Hulp gezocht bij vervangen balhoofdlagers

Kcir

MF'er
8 jun 2009
103
11
Delft
Beste motorfanaten,

Zowel ik als mijn vriendin rijden met veel plezier samen motor. Helaas is de dame vorig weekend onderuit gegaan en dat heeft helaas wat schade teweeggebracht. Bij het herstellen van de schade hebben we ook het voorwiel er even uit gehaald en toen gemerkt dat haar balhoofdlager echt aan vervanging toe is. Omdat we eind deze maand naar Schotland vertrekken, willen we dit eigenlijk zsm vervangen. Maar aangezien we al wat centen hebben besteed aan het herstel van d'r motor, vroeg ik me af of ik via dit forum wellicht iemand kon vinden die mij voor een leuk prijsje wil helpen om deze lagers te vervangen. Het gaat overigens om een Suzuki SV650 uit 2004, en wij wonen in de omgeving Delft. Ik weet niet of dit forum het juiste platform hiervoor is, maar niet geschoten is altijd mis ;)

Ik hoop dat er iemand kan helpen!

Groet,
Rick
 
Als je vriendin het topic was gestart, dan was het balhoofd nu al vervangen. :Y :+

Hoe heb je trouwens geconstateerd dat deze niet goed is? :)
 
Als je vriendin het topic was gestart, dan was het balhoofd nu al vervangen. :Y :+
_O- _O- _O- q


Ik heb balhoofdlager van mijn 2 cbr's ook net vervangen, dacht dat het een hele klus zou worden, maar viel echt heel erg mee.

Ik weet niet hoe handig jij bent, dus ik ga niet zeggen dat je er aan moet beginnen, maar je hoeft er geen diepgaande monteur voor te zijn.
 
Haha ja een foto... ik zal eens kijken of ik een mooie heb, die ik ook kan posten ;-)

Anyway: je merkt duidelijk in het stuur een tikje als je hem van links naar rechts beweegt. Ik ben niet onhandig, maar ik heb het idee dat ik dit klusje beter een keer samen met iemand kan doen die wat meer ervaring heeft, dan durf ik het denk ik de keer erop zelf wel aan.
 
Haha ja een foto... ik zal eens kijken of ik een mooie heb, die ik ook kan posten ;-)

Anyway: je merkt duidelijk in het stuur een tikje als je hem van links naar rechts beweegt. Ik ben niet onhandig, maar ik heb het idee dat ik dit klusje beter een keer samen met iemand kan doen die wat meer ervaring heeft, dan durf ik het denk ik de keer erop zelf wel aan.

alles kan hoor, naakt is geen probleem :P

ik zit niet echt in de buurt, is een makkie hoor. zal vast wel iemand je willen helpen
 
Terug
Bovenaan Onderaan