Motor-Forum

Select Forum

Triumph Speed Triple Topic Deel 52

Spied Tripje

Reg. datum:
29 feb. 2004
quote:
Mojave schreef op 29 oktober 2017 @ 19:44:

[...]

Op bochtigere trajecten reed ik met mijn 1 cilinder met 48pk aan de krukas gewoon mee met 1000c sportmotoren. Gewoon platgooien tot aan carter delen aan de grond.

Das nou echt een mooi verhaal voor aan de bar :X
Always a bit different .........but stock is boring-----kan niet schelen wat het is, als het maar hard gaat

Spied Tripje

Reg. datum:
29 feb. 2004
quote:
erwinko schreef op 29 oktober 2017 @ 21:59:

[...]

En toch is het bocht uit een stuk leuker!

Eensch
Always a bit different .........but stock is boring-----kan niet schelen wat het is, als het maar hard gaat

Spied Tripje

Reg. datum:
29 feb. 2004
quote:
solex schreef op 30 oktober 2017 @ 18:44:
Mojave en Flow, ga ff lekker een biertje pakken met elkaar en doe dan de broek open aan de bar, om te kijken wie de langste heeft.

Laat ieder lekker zijn ding doen........
Als de een alle pk's van de wereld wil hebben maar rijdt als een natte krant.........lekker laten gaan.
Ik heb er geen last van........en anders rij ik er rondjes om. :+

Ik rij ook op een lelijk hok, maar heb nu net zoveel plezier als toen met de S3 (als die wilde lopen :X ) terwijl de S3 de mooiste motor was, die ik ooit gehad heb.

Mijn rijstijl is door jaren heen veranderd, maar het plezier moet zoveel mogelijk blijven.

Internetdiscussies kun je niet winnen

Amen

Reg. datum:
13 aug. 2015
Ik heb al een vriendin maar bedankt voor het aanbod :)

Onze discussie was al klaar hoor met respect voor ieders keuze.

Reg. datum:
12 mei. 2008
quote:
Mojave schreef op 30 oktober 2017 @ 14:07:

[...]

Geniet lekker van je pk's als je denkt dat dat het hoogst haalbare is in je leven.

Als het om de pk's ging reden wij niet op Speed Triple's, het fijne van deze motorfiets is juist dat deze een redelijk vermogen met lekker sturen combineert!

Reg. datum:
12 mei. 2008
quote:
I-accelerate schreef op 30 oktober 2017 @ 19:57:

[...]

Das nou echt een mooi verhaal voor aan de bar :X

Hihi

Spied Tripje

Reg. datum:
29 feb. 2004
quote:
tripleklus schreef op 30 oktober 2017 @ 20:19:

[...]

Als het om de pk's ging reden wij niet op Speed Triple's, het fijne van deze motorfiets is juist dat deze een redelijk vermogen met lekker sturen combineert!

Oeh....zo ken ik er nog een paar.

Staan hier in de schuur ..... :P

I have the cape...

Reg. datum:
11 sep. 2008
quote:
solex schreef op 30 oktober 2017 @ 18:44:
Mojave en Flow, ga ff lekker een biertje pakken met elkaar en doe dan de broek open aan de bar, om te kijken wie de langste heeft.

Laat ieder lekker zijn ding doen........
Als de een alle pk's van de wereld wil hebben maar rijdt als een natte krant.........lekker laten gaan.
Ik heb er geen last van........en anders rij ik er rondjes om. :+

Ik rij ook op een lelijk hok, maar heb nu net zoveel plezier als toen met de S3 (als die wilde lopen :X ) terwijl de S3 de mooiste motor was, die ik ooit gehad heb.

Mijn rijstijl is door jaren heen veranderd, maar het plezier moet zoveel mogelijk blijven.

Internetdiscussies kun je niet winnen

Misschien had je ff tot het einde door moeten lezen voordat je reageerde.
...I make the Whoosh noises!

Spied Tripje

Reg. datum:
29 feb. 2004
quote:
FlowDesign schreef op 30 oktober 2017 @ 20:34:

[...]

Misschien had je ff tot het einde door moeten lezen voordat je reageerde.

Begin je nou weer? B|

Reg. datum:
28 mrt. 2011
quote:
tripleklus schreef op 30 oktober 2017 @ 20:19:

[...]

EENSCH !!
PHANTOM BLACK SPEED TRIPLE 2013

Daytona 955i & VFR 1200 F

Reg. datum:
01 mrt. 2003
Wie wilt er het laatste woord?

En dan nu een leuk filmpje, om te zien welke motor nu echt het snelste is op een bochtig circuit O-)

https://youtu.be/dEYEn_fpv-4
Triple & Viffer in the house

Spied Tripje

Reg. datum:
29 feb. 2004
quote:
Daytona Woutje schreef op 30 oktober 2017 @ 20:57:
Wie wilt er het laatste woord?

En dan nu een leuk filmpje, om te zien welke motor nu echt het snelste is op een bochtig circuit O-)

https://youtu.be/dEYEn_fpv-4

hoe zou zon ding het op Assen doen? ;)

Reg. datum:
01 mrt. 2003
quote:
I-accelerate schreef op 30 oktober 2017 @ 21:07:

[...]

hoe zou zon ding het op Assen doen? ;)

1:55 :Y :+

flexwinnaar MF VT 14-15; 16-17

Reg. datum:
18 dec. 2008
Ach ja, voor beide valt iets te zeggen. Ik kreeg op de straat die 180pk en bergen koppel niet aangesproken zonder direct op snelheden te komen die echt niet meer goed te praten zijn. Als je in de powerband wil rijden pffft en dat is met de street toch echt anders. Die kan je laten brullen en gillen en dan is t nog binnen innamegrens :P

Pks zijn echt leuk, ik zal t niet ontkennen hoor maar geef voorkeur aan koppel en laag gewicht
On the stReet!!

Spied Tripje

Reg. datum:
29 feb. 2004
quote:

goed verhaal voor in de kroeg ;)

Reg. datum:
01 mrt. 2003
quote:
I-accelerate schreef op 30 oktober 2017 @ 21:22:

[...]

goed verhaal voor in de kroeg ;)

:t Proost :t

Spied Tripje

Reg. datum:
29 feb. 2004
quote:
DoubleUtB schreef op 30 oktober 2017 @ 21:22:
Ach ja, voor beide valt iets te zeggen. Ik kreeg op de straat die 180pk en bergen koppel niet aangesproken zonder direct op snelheden te komen die echt niet meer goed te praten zijn. Als je in de powerband wil rijden pffft en dat is met de street toch echt anders. Die kan je laten brullen en gillen en dan is t nog binnen innamegrens :P

Pks zijn echt leuk, ik zal t niet ontkennen hoor maar geef voorkeur aan koppel en laag gewicht

Weet je wat nog leuker is.......met een SV650 in circuit trim (85pk) een Street klop geven op het circuit.

Oke oke leuk kroeg verhaal... O-)

Reg. datum:
01 mrt. 2003
quote:

haha. Ik zou al die motoren wel willen hebben. Maar ja zelfde oude discussie, plek in de stalling, niet in de knip -O-

Spied Tripje

Reg. datum:
29 feb. 2004
quote:

cheers mate :9

I have the cape...

Reg. datum:
11 sep. 2008
quote:

We leven in een vrij land toch? *D
...I make the Whoosh noises!

Reg. datum:
13 aug. 2015
quote:

Als je een Street Triple open trekt zit je toch ook ver boven de inname grens?

Reg. datum:
18 dec. 2008
quote:
Mojave schreef op 31 oktober 2017 @ 08:35:

[...]
Als je een Street Triple open trekt zit je toch ook ver boven de inname grens?

in zijn 2 valt het nog mee op een 80 weg... Je redt het wel hoor, maar dan moet je doorhalen. Bij de gixxer was even knippen met de ogen voldoende, om een beweging in de rechterhand te forceren die tot zeer illegale snelheden leidde... :P

en wat betreft die SV650. En de street... die zullen erg aan elkaar gewaagd zijn. Met mij op beide fietsen zal de snelste tijd echt niet veel verschillen hoor op TT Assen. Maar op die gixxer, mwah
On the stReet!!

Spied Tripje

Reg. datum:
29 feb. 2004
quote:
FlowDesign schreef op 30 oktober 2017 @ 23:00:

[...]

We leven in een vrij land toch? *D

Met allemaal regels......Dus zo'n vrij land is het niet meer ;)

R1200GS + race cbr600rr ZAC #2

Reg. datum:
20 okt. 2002
quote:

Koppel en laag gewicht zijn altijd een pluspunt.

Vond het grootste nadeel van de Speed dat je ondanks de lagere snelheid een hoger risico had om het rijbewijs kwijt te raken (in mijn geval met mijn rijstijl)

O ja, had ik al gezegd dat je internetdiscussies niet kunt winnen.............
SPONSORS :
http://www.mamola.nl/
http://www.s-w-v.nl
http://www.bvvreclame.nl/
http://www.devriesbanden.nl/

Reg. datum:
18 dec. 2008
Och als je al gelijk hebt doe je t niet voor de winst hoor :P

Men just want to see the world burn...
On the stReet!!

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.