Motor-Forum

Select Forum

Triumph Speed Triple Topic Deel 52

R1200GS + race cbr600rr ZAC #2

Reg. datum:
20 okt. 2002
quote:
solex schreef op 08 november 2017 @ 22:37:
Hier nog iemand die zijn Speed wil verkopen??
Tussen ca. 2000 t/m 2003 en dan in opvallende kleur.

Gevraagd Triumph Speed Triple

quote:

Mocht het niet duidelijk zijn...........ik post alleen een bericht door van iemand die hier op MF zoekende is.

Ik ben zelf niet zoekende. ;)

Maar idd, mooi rood is niet lelijk.
SPONSORS :
http://www.mamola.nl/
http://www.s-w-v.nl
http://www.bvvreclame.nl/
http://www.devriesbanden.nl/

Verdwaalde Flevolander

Reg. datum:
29 aug. 2011
Ik ben wel weer eens toe aan een iets ander achterbandje, vanochtend vroeg in de zeikende regen naar Nieuwegein moeten rijden, maar het was meer glibberen dan rijden. Nou ben ik van vorige motoren ook iets andere banden gewend (T30, MPR etc.) dus misschien ligt het daar ook aan, maar ik had in ieder geval geen relaxte rit. :/
Yamaha XJ600 Diversion | Honda CBR 600F | Yamaha FZS 600 Fazer | Triumph Speed Triple 955i

general failure

Reg. datum:
03 jan. 2010
Beste is verhuizen naar ergens waar het minder regent. Welke banden heb je nu dan?? Ik heb niet zo'n ervaring in de regen.
Everyone dies, not everyone Lives

Verdwaalde Flevolander

Reg. datum:
29 aug. 2011
quote:
Se Sua schreef op 12 november 2017 @ 03:00:
Beste is verhuizen naar ergens waar het minder regent. Welke banden heb je nu dan?? Ik heb niet zo'n ervaring in de regen.

Dat lijkt me sowieso de beste optie! Een oude BT021, tijd voor wat nieuws dus 8-)
Yamaha XJ600 Diversion | Honda CBR 600F | Yamaha FZS 600 Fazer | Triumph Speed Triple 955i

I have the cape...

Reg. datum:
11 sep. 2008
quote:
Chriskras schreef op 12 november 2017 @ 13:10:

[...]

Dat lijkt me sowieso de beste optie! Een oude BT021, tijd voor wat nieuws dus 8-)

Misschien kun je beter een sport-toerband monteren?

https://www.nieuwsmotor.n...tot-beste-sport-toer-band
...I make the Whoosh noises!

Verdwaalde Flevolander

Reg. datum:
29 aug. 2011
quote:

Ja was ik ook van plan, bedankt voor de link.

Reg. datum:
12 mei. 2008
quote:

Beetje ouwe test, inmiddels is de roadtec 01 uit als vervanger van de z8. Bij mij doet die 01 het prima!

Reg. datum:
12 mei. 2008
quote:
Se Sua schreef op 12 november 2017 @ 03:00:

Haha, goed idee want hier is het weer kutweer.

I have the cape...

Reg. datum:
11 sep. 2008
quote:
tripleklus schreef op 12 november 2017 @ 14:58:

[...]

Beetje ouwe test, inmiddels is de roadtec 01 uit als vervanger van de z8. Bij mij doet die 01 het prima!

Je hebt gelijk. De roadtec 01 is nog beter, vooral nog beter dan de z08 op nat wegdek.

general failure

Reg. datum:
03 jan. 2010
quote:

Ik heb er Dunlops road smaks II onder. Waardeloze banden, slijten niet. Ben er vrij zeker van dat ik er al 35.000 km mee gereden heb, maar nu komen de slijt indicatoren bijna op de weg. Zal nog wel een jaar meegaan. Wel lekker, geef mijn geld liever uit aan benzine :P

I have the cape...

Reg. datum:
11 sep. 2008
quote:
Se Sua schreef op 13 november 2017 @ 02:59:

[...]

Ik heb er Dunlops road smaks II onder. Waardeloze banden, slijten niet

Jaja en altijd maar klagen dat het asfalt te glad is, ligt gewoon aan je banden :+

speed, speed, speed triple

Reg. datum:
06 dec. 2005
Ik ga toch mijn Speed verkopen..... Om hem nu weer een winter te laten staan (en ook al deze zomer te weinig gebruikt te hebben) is jammer. Daarbij moet hij een grote beurt hebben en om die uit te voeren en vervolgens in de zomer weer te verkopen is een deel van het geld weggooien.

Dus mocht iemand nog een speed triple zoeken, met veel opties en twee rechterhanden hebben (om goedkoop een beurt uit te voeren) Dan is dit je kans ;-) :
Te koop: Speed triple 1050 bj 2005 Zwart - Motor-Forum
www.supermotardtraining.nl

I have the cape...

Reg. datum:
11 sep. 2008
quote:
jvd schreef op 13 november 2017 @ 13:13:
Ik ga toch mijn Speed verkopen..... Om hem nu weer een winter te laten staan (en ook al deze zomer te weinig gebruikt te hebben) is jammer. Daarbij moet hij een grote beurt hebben en om die uit te voeren en vervolgens in de zomer weer te verkopen is een deel van het geld weggooien.

Dus mocht iemand nog een speed triple zoeken, met veel opties en twee rechterhanden hebben (om goedkoop een beurt uit te voeren) Dan is dit je kans ;-) :
Te koop: Speed triple 1050 bj 2005 Zwart - Motor-Forum

Een koopje :Y

Reg. datum:
06 dec. 2005
quote:

Ben ik ook van mening :-)

general failure

Reg. datum:
03 jan. 2010
quote:
FlowDesign schreef op 13 november 2017 @ 10:12:

[...]

Jaja en altijd maar klagen dat het asfalt te glad is, ligt gewoon aan je banden :+

Neehee ligt aan het asfalt. Das glad dus vreet de banden niet op.

quote:
jvd schreef op 13 november 2017 @ 13:13:
Ik ga toch mijn Speed verkopen.....

Tja zonde maar te begrijpen. Komt niets anders voor terug? Supermoto alleen?

:W

alias: Bart Z1000

Reg. datum:
04 aug. 2015
Hoi

mijn remschijven zijn krom... (zo als bij de meeste triples)
nu wil ik andere rem schijven (wave disks) waar hebben jullie goede ervaring mee?

grt Bart
Triumph Speed triple

Reg. datum:
06 dec. 2005
quote:

Tja zonde maar te begrijpen. Komt niets anders voor terug? Supermoto alleen?

:W

Wil (in)ruilen tegen een Dorsoduro 750 of KTM SM-t (R) 950 - 990.
Heb er nog een honda XR 600 bij voor de blubber dus voor korte ritjes gebruik ik die lekker in de winter :]

Ik merk dat ik meer rij op dat soort motoren dan dat ik een rit maak op de speed. Ik zoekt toch wat meer "uitdaging" in een motor :+ _O- *D (de speed geeft me die zeker wel hoor :Y :Y :Y *O* ) maar wil diversiteit 8-) . Speed is me zeker goed bevallen de afgelopen jaren!! maar met een supermoto heb ik meer schik. Wil dus een lange afstand supermoto proberen (iets meer snelweg/ dijkjes en vakanties in Duitsland, stukje zand-bospad, lekker raggen in de stad).

I have the cape...

Reg. datum:
11 sep. 2008
quote:
jvd schreef op 15 november 2017 @ 16:33:

[...]

Wil (in)ruilen tegen een Dorsoduro 750 of KTM SM-t (R) 950 - 990.
Heb er nog een honda XR 600 bij voor de blubber dus voor korte ritjes gebruik ik die lekker in de winter :]

Ik merk dat ik meer rij op dat soort motoren dan dat ik een rit maak op de speed. Ik zoekt toch wat meer "uitdaging" in een motor :+ _O- *D (de speed geeft me die zeker wel hoor :Y :Y :Y *O* ) maar wil diversiteit 8-) . Speed is me zeker goed bevallen de afgelopen jaren!! maar met een supermoto heb ik meer schik. Wil dus een lange afstand supermoto proberen (iets meer snelweg/ dijkjes en vakanties in Duitsland, stukje zand-bospad, lekker raggen in de stad).

Ongeveer hetzelfde als waar ik naar op zoek ben gegaan. Alleen had ik dan ook nog de vereiste erbij dat een passagier comfortabel mee moet kunnen plus bagage. Zodoende bij de KTM SDGT uitgekomen :)

Reg. datum:
12 mei. 2008
quote:
mudBAsTeRd schreef op 15 november 2017 @ 16:04:
Hoi

nu wil ik andere rem schijven (wave disks) waar hebben jullie goede ervaring mee?

grt Bart

Bamischijven op dat nieuwe spul...
De ouwere Speeds hadden nog echte schijven!
Dus ik kan je niet helpen.

Fazer 600 '03 / CB400F &#

Reg. datum:
07 dec. 2012
Bedankt voor het onder de aanbracht brengen van mijn "zoektocht"
Die rode had ik van de week ook gezien maar vind het (misschien ligt het aan de foto) niet zo'n mooie kleur en mijn Fazer die ik laatst heb verkocht was ook al rood.
Inmiddels heb ik contact met iemand die een groen exemplaar te koop aanbied uit 2003. Mocht dit hem worden of als ik een andere Speed triple heb gevonden dan kom ik mij hier netjes voorstellen. Groeten, Gerard

quote:
solex schreef op 10 november 2017 @ 20:35:

[...]

[...]

Mocht het niet duidelijk zijn...........ik post alleen een bericht door van iemand die hier op MF zoekende is.

Ik ben zelf niet zoekende. ;)

Maar idd, mooi rood is niet lelijk.
Mijn ex-motoren: MB 8 / CB500F / 2x CB400F / XJ650 Turbo / 2x ZZR600 / GS450L / GPZ400 / 3x GPZ550 / GSX600F '00 / SR250 CB400T

DoubleTriple

Reg. datum:
13 nov. 2004
quote:
Hoi

grt Bart

Op de speed van m'n vrouw hebben we dit jaar schijven van Moto-Master gemonteerd, bevallen tot op heden goed.

Triumph Speed Triple 2012

Reg. datum:
12 mrt. 2017
quote:
Hoi

grt Bart

Ok, dit is nieuw voor mij... ik heb ook vorig jaar mijn schijven moeten laten vervangen omdat ze krom waren. Nu heeft een maatje van mij vorige week ook een triple gekocht en deze trilt ook bij het remmen, dus wss ook kromme schijven...
Ik heb op mijn triple de originele Brembo’s laten zetten, dus de kans is groot dat ze weer krom worden blijkbaar. En iedere keer een nieuw setje kopen is ook niet te doen, mis al een paar ribben...

Is hier iets aan te doen, klacht melden oid bij Triumph?!?
Zijn er nog meer die hier kast van hebben?!?
Eet nooit gele sneeuw...

Backdoor lover.

Reg. datum:
12 jan. 2009
quote:
jstuivenberg schreef op 16 november 2017 @ 22:54:

[...]

Ok, dit is nieuw voor mij... ik heb ook vorig jaar mijn schijven moeten laten vervangen omdat ze krom waren. Nu heeft een maatje van mij vorige week ook een triple gekocht en deze trilt ook bij het remmen, dus wss ook kromme schijven...
Ik heb op mijn triple de originele Brembo’s laten zetten, dus de kans is groot dat ze weer krom worden blijkbaar. En iedere keer een nieuw setje kopen is ook niet te doen, mis al een paar ribben...

Is hier iets aan te doen, klacht melden oid bij Triumph?!?
Zijn er nog meer die hier kast van hebben?!?

Als je geen garantie hebt doen ze er niks aan
Zijn gewoon kut schijven
Heb ze op alle brommers krom gehad
Gewoon t-drives erop 8-)
never knuckle under go after your dream---------- peace sells...but who's buying? ................................ Eats gas Hauls ass ---------------

I have the cape...

Reg. datum:
11 sep. 2008
In de 5 jaar tijd dat ik mijn Speed 08 had (van 2012 t/m 2017) heb ik gelukkig geen kromme schijven gehad. Ik heb echter geen flauw idee of de vorige eigenaar dat wel heeft gehad.

Misschien dat je anders een anker kunt meenemen? En voor extra zekerheid een parachute dragen? :+

Verdwaalde Flevolander

Reg. datum:
29 aug. 2011
Alles aan mijn Speed is scheef, behalve de schijven :+

Select Forum

© 2001-2017 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.