun reactie .
De gipro de nieuwere g2 is geleverd met verkeerde firmware ik had een andere firmware erin staan (14122)die niet goed was .
Hierdoor kwamen de fi meldingen, en ging mijn gsxr dus in storing .
Ook zegt healtech ,stuur maar op naar Hongarije waar daar worden die dingen gemaakt omdat het in Hongarije goedkoper produceren is ,terwijl het een Engels bedrijf is.
Ik contacteer weer mpartz ,dat ding was amper een maand oud ,en mpartz nam na mijn melding hierover contact met importeur op in Nederland.
Het antwoord van mpartz ,bevreemde mij.
Komt er op neer ,ik moet zelf opsturen voor update ,naar Hongarije,met risico van kwijtraken door post en beschadigd aan komen in Hongarije.
Mpartz en importeur doen niks en laten mij met deze gipro zitten .
Nu een hoop gemail heen en weer ,en uiteindelijk word mpartz onbeschofd ,omdat ik niet normaal vind ,als ik zo een duur ding koop alla 112,50€,en nog een gipro mount om hem netjes te bevestigen ,van 42,50€ ik wel verwacht er word service verleend.
MPartz of importeur hadden ook kunnen zeggen ik ruil hem om voor nieuwere met goede firm ware ,nee dat doen ze ook niet .
Zelfs de importeur doet er niks mee ,.
Ze geven eerlijk toe mpartz en importeur er ligt hier een lading verkeerde gipro,s dus met foute firmware .
Maar ze staan wel lekker op de website bij mpartz ,de verkeerde dus .
Komt er nu op neer, ik heb hem maar van mijn Gsxr gehaald ,en ga hem terug sturen naar mpartz met geld terug ,voor alles ,ben het wel zat .
Opsturen naar hongarije heb ik hem niet voor gekocht ,een maand terug .
En gipro,healtech hebben gewoon een lading verkeerde gipro met foute firmware gelevert aan importeurs .
Dat is mij wel duidelijk geworden ook na contact met importeur en mpartz.
Verder wie heeft er ook de nieuwste gipro atre en heeft deze firmware probs en word door importeur en winkel ,niet geholpen ?want zo voel ik dat wel.
full
 
Laatst bewerkt:
Dat iets in een lage loon land wordt geproduceerd is normaal maar het zijn beide vuile hufters, laat mpartz het oplossen of geld terug.
 
Laatst bewerkt:
Mpartz wil niet oplossen ,sturen mij vannacht om 2:23 een mail.
Omruilen gaat niet, daar ik zelfde terug krijg met foute firmware.
Een andere is er niet,dus ik moet zelf iets naar hongarije sturen.
Ik moet dus zelf iets wat, ik al bij kopen bijMpartz kapot krijg, zelf laten maken.
Nou ik bedank,stuur alles vandaag terug en geld terug..
Maar was nieuwsgierig of meer mensen rare ervaring met m partz hebben en healtech die gipro,s maakt.
Dit slaat nergens op.
 
Ach deze rectie van mpartz zegt genoeg ,kan niet ruilen daar er gipros liggen met verkeerde firmware.
En verder doen ze allebei de importeur en mpartz niks ,dus bij deze hele pakketje met alles erin ga ik vanmiddag aangetekend terug sturen .
En erna geld terug en koop nooit meer wat bij mpartz.
En die gipro versnellings indicators ik begin en nooit meer aan ,...
full
 
Zeer slordig, als dit de standaard gang van zaken is bij mpartz(?) dan bestel ik daar in ieder geval niets.

Maar dat zullen we wellicht vanzelf lezen in dit topic.

Terugsturen naar de fabrikant voor een update gebeurd vaker.. vaak zijn dit soort accessoires met een simpele interface zelf wel te doen maar krijg je de firmware niet (bang voor kopieën).

Zo kon ik eens iets terugsturen naar Amerika voor 50 euro voor een product van 90 euro. Dan voel je je ook genaaid.
 
Laatst bewerkt:
Ook beetje onredelijk van de klant. hij heeft verkeerde firmware en moet iets opsturen zodat het opgelost wordt, ok naar hongarije maar wat maakt dat uit. Zijn verwachting is dat de handel dat voor hem oplost. Heel misschien was het gelukt als e.e.a. op een vriendelijke manier verzocht werd. Mijn ervaringen met Mpartz zijn goed te noemen, ook al was ene besteld item niet leverbaar, de communicatie en opvolging erover was goed en netjes.

Heb het ooit met landrover diagnosematerialen ook gehad. Moest nieuwe firmware op, kon alleen in UK gebeuren. Opsturen in een doosje met Track en Trace en binnen een week netjes retour.

Ach, het zal wel aan de warmte liggen denk ik maar.
 
Op 19 april heeft de klant deze nieuwe versie van GiPro bij ons besteld. Deze gaf af en toe een storing. Daarop heeft de klant rechtstreeks contact gezocht met HealTech. Een maand later, op 25 mei, heeft de klant met ons contact opgenomen, omdat HealTech niet reageerde. We hebben dezelfde dag op Hemelvaartdag contact opgenomen met de klant (zowel per mail alsook telefonisch) om naar dit issue te kijken en hoe dit eventueel opgelost moet worden.

Het is ons beleid om eerst samen met de klant te onderzoeken of er geen oorzaken zijn, waardoor retourzending/omruiling wellicht niet nodig is. Bekende problemen bij de GiPro zijn o.a. dat een pinnetje in de connector van de GiPro niet goed in zijn borging zit of mogelijk krom is geduwd. Een ander actie die soms wil helpen is het loskoppelen van de accu polen voor zo'n 15 minuten, zodat alle electronica zich reset. De klant had zelf al de waarden van de versnellingsindicator gecontroleerd en die waren ook goed. Hieruit kwam naar voren dat we niet in een externe oorzaak hoeven te zoeken, maar dat het issue in de GiPro zat.

In de tussentijd had HealTech toch gereageerd naar de klant. Het bleek via die hoek dat de versie die op de GiPro staat niet de meest actuele is en tot storingen kon leiden op deze motor. Vanuit HealTech is aangeven om deze naar Hongarije te sturen om de nieuwste firmware er op te zetten. We hebben de mail van HealTech via de klant ontvangen.

Op basis van die mail hebben we contact opgenomen met de importeur om te kijken wat we het beste kunnen doen, aangezien dit issue ook voor ons nieuw was. Daarnaast is het versturen naar Hongarije toch een behoorlijke stap (eigenlijk onwenselijk). Uit het overleg met de importeur kwam naar boven dat de GiPro's die zij hebben liggen dezelfde versie zou hebben, omdat deze uit dezelfde levering komen vanuit HealTech. Omruilen zou derhalve geen oplossing bieden. Tevens gaf de importeur aan de GiPro niet te kunnen voorzien van nieuwe firmware en dat dat alleen in Hongarije kan. De snelste oplossing was het versturen naar Hongarije door de klant. Alternatief is eerst naar ons, dan naar de importeur en dan weer naar HealTech en visa versa, maar wij prefereren normaal de snelste oplossing voor een klant. We hebben met de importeur afgesproken dat de verzending voor de klant wel kosteloos zou gebeuren.

We hebben dit gecommuniceerd naar de klant dat het versturen naar Hongarije de snelste weg is om tot een oplossing te komen en dat hij de verzendkosten aan ons kon doorgeven, zodat die ook konden worden vergoed.

Tijdens de diverse communicatie-momenten is ons een dusdanige indruk gegeven, dat wij besloten hebben om dit verhaal te stoppen. We hebben daarom besloten om de GiPro kosteloos naar ons toe te sturen en het geld terug te boeken. Het is zeer vervelend dat het zo is gelopen en we hebben liever een tevreden klant die ook plezier heeft van zijn product waar hij/zij voor heeft betaald. Het is ons helaas in dit geval niet gelukt en we vinden het spijtig dat de klant daar een nare smaak aan heeft over gehouden.
 
Laatst bewerkt:
Leuk mpartz reageert hier ook .
Ik heb ene gerard van mpartz gesproken ,alles was kapot aan mijn gsxr ,,vertelde hij me telefonisch op donderdag avond.
ik moest zelfs accu loskoppelen ,en nog meer onzin heb ik gehoord,
Ook had ik had de connectors niet goed aangesloten,en pinnetjes krom gedrukt ,wat dus niet zo is .
ik gaf al vanaf alle eerste klacht aan ,de gipro is stuk
Ik heb al lang met motor dealer uitgezocht hoe of wat ,sensor doorgemeten ,want die gipro veroorzaakte telkens fi storings meldingen en dan nog beweert mpartz een gipro gaat nooit stuk.
Als ik op 1 mei healtech ,de maker van gipro een mail stuur en zei reageren pas op 26 mei terug ben ik terrecht boos ,
Dat Jij zeurt over hemelsdag jouw ding .
Pas als ik een slechte review neerzet op jullie pagina over die gipro mpartz ,op hemelsdag avond ,reageren jullie ook opeens ,want een slechte review wil je niet natuurlijk.
Die slechte review verwijderen jullie ook weer van mpartz pagina,want hij was even later weg gehaald.blijkbaar mag er alleen maar leuke dingen staan als review en iets negatiefs verwijderen jullie .
Mpartz contacten had niks uitgemaakt getuige de mail .
Ik moest het zelf maar opsturen naar hongarije met kans op,beschadigen of kwijt raken post en de verzend kosten ,had ik niks over gehoord ,dat liet mpartz mij ook uitzoeken.
Je schrijft zelf in een mail ,ik ga proberen de kosten voor verzenden bij de importeur terug te halen ,altijd is er bij jullie een maar of niet helemaal kloppend iets.
M partz verdraai de feiten niet ,ik koop op 20 april een gipro de nieuwste volgens healtech ,en ook jullie mpartz .
En die is al vanaf dag 1 niet goed ,en heb je klachten word het altijd als eerste op de koper afgewenteld inzake niet goed aansluiten etc etc .
Alsof kopers ,consumenten dom zijn en nergens verstand van hebben .
Ook je standvastig heid in meerdere mails die gipro is nooit stuk ,daar moet je nu wel van terug komen denk ik .
Ben blij healtech stuurde me zelf ze brengen rare gipros uit ,met foute,verkeerde firmware .
Nogmaals als jullie karakter hadden getoond ,had dan de nieuwste gipro die g2 opnieuw besteld bij healtech met de juiste firmware.
Dan had ik daarop mijn gipro die dus niet goed is omgewisseld.
Wat jullie deden was afschuiven op de klant en bekijk het maar .
Jullie hebben geen enkel telefoontje naar healtech gepleegd ook de importeur liet het erbij zitten ,en dan ben ik het wel beu als ik dik 156€ ervoor betaald heb,
Maar mpartz we zijn blij met elkaar ,ik heb hem vandaag aangetekend opgestuurd ,en maandag of dinsdag is hij daar bij jullie en verwacht ik netjes geld terug ,
En verder is jullie service gewoon bedroevend laag.
Ik vind gewoon dat ik als koper,consument voledig in mijn recht sta .
En nog 1 ding mpartz je geeft aan in mail dat er nu een lading gipros geleverd is of bij importeur ligt met foute firmware
Wat doen jullie daar nu mee ,?terug sturen naar healtech ,of gewoon lekker verkopen via internet ,want daar komt het op neer .
Je had ook een andere lading gipros kunnen bestellen en de foute allemaal terug sturen ,
Maar succes met jullie verkoop praatjes en alles op klanten afschuiven.
 
Laatst bewerkt:
Het heeft voor ons geen pas een verdere (niet-technische) discussie te voeren. We hebben geen bezwaar als een klant zijn (negatieve) ervaring over een product of ons deelt. We hebben in dit geval onze werkwijze in deze kwestie toegelicht in de eerdere reactie. Een andere klant kan dit meenemen in zijn beslissing over de aankoop van een product of om bij ons wel/niet te bestellen. En soms komt ook nieuwe info uit bij bepaalde issues van een product. We hebben de intentie om een issue met een product correct op te lossen en we beseffen ons terdege dat dit helaas niet bij iedereen lukt.

We zien de GiPro retour komen en dan wordt de betaling retour geboekt en daarmee is voor ons deze kwestie met de klant afgehandeld.
 
Laatst bewerkt:
Nog geen antwoord verder op de vraag wat jullie met die lading gipro,s doen ,met verkeerde firmware die bij de importeur en bij jullie ligt mpartz?.
Daar ben je stil over, want omruilen kon niet wegens foute gipro,s.
Maar je zegt wel er liggen nog meer verkeerde gipros
Leuk voor toekomstige gipro kopers.
Verder einde discussie en succes ermee ,maar wees eerlijk en geef niet altijd de klant de schuld .
Healtech maakt ook onduidelijk product.
En service van mpartz en healtech is ver te zoeken.
 
Het heeft voor ons geen pas een verdere (niet-technische) discussie te voeren. We hebben geen bezwaar als een klant zijn (negatieve) ervaring over een product of ons deelt. We hebben in dit geval onze werkwijze in deze kwestie toegelicht in de eerdere reactie. Een andere klant kan dit meenemen in zijn beslissing over de aankoop van een product of om bij ons wel/niet te bestellen. En soms komt ook nieuwe info uit bij bepaalde issues van een product. We hebben de intentie om een issue met een product correct op te lossen en we beseffen ons terdege dat dit helaas niet bij iedereen lukt.

We zien de GiPro retour komen en dan wordt de betaling retour geboekt en daarmee is voor ons deze kwestie met de klant afgehandeld.

Zending naar Hongarije (en het bijbehorend risico) had gewoon via MPartz moeten gaan.
Het 'sneller voor de klant argument' is totale onzin.

Dat er eerst technische vragen worden gesteld door MPartz is logisch. Rest van de afhandeling ook correct.
 
Ik heb ene gerard van mpartz gesproken ,alles was kapot aan mijn gsxr ,,vertelde hij me telefonisch op donderdag avond.
ik moest zelfs accu loskoppelen ,en nog meer onzin heb ik gehoord,
Ook had ik had de connectors niet goed aangesloten,en pinnetjes krom gedrukt ,wat dus niet zo is .
ik gaf al vanaf alle eerste klacht aan ,de gipro is stuk
Ik heb al lang met motor dealer uitgezocht hoe of wat ,sensor doorgemeten ,want die gipro veroorzaakte telkens fi storings meldingen en dan nog beweert mpartz een gipro gaat nooit stuk.

jouw Gipro is niet stuk, er zit enkel een fout in de software. Mpartz heeft dus ergens wel gelijk.

Nog geen antwoord verder op de vraag wat jullie met die lading gipro,s doen ,met verkeerde firmware die bij de importeur en bij jullie ligt mpartz?.
Daar ben je stil over, want omruilen kon niet wegens foute gipro,s.

dat is hun probleem, niet het jouwe. wat ze daar mee doen hoeven ze niet aan jouw neus te hangen. Ik ga ervan uit dat die niet meer gaan verkocht worden (zonder update).
 
Kan de boosheid wel begrijpen, je geeft genoeg geld uit aan iets wat een productie fout
blijkt te hebben.
Waar de fout zit ( software, hardware.. ) is helemaal het probleem niet van de eindgebruiker,
Maar het probleem van de verkoper.
Hoe die dat oplost met zijn leveranciers.. dat is aan hun.

( bij een bakstenen winkel had je ook dat ding op de toonbank gelegd met de mededeling, stuk.. doe eens wat regelen... )

De eerste reactie van Mpartz kan ik wel begrijpen, als je ziet wat er af en toe geblunderd word
door linker handen van klanten...
Dan is is een reactie "heb je hem wel goed aangesloten?" , vind ik.. erg begrijpbaar.
 
Zending naar Hongarije (en het bijbehorend risico) had gewoon via MPartz moeten gaan. Het 'sneller voor de klant argument' is totale onzin.
Daar heb je een terecht punt en is ook normaal onze werkwijze om het via ons te laten afhandelen. In deze situatie had de klant eerst contact met HealTech opgenomen en daar is dat Hongarije-verhaal uit voort gekomen. We hebben ons in het enthousiasme laten meeslepen en is een leermoment voor ons om dit niet te doen. We zagen er op dat moment geen kwaad in aangezien een zending naar buitenland altijd is verzekerd en met handtekening via PostNL.

We hebben aangegeven naar de klant om in de toekomst (maar dat zal er ongetwijfeld niet van komen) met een issue direct contact met ons op te nemen. Het heeft in dit geval een maand eerst "geëtterd" voordat het bij ons is neergelegd met alle ergernis in de tussentijd bij de klant.

dat is hun probleem, niet het jouwe. wat ze daar mee doen hoeven ze niet aan jouw neus te hangen. Ik ga ervan uit dat die niet meer gaan verkocht worden (zonder update).
Dit krijgt uiteraard intern een vervolg bij ons. We hebben niets te winnen bij de volgende klant die tegen hetzelfde probleem gaat aanlopen.
 
jouw Gipro is niet stuk, er zit enkel een fout in de software. Mpartz heeft dus ergens wel gelijk.
dat is hun probleem, niet het jouwe. wat ze daar mee doen hoeven ze niet aan jouw neus te hangen. Ik ga ervan uit dat die niet meer gaan verkocht worden (zonder update).

Ik vraag me af of je het zo kan beredeneren.

Je koopt de GiPro en kan deze op dit moment niet gebruiken omdat de firmware niet in orde is wat resulteert in storingen en ellende. Aangezien je zelf hier niks aan kan wijzigen of instellen kan je wel stellen dat het om een defect product gaat.

Dat dit defect redelijk eenvoudig op te lossen is door het laten aanpassen van de firmware is een ander verhaal, maar aangezien op dit moment is de GiPro voor TS onbruikbaar.
 
jouw Gipro is niet stuk, er zit enkel een fout in de software. Mpartz heeft dus ergens wel gelijk
We hebben geen oordeel gehad of de GiPro wel/niet stuk is. We hebben vooraf gemeld dat het zelden voorkomt dat deze stuk zijn. Vervolgens hebben we enkele punten aangegeven om te controleren, zodat we alle eventuele andere mogelijke oorzaken uitsluiten (die vaker voorkomen). Nadat de klant alles had gecontroleerd, is geconstateerd dat de GiPro niet goed is, mede ook door de terugkoppeling door HealTech aan de klant. Voor ons is een GiPro met software die niet altijd correct werkt net zo goed een foutief product (immers de klant kan er niets mee).
 
Laatst bewerkt:
Even dit ,die gipro gaf steeds verkeerde spannings waardes door aan de ecu/emc ook wel ,de boord computer ,en aan de versnellingsbak sensor.
Deze verkeerde spannings pieken ,sommige waren tijdens meten erg hoog ,toen storing erin kwam.
Zouden wel degelijk mijn emc ,ecu of sensor kunnen stuk maken ,zegt de officiele suzuki dealer tegen mij.
Stel mijn ecu ging stuk ,een duur onderdeel of de sensor en het blijkt zoals nu ontdekt is door de gipro te komen met verkeerde firmware ,want doet mpartz dan ?
Afschuiven denk ik ,je komt in een welles nietes spel terrecht en door een verkeerd product geleverd door mpartz kan je je hele motor dus stuk maken .
Het feit is dat ik als klant ,zelf er achter moet komen healtech leverd iets met verkeerde firmware .
En mpartz heeft dat hele traject samen met importeur niet eens ontdekt.
Zegt mij ook genoeg over hun technische kunnen in deze ,bij ernstige storingen ,nemen ze geen eens contact op met de fabriek die ze maakt .
Getuige de verbaasde reactie van mpartz toen ik ze dit mede deelde.
Nog beweerden ze van alles ,en ik heb ze toen als bewijs een mail van healtech zelf maar gestuurd,over die foute firmware,,
Mpartz had erna dingen moeten doen ,die gipro,is fout wij regelen alles netjes voor je nu ,deden ze ook niet ,
Nogmaals ik kon het lekker zelf uitzoeken.
Met aan opsturen naar hongarije aan toe .
En vage toezeggingen over de verzendkosten ,,proberen,,wij terug te halen bij importeur.
Niks van mpartz zelf, wij betalende verzendkosten ,altijd het afschuif systeem ,nu weer bij de importeur over de verzendkosten.
Daar heb ik dat dure ding niet voor gekocht.
,nee ik moet als klant healtech contacten ,had m partz ook kunnen doen ,
Nee ze zeuren je via mails gek over pinnetjes die je krom drukt terwijl hij bij een officiele suzuki dealer is geweest voor controle,met gipro.zijn die dan ook dom?
Maar ach de gipro atre is gewoon met verkeerde firmware nog steeds te verkrijgen bij mpartz .
Zag ik vanmorgen weer ,te meer me broer voor de gein er eentje wilde bestellen bij ze ,maar het heeft gecanceld ,gewoon kijken wat hun site zegt ,
Ze weten er is een lading met foute firmware bij importeur ,andere had hij niet .
En nog steeds gipros dus leverbaar met foute firmware ,en dan vind ik het maar raar ,alles om geld te verdienen ,over de rug van niets vermoedende consumenten.
Maar deze discussie houd niet op ,mpartz komt elke keer met iets anders ,en ook hier ,zal wel ,feit is dat ik gewoon consumenten erop wijs niet alles wat healtech maakt is goed ,foute firmware kan je motor slopen met nog meer kosten er bij.
De dealer zei al je hebt geluk gehad.
Succes ermee mpartz ,mij ben je als klant kwijt kwijt en in toekomst bestel ik nooit meer iets bij jullie.
full
 
Laatst bewerkt:
Ook beetje onredelijk van de klant. hij heeft verkeerde firmware en moet iets opsturen zodat het opgelost wordt, ok naar hongarije maar wat maakt dat uit. Zijn verwachting is dat de handel dat voor hem oplost. Heel misschien was het gelukt als e.e.a. op een vriendelijke manier verzocht werd. Mijn ervaringen met Mpartz zijn goed te noemen, ook al was ene besteld item niet leverbaar, de communicatie en opvolging erover was goed en netjes.

Heb het ooit met landrover diagnosematerialen ook gehad. Moest nieuwe firmware op, kon alleen in UK gebeuren. Opsturen in een doosje met Track en Trace en binnen een week netjes retour.

Ach, het zal wel aan de warmte liggen denk ik maar.

Leuk wat je zegt benno123.
Ik heb wel degelijk gebeld en gemaild naar mpartz,het was dus mijn fout alles was niet goed aangesloten ,na mijn melding en mail over firmware ,deed mpartz nog niks .
Nee ze sturen om 17:15 op vrijdag,een mail ,dan kan je ze erna niet meer bellen ,dat ik zelf de gipro moet opsturen .
Dus zeg geen dingen die niet zo gegaan zijn ,zoals jij nu beweerd.
Ik heb in alle communicatie,contacten met mpartz ,geprobeerd voor een omruil met juiste gipro of dat hun de verzending naar hongarije op zich namen .
Dat heeft mpartz laten afweten ,ook over de verzendkosten deden ze vaag.
Proberen ze terug te halen bij importeur,
Nogmaals ik ga ervan uit, ik koop een goed en degelijk werkend product ,is al duur genoeg ,dat voldoet aan huidige maatstaven ook qua firmware.
Dus hoe jij het nu voorspiegelt klopt niet,ik heb altijd geprobeert mpartz nam zijn verantwoording in deze.
Heb mails genoeg over hun werkwijze ,en het nalaten van garantie.
Dus reste mij enigste terug sturen en geld terug.
 
Heb mails genoeg over hun werkwijze ,en het nalaten van garantie.
Dus reste mij enigste terug sturen en geld terug.

hoezo nalaten, ze nemen hem toch terug ?
Mparts wist ook niets van de foute firmware, dus dat kun je hen niet verwijten.
Waarom je niet eerst met hen contact opnam maar direct naar Healtech is voor velen een raadsel, en het is niet omdat een klant met een verhaal afkomt, dat de verkoper dat zomaar klakkeloos moet geloven.

soit, hoe langer jij erover blijft doordrammen, hoe meer tegenwind je gaat krijgen. je hebt je punt gemaakt en je krijgt je geld terug. case closed.
 
Nog geen antwoord verder op de vraag wat jullie met die lading gipro,s doen ,met verkeerde firmware die bij de importeur en bij jullie ligt mpartz?.
Daar ben je stil over, want omruilen kon niet wegens foute gipro,s.
Maar je zegt wel er liggen nog meer verkeerde gipros
Leuk voor toekomstige gipro kopers.
Verder einde discussie en succes ermee ,maar wees eerlijk en geef niet altijd de klant de schuld .
Healtech maakt ook onduidelijk product.
En service van mpartz en healtech is ver te zoeken.


Even dit ,die gipro gaf steeds verkeerde spannings waardes door aan de ecu/emc ook wel ,de boord computer ,en aan de versnellingsbak sensor.
Deze verkeerde spannings pieken ,sommige waren tijdens meten erg hoog ,toen storing erin kwam.
Zouden wel degelijk mijn emc ,ecu of sensor kunnen stuk maken ,zegt de officiele suzuki dealer tegen mij.
Stel mijn ecu ging stuk ,een duur onderdeel of de sensor en het blijkt zoals nu ontdekt is door de gipro te komen met verkeerde firmware ,want doet mpartz dan ?
Afschuiven denk ik ,je komt in een welles nietes spel terrecht en door een verkeerd product geleverd door mpartz kan je je hele motor dus stuk maken .
Het feit is dat ik als klant ,zelf er achter moet komen healtech leverd iets met verkeerde firmware .
En mpartz heeft dat hele traject samen met importeur niet eens ontdekt.
Zegt mij ook genoeg over hun technische kunnen in deze ,bij ernstige storingen ,nemen ze geen eens contact op met de fabriek die ze maakt .
Getuige de verbaasde reactie van mpartz toen ik ze dit mede deelde.
Nog beweerden ze van alles ,en ik heb ze toen als bewijs een mail van healtech zelf maar gestuurd,over die foute firmware,,
Mpartz had erna dingen moeten doen ,die gipro,is fout wij regelen alles netjes voor je nu ,deden ze ook niet ,
Nogmaals ik kon het lekker zelf uitzoeken.
Met aan opsturen naar hongarije aan toe .
En vage toezeggingen over de verzendkosten ,,proberen,,wij terug te halen bij importeur.
Niks van mpartz zelf, wij betalende verzendkosten ,altijd het afschuif systeem ,nu weer bij de importeur over de verzendkosten.
Daar heb ik dat dure ding niet voor gekocht.
,nee ik moet als klant healtech contacten ,had m partz ook kunnen doen ,
Nee ze zeuren je via mails gek over pinnetjes die je krom drukt terwijl hij bij een officiele suzuki dealer is geweest voor controle,met gipro.zijn die dan ook dom?
Maar ach de gipro atre is gewoon met verkeerde firmware nog steeds te verkrijgen bij mpartz .
Zag ik vanmorgen weer ,te meer me broer voor de gein er eentje wilde bestellen bij ze ,maar het heeft gecanceld ,gewoon kijken wat hun site zegt ,
Ze weten er is een lading met foute firmware bij importeur ,andere had hij niet .
En nog steeds gipros dus leverbaar met foute firmware ,en dan vind ik het maar raar ,alles om geld te verdienen ,over de rug van niets vermoedende consumenten.
Maar deze discussie houd niet op ,mpartz komt elke keer met iets anders ,en ook hier ,zal wel ,feit is dat ik gewoon consumenten erop wijs niet alles wat healtech maakt is goed ,foute firmware kan je motor slopen met nog meer kosten er bij.
De dealer zei al je hebt geluk gehad.
Succes ermee mpartz ,mij ben je als klant kwijt kwijt en in toekomst bestel ik nooit meer iets bij jullie.
[afbeelding]

In principe heb jij niks te maken met hoe Mpartz dit op lost/op gaat lossen.

Dat ze op dit moment de GiPro niet om kunnen ruilen omdat de andere uit dezelfde lichting klinkt logisch, maar het lijkt mij dat Mpartz niet degene die ze nog hebben liggen willens en wetens verkopen want dan blijven ze straks aan de gang met ontevreden klanten.

Jij wordt het toch niet meer eens met Mpartz dus de enige oplossing is om dat ding terug te sturen en je geld terug te vangen..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan