Triumph Speed Triple Topic Deel 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W

Och..., net doen of je gek bent, en gewoon stug door gaan... ;)



Enne..., in 1 missie zijn 'we' dan maar weer geslaagd..., want collega Rik had zowaar zijn zinnen gezet op zoiets afzichtelijks als een Duwcati Diavel... :/

Uren lang heb ik op hem zitten inpraten..., en met succes... :+



So far, so good... :+ :+
 
:W

Och..., net doen of je gek bent, en gewoon stug door gaan... ;)



Enne..., in 1 missie zijn 'we' dan maar weer geslaagd..., want collega Rik had zowaar zijn zinnen gezet op zoiets afzichtelijks als een Duwcati Diavel... :/

Uren lang heb ik op hem zitten inpraten..., en met succes... :+



So far, so good... :+ :+
Mijn opa zei altijd dat al die anderen juist gek waren :+

Vooral in het verkeer. Ga er maar vanuit dat die anderen allemaal gek zijn en het altijd fout doen, dan kan jou niks gebeuren ;)
 
Laatst bewerkt:
Hoi vriend dat vind ik nu ook :Y :Y


:W

Eensch :t

full
 
https://www.nieuwsmotor.nl/motornieuws/23043-recall-triumph-speed-triple-r-en-s-2

Recall: Triumph Speed Triple R en S
Categorie: Motornieuws 02 december 2017

Triumph Motorcycles B.V. roept de Speed Triple R en Speed Triple S terug naar de dealer in verband met problemen in het elektrische circuit. Een draadboom die aangesloten zit op de spanningsregelaar kan langs een beugel schuren en hierbij zodanig beschadigd raken dat de isolatie doorslijt en er kortsluiting kan ontstaan. Hierdoor kan de hoofdzekering springen en de motor zonder waarschuwing stil vallen met een mogelijk ongeval tot gevolg.

De recall heeft betrekking op motoren met een bouwjaar tussen 16 September 2015 en 30 August 2017 die geleverd zijn in Duitsland, Ierland, Polen en Nederland. Betrokken eigenaren zijn al, of worden nog middels een brief op de hoogte gebracht waarin ze worden verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de draadboom van de spanningsregelaar vervangen waarbij de positie anders is dan het origineel om opnieuw beschadiging te voorkomen.
 
https://www.nieuwsmotor.nl/motornieuws/23043-recall-triumph-speed-triple-r-en-s-2

Recall: Triumph Speed Triple R en S
Categorie: Motornieuws 02 december 2017

Triumph Motorcycles B.V. roept de Speed Triple R en Speed Triple S terug naar de dealer in verband met problemen in het elektrische circuit. Een draadboom die aangesloten zit op de spanningsregelaar kan langs een beugel schuren en hierbij zodanig beschadigd raken dat de isolatie doorslijt en er kortsluiting kan ontstaan. Hierdoor kan de hoofdzekering springen en de motor zonder waarschuwing stil vallen met een mogelijk ongeval tot gevolg.

De recall heeft betrekking op motoren met een bouwjaar tussen 16 September 2015 en 30 August 2017 die geleverd zijn in Duitsland, Ierland, Polen en Nederland. Betrokken eigenaren zijn al, of worden nog middels een brief op de hoogte gebracht waarin ze worden verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de draadboom van de spanningsregelaar vervangen waarbij de positie anders is dan het origineel om opnieuw beschadiging te voorkomen.

Duidelijk.. :t
 
...echtniettegeloven... :X



Er is maar 1 kleur voor een Speed natuurlijk..., en dat is gewoon EYE-BALL-POPPING-GREEN..., en de rest..., dat is namaak... :+







...hoi Rik... :W :W


Hoi Ron... :W


Groen is voor kawasaki mannen.. Heb al een groene zx10r gehad, een grijze R1, een zwarte S1000rr en nu dus maar een wit rode...

mmmhhh... Ook al eens gehad bedenk ik me nu.. R1 van 1998 was wit met rood.. :t
 
:W

Och..., net doen of je gek bent, en gewoon stug door gaan... ;)



Enne..., in 1 missie zijn 'we' dan maar weer geslaagd..., want collega Rik had zowaar zijn zinnen gezet op zoiets afzichtelijks als een Duwcati Diavel... :/

Uren lang heb ik op hem zitten inpraten..., en met succes... :+



So far, so good... :+ :+


Thanks collega... Anders had ik nu een vieze s1000r of superduke 1290 gehad en me dood ongelukkig gevoeld.. Ben je heel dankbaar :/
_O-
 
S1000R :r
SD1290 :r

Diavel :r :r




Speed : *O* *O*



...ach..., sommige mensen hebben gewoon ff een zetje in de juiste richting nodig, voordat ze het allerhelderste licht zien... :+
 
Speed triple R: 16900
SDR 1290: 19080

Relatief klein verschil al is het alsnog 2000€ Eerlijk gezegd verwacht ik niet dat men voor deze motoren dat echt een afweging laten zijn. Looks, uitrusting en 2-cil vs 3-cil zullen meespelen plus rijbeleving als doorslaggever. Denk je niet?
 
Speed triple R: 16900
SDR 1290: 19080

Relatief klein verschil al is het alsnog 2000€ Eerlijk gezegd verwacht ik niet dat men voor deze motoren dat echt een afweging laten zijn. Looks, uitrusting en 2-cil vs 3-cil zullen meespelen plus rijbeleving als doorslaggever. Denk je niet?
Nu je het zegt, ik had ff niet scherp dat zo'n R versie zo duur is. Als ik in de markt was voor een nieuwe naked dan zou ik denk ik toch voor de Super Duke R gaan met dat prijsverschil. Of een stuk minder uitgeven en de Speed in een non R versie nemen.
 
Nu je het zegt, ik had ff niet scherp dat zo'n R versie zo duur is. Als ik in de markt was voor een nieuwe naked dan zou ik denk ik toch voor de Super Duke R gaan met dat prijsverschil. Of een stuk minder uitgeven en de Speed in een non R versie nemen.


En dan jaren rijden met in je achterhoofd: als ik nou toch die paar duizend eu extra had uitgegeven....
 
En dan jaren rijden met in je achterhoofd: als ik nou toch die paar duizend eu extra had uitgegeven....
Ik heb echt nog steeds in m'n hoofd dat een nieuwe Speed ongeveer 13,5K kost, maar de S kost tegenwoordig ook al 15,5K :o

In dat geval, liever een Street RS voor 13,6K?
 
Vind dat toch geen heel verkeerde motorfietsjes hoor :N



Echt niet inderdaad!!
Ik heb echter altijd gekozen voor de snelste en dikste racer die er was en ben geëindigd met de s1000rr.
Nu ben ik een keer niet voor de snelste gegaan maar voor een iets afwijkende, goed afgewerkte, met een goed rijwielgedeelte uitgevoerde en fraaie engelse fiets... in de hoop dat ik daar geen spijt van krijg..

Daarom wel R uitvoering, andere uitlaat, Quickshifter, duocover en misschien nog wel een paar wijzigingen er op aangebracht.. We zullen het meemaken in het voorjaar.. Ben benieuwd!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan