Triumph Speed Triple Topic Deel 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou droog blijven vandaag.. met de speed naar de baas dus. Krijg ik vanmiddag de moeder van alle buien op m'n harses...
Wel veel vertrouwen in de pilot road 2 nu!
 
Tja als je alles gemakkelijk kunt krijgen, dan wordt het wel in de hand gewerkt.Dunlop Road smartII. Ik had de keus uit wel of niet kopen :X



:W

Weliswaar een inmiddels verouderd type maar volgens mij geen beroerde band?!
En met de asfalt temperatuur daar wordt een toerband ook zacht als een sport band toch? *D
 
Bedankt voor de adviezen! Eens kijken waar ze omgeving Nijmegen bandjes kunnen monteren/balanceren.
Nieuwe ketting komt woensdag binnen als het goed is, das mooi snel.
 
Bedankt voor de adviezen! Eens kijken waar ze omgeving Nijmegen bandjes kunnen monteren/balanceren.
Nieuwe ketting komt woensdag binnen als het goed is, das mooi snel.

Inmiddels is de Pilot Road 5 uit. Deze onlangs laten monteren op de VFR. Op de Tiger Sport 2 setjes pilot road 4 versleten. Deze bevielen erg goed.
Mijn voorzichtige gevoel na 500 km zegt dat de 5 nog beter is. Maar niets zo persoonlijk als bandenkeuze. En vering en en... :W
 
Bedankt voor de adviezen! Eens kijken waar ze omgeving Nijmegen bandjes kunnen monteren/balanceren.
Nieuwe ketting komt woensdag binnen als het goed is, das mooi snel.
Bij Termaat bijvoorbeeld.

Brabant Motors Grave.

Of bij Firststop in Groesbeek, die doen ook motorbanden.
 
Pilot Road 2?? :o

Niets mis mee, heb ik ook onder mijn '11 Speed laten zetten vanuit de dealer ipv K3 omdat ik ook de regen niet schuwde. Deden het super in het nat! Dat de 3,4 en nieuwe 5 het allemaal NOG iets beter doen betekent niet dat de PR2 daardoor in ene niet meer te rijden is :+

Rullen op de banden gekregen op en neer kyffhauser maar aan de andere kant ook dikke 15k met een set banden kunnen rijden :]
 
Niets mis mee, heb ik ook onder mijn '11 Speed laten zetten vanuit de dealer ipv K3 omdat ik ook de regen niet schuwde. Deden het super in het nat! Dat de 3,4 en nieuwe 5 het allemaal NOG iets beter doen betekent niet dat de PR2 daardoor in ene niet meer te rijden is :+

Rullen op de banden gekregen op en neer kyffhauser maar aan de andere kant ook dikke 15k met een set banden kunnen rijden :]
En hoeveel goedkoper is zo'n set dan?
 
Niets mis mee, heb ik ook onder mijn '11 Speed laten zetten vanuit de dealer ipv K3 omdat ik ook de regen niet schuwde. Deden het super in het nat! Dat de 3,4 en nieuwe 5 het allemaal NOG iets beter doen betekent niet dat de PR2 daardoor in ene niet meer te rijden is :+

Rullen op de banden gekregen op en neer kyffhauser maar aan de andere kant ook dikke 15k met een set banden kunnen rijden :]

Dat een 3, 4 en 5 het beter doen, is niet altijd gezegd (ontwikkelingen zijn niet altijd goed zichtbaar/merkbaar).........maar de 2 is toch wel een paar "generaties'' terug.

Meestal zie je dit soort banden nieuw niet meer gauw.......en dan krap ik me wel achter de oren als het op de dot-code aankomt.
Want elke verkoper zegt natuurlijk dat ie koel en donker opgeslagen is.

Maar als jij je er happy bij voelt.........DOEN.
 
Ik snap echt niet waarom je nu nog de Road 2 om zou leggen. Zelf heb ik ook 2 setjes versleten en het zijn ansich goede banden, vallen mij persoonlijk iets te snel de bocht in maar daar kun je ook van houden natuurlijk. Alleen voor 2 tientjes meer (achterband) heb je de Road 4. Dat is vers rubber ipv een 6 (of 8?) jaar oude band waarvan je niet weet hoe die opgeslagen heeft gelegen. Daarbij komt nog de extra mileage van de Road 4 wat die 2 tientjes weer rechtvaardigt.

Dat de Road 2 ook zwart en rond is zal, maar waarom stil staan als je ook vooruit kan?
 
Ik heb alleen maar gezegd dat ze mij in zeiknatte condities vertrouwen geven - ze zitten onder de motor die ik 6 weken geleden gekocht heb.
Grappig dat zo'n opmerking direct een eigen leven gaat leiden... _O-
 
Ik heb alleen maar gezegd dat ze mij in zeiknatte condities vertrouwen geven - ze zitten onder de motor die ik 6 weken geleden gekocht heb.
Grappig dat zo'n opmerking direct een eigen leven gaat leiden... _O-
Mijn reactie sloeg op het stuk van Kadett_GSX ;)

Maar is het rubber onder jouw motor niet uitgedroogd/hard ofzo?
 
Weliswaar een inmiddels verouderd type maar volgens mij geen beroerde band?!
En met de asfalt temperatuur daar wordt een toerband ook zacht als een sport band toch? *D

Ik heb er echt aan moeten wennen in het begin. Bij feestelijk bruut gasgeven gelijk wielspin, meer dan bij SS band. Maar met een fluelen handschoen gaat het geweldig. Ja dat gedoe met koude banden daar zit ik niet zo mee!

Maar dan past de band perfect bij mij, lichamelijk verouderd, motor idemdito. Maar dat maakt niet uit ik dacht dat de banden zo;n 40.000 km mee gegaan zijn. Daar lever ik de laatste techniek voor in.
 
Ik heb er echt aan moeten wennen in het begin. Bij feestelijk bruut gasgeven gelijk wielspin, meer dan bij SS band. Maar met een fluelen handschoen gaat het geweldig. Ja dat gedoe met koude banden daar zit ik niet zo mee!

Maar dan past de band perfect bij mij, lichamelijk verouderd, motor idemdito. Maar dat maakt niet uit ik dacht dat de banden zo;n 40.000 km mee gegaan zijn. Daar lever ik de laatste techniek voor in.
_O-

tegen die tijd liggen mijn bandjes al bij de plaatselijke FC op de velden joh :P
 
Ik heb er echt aan moeten wennen in het begin. Bij feestelijk bruut gasgeven gelijk wielspin, meer dan bij SS band. Maar met een fluelen handschoen gaat het geweldig. Ja dat gedoe met koude banden daar zit ik niet zo mee!

Maar dan past de band perfect bij mij, lichamelijk verouderd, motor idemdito. Maar dat maakt niet uit ik dacht dat de banden zo;n 40.000 km mee gegaan zijn. Daar lever ik de laatste techniek voor in.
40k! :o :o
Tegen die tijd zijn zelfs mn velgen op :+


Ff dot gechecked - pr2's zijn van week 43 2015.
Ooh dat is netjes! Had niet verwacht dat ze nog zo lang in productie zijn gebleven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan